quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
JABADABADOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
lolquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
![]()
Sjo, weer wat geupdate op www.ikhebnogveelminderzin.nl
Sjo, ik ga eten/roken!
Hoiquote:
sommige zijn roken/eten,quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:52 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoi
Is het hier altijd zo rustig? Of heeft iedereen toevallig iets te doen op werk?
Dan ga ik me verder vervelen in de zonquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sommige zijn roken/eten,
andere zijn bezig
Ik was een topiq aan het lezen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sommige zijn roken/eten,
andere zijn bezig
copyright, i haz it!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol
stond copyright op mijn teksten jah !!!
trutquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik was een topiq aan het lezen!
Ik ga nu eten/roken!
laat maar zien dan dat contractquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol
stond copyright op mijn teksten jah !!!
heb er net koffie over heen gegooidquote:
dan is het contract onbondenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb er net koffie over heen gegooid
verdamt hahaquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan is het contract onbonden![]()
[ afbeelding ]![]()
en dan zit haar kekke bril vol zaad hoe verzinnen ze het
met 1 laptop ken dat ook hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:28 schreef lynda het volgende:
toch wel handig zo alleen.. 3 laptops en 1 pc in huis.. ik kan kiezen waar ik zit
gezellig haha :dquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:33 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. nu kan ik lekker tot half 6 aan de telefoon zitten
en dus hier hangen
quote:
jij ook weer hierquote:
"hangen" iz niet goed!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:33 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. nu kan ik lekker tot half 6 aan de telefoon zitten
en dus hier hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Denk je alles gehad te hebben... kom ik ook nog langs!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"hangen" iz niet goed!ook pijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Denk je alles gehad te hebben... kom ik ook nog langs!
is dat niet die beruchte eenden crimineel ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wie? kennen wij die droxz man dan?
Jij niet, jij hebt pleinvreesquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wie? kennen wij die droxz man dan?
nee dat is die male duckquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is dat niet die beruchte eenden crimineel ?
wtf in pleinvrees nou weerquote:
Wat het is, nou dit!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee dat is die male duck
[..]
wtf in pleinvrees nou weer
"was"? Dus je bent weer weg?quote:
Bios is juist leukquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik denk eeder chronische luiheid![]()
bios is lekkerchillen op stoelje, donker en rustig
Ja?quote:
ik ben errug luiquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bios is juist leuk![]()
Luiheid nog wel? Dus is het jou luiheid dat ik je nog nooit heb gezien, ookal woon je 100 meter van me vandaan?
Pleinvrees dusquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bios is juist leuk![]()
Luiheid nog wel? Dus is het jou luiheid dat ik je nog nooit heb gezien, ookal woon je 100 meter van me vandaan?
Whehehehe!quote:
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaar moooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet een... piemol in!quote:
nee alleen stilquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaar moooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet een... piemol in!
daar moet een piemol in
daar moet een piemol in
daar moet een piemol in
volgens mij wil hij wat van jequote:
whehhee nee ik ben niet zo uitbundigquote:
ik vermoed het wel... het is maar een vermoedequote:
niet zo happenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:19 schreef tripack het volgende:
[..]
whehhee nee ik ben niet zo uitbundig
maar met het live gaan van die site ben ik wat minder hier aanwezig geweest dan normaal
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:20 schreef lynda het volgende:
[..]
niet zo happenJe heb dan wel de meest rare mensen van de aardkloot ontmoet he
Oke je miste alleen Crazy nog.. maar die is zo klein.. die hoor je niet![]()
Ow en dan heb je dracu en ik nog bij elkaar![]()
Is nou wel alles goed gegaan met de website?
ok als het maar niet op zat voor 1 uur(in de middag is en ook niet in de nacht anders maakt men ma je af) en het zelfde geld voor de zoquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:13 schreef lynda het volgende:
[..]
Pleinvrees dus
We gaan aanbellen de volgende keer
Serieus, Neequote:Op donderdag 16 juli 2009 16:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehehe!
Serieus, heb jij een vriendin?
daar is alleen mijn aanwezigheid voor nodig en voordat ik dat doe moet ik nog 40 min werkenquote:
Ik leef nooit voor 1 uur.. dan val ik serieus dood neer na een uurtje of 5.. Geen zin in!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ok als het maar niet op zat voor 1 uur(in de middag is en ook niet in de nacht anders maakt men ma je af) en het zelfde geld voor de zo
jahquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:25 schreef lynda het volgende:
[..]
aan dete zien is het in ieder geval een goed teken!
Ok!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:23 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Serieus, Nee
[..]
daar is alleen mijn aanwezigheid voor nodig en voordat ik dat doe moet ik nog 40 min werken
Oei!quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:27 schreef tripack het volgende:
[..]
jah![]()
www.asser.nl mocht je slecht in slaap komen... kan je dat ff doorlezen
]http://www.w3.org/1999/xhtml[/q][/url]quote:Errors found while checking this document as XHTML 1.0 Transitional!Result: 156 Errors, 34 warning(s)
File:
Use the file selection box above if you wish to re-validate the uploaded file default.htm
Encoding: utf-8
Doctype: XHTML 1.0 Transitional
Root Element: html
Root Namespace: [url=http://www.w3.org/1999/xhtml
je weet dat ik 2 weken het huis voor mij zelf heb en ik bang ben dat ik droxz echt niet eerder weg krijg dan eind juli..?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:27 schreef tripack het volgende:
[..]
jah![]()
www.asser.nl mocht je slecht in slaap komen... kan je dat ff doorlezen
ach ja ik heb niet de html/css gemaaktquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oei!
[..]
Dat zijn er best heul veul!
soms als je 1 fout fixed is de helft van de errors weg en die checker werkt niet altijd goed samen met phpquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oei!
[..]
Dat zijn er best heul veul!
en met asp.net?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
soms als je 1 fout fixed is de helft van de errors weg en die checker werkt niet altijd goed samen met php
Dat snap ik ook wel, maar dit zijn er best veel... dat kan je niet ontkennen toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
soms als je 1 fout fixed is de helft van de errors weg en die checker werkt niet altijd goed samen met php
quote:
ik weetquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar dit zijn er best veel... dat kan je niet ontkennen toch?
Site ziet er wel mooi uit hoor, daar niet van!
(was bedoeld als opbouwende kritiek jeweetzzz)
Netjes hoor, ik vind het knap dat mensen zoveel moeite en tijd aan "coden" kunnen bestedenquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:51 schreef tripack het volgende:
[..]
ik weethij is ook nog niet af enzo
moet nog verder uitgebouwd worden
welke site eigenlijk?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:46 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar dit zijn er best veel... dat kan je niet ontkennen toch?
Site ziet er wel mooi uit hoor, daar niet van!
(was bedoeld als opbouwende kritiek jeweetzzz)
succesquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:54 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat maar eens een kat uit de boom halen en daarna doen alsof ik eten kan maken..![]()
Dat gaat wel lukken toch?quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:54 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat maar eens een kat uit de boom halen en daarna doen alsof ik eten kan maken..![]()
had niet gerefreshed ik zit niet elke seconde te f5-en jaquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:54 schreef lynda het volgende:
[..]
als je nou eens verder leest dan je neus lang is..
Toen het hier ECHT druk was had ik mijn pagina op auto refresh staanquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
had niet gerefreshed ik zit niet elke seconde te f5-en ja
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:57 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Toen het hier ECHT druk was had ik mijn pagina op auto refresh staan
Zkr weten!quote:
We gaan aftellen, nog 3 minuten!quote:
Fijne avond!quote:
jij hebt gewoon je motor gedemotiveerdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Gisteravond had ik daadwerkelijk het állerminste zin van iedereen!
Rij ik zo met warpspeed over de snelweg, stopt m'n motor er opeens mee! Sta je daar op de vluchtstrook.. Toen had ik pas écht geen zin meer
eindbaas der demotivatiequote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:28 schreef tripack het volgende:
[..]
jij hebt gewoon je motor gedemotiveerd![]()
Whaha... Mja, kan me voorstellen dat een motor het niet leuk vindt om al geruime tijd 14.000 toeren te draaien in z'n 6e versnelling, maar om er nou meteen maar mee te stoppen vind ik toch wat overdrevenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:28 schreef tripack het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sta in een winkel en hoor naast me een klein kind (denk nog geen 5 jaar) tegen zijn ouders: ik heb geen zin meer.
ik moest wel lachen haha
whehehequote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eindbaas der demotivatie
droxz, ik had je gister nog willen smsen haha
sta in een winkel en hoor naast me een klein kind (denk nog geen 5 jaar) tegen zijn ouders: ik heb geen zin meer.
ik moest wel lachen haha
tjah.... tis niet niksquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whaha... Mja, kan me voorstellen dat een motor het niet leuk vindt om al geruime tijd 14.000 toeren te draaien in z'n 6e versnelling, maar om er nou meteen maar mee te stoppen vind ik toch wat overdreven
klinkt idd verkeerdquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel die mooie d/t spelfout, sluitspierbaas
Mooi dat ie dood is danquote:
Mogguh Sgelequote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:00 schreef Sgele het volgende:
Godsamme... Zit nog in de trein, ben zeiknat geregend
Lekker begin van de dagmogguh
![]()
Maar natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh SgeleHebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
![]()
Sgeleeequote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:00 schreef Sgele het volgende:
Godsamme... Zit nog in de trein, ben zeiknat geregend
Lekker begin van de dagmogguh
![]()
Mogguh!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:03 schreef tripack het volgende:
[..]
Sgeleee![]()
goede morgen dan
moest je dit weekend weer emigreren??
Post van de dag!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:28 schreef tripack het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
PIMP! *box ouwe*quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh!
A.s. Donderdag weer richting het oosten
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Post van de dag!Nu heb ik nóg minder zin!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
whehehehe, die pagina komt snel vol met al die qoutes van hier ahahhaahquote:
Van je collega's moet je het hebben!quote:
Natuurlijk heb ik die, als ik echt geen zin meer heb... he...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:10 schreef Crazy-M het volgende:
Droxz, heb jij connecties in de mafia wereld ?
tjah, is weer een keer raak tussen mij en die vent haha.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik die, als ik echt geen zin meer heb... he...
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Post van de dag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wehehehe
geweldigHet leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Idd gewoon doen hoor!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, is weer een keer raak tussen mij en die vent haha.
* Crazy-M dadelijk maar weer naar team coördinator ofzo stappen.
*Box*quote:
echt, ik heb op de kamer van de directeur een pc verplaatst. Patches omgezet klaar. ook beneden in patch ruimte gedaan. Nu werkt 1 ding niet meer een Videoconferencing. Is netwerk iets moeten wij als servicedesk oplossenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Idd gewoon doen hoor!
Als niemand er iets aan doet blijft hij gewoon zo doorgaan... net als mijn kut collega
Nee, 2 fout!quote:
Echt een raar bedrijf met rare collega's man, ik heb hier maar 1 kut collega!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
echt, ik heb op de kamer van de directeur een pc verplaatst. Patches omgezet klaar. ook beneden in patch ruimte gedaan. Nu werkt 1 ding niet meer een Videoconferencing. Is netwerk iets moeten wij als servicedesk oplossen
en ook echt zijn vragen:
heb je beneden in de patchkast wel om gepatched. Heb je de nieuwe patch wel op de router aangesloten ?
(toen begon ik al geduld te verliezen) ik:
P: ik heb alleen kabeltje uit poortje 1-3-100 gehaald en in poortje 1-3-101 gedaan hierop gelet dat de kabel aan de andere kant zeker niet uit de router kan vallen. Dus dat zit goed.
dus woensdag belt collega naar die firma en meldt probleem (ik wist verder nergens iets vanaf. In ticket zet hij neer: Firma belt als ze op locatie komen. Gisteren staan ze in 1 keer voor de deur. Dus hun router vervangen. Geen verbetering. Maar jah ik kon verder ook niks testenwist amper waar het over ging. komt hij vandaag binnen met grote bakkes van jah hun hebben 4 uur support je moet nu dit en dat doen. Ik zo: jah ik pak zo dan wel een laptop (om van hem af te zijn) hij zo: nee ze moeten binnen 4 uur opgelost hebben dus je moet met laptop gaan testen op die router. Ik: P ik GA testen jah. hij weer: nee moet nu gedaan worden en blabla bla. Ik zo: jah DOEI.
en we hebben uitleen laptops. MAG NIKS EXTRA opgeinstalleerd worden.
Wat doet die bosmongool .... installeert er dingen op dat wij ze weer kunnen gaan dumpen
o vakantie periodequote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:34 schreef Friday12 het volgende:
kanker ov niet geldig werd zo de bus uit gekicked om geld te halen![]()
mag je meteen godverdomme weer 30 min wachten![]()
omdat ze hier niet met dicht getimmerde systemen willen werkenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt een raar bedrijf met rare collega's man, ik heb hier maar 1 kut collega!
Iemand die je gaat uitleggen hoe je moet patchen... wat een gillert man! whehehehe
Als er NIETS op mag, waarom KAN iemand er dan alsnog wat op installen?
en het regende godverdomme hard dat ik in die 30 meter al zeiknat was gvdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:34 schreef Friday12 het volgende:
Ej dude, haal jij even snel dat woord uit je post!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:34 schreef Friday12 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej dude, haal jij even snel dat woord uit je post!![]()
Dat meen je niet? Hier hebben alleen users op laptops admin rechten, desktops zitten gelukkig wel dichtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat ze hier niet met dicht getimmerde systemen willen werken
maar goed dat heb ik ook al tig keer aangekaart.
weet nu ff niet of verstandig is om naar coordinator te gaan hier of naar mn eigen baas in breda haha
Draaaaaaakjuh!quote:
vandaag geld het ik word zo in de regen gekicked stomme debielen bij die arrivaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:40 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej dude, haal jij even snel dat woord uit je post!![]()
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, 2 fout!
Sjit man, ik moet hier hier gaan uithouden tot half 6... met wel 1 heel klusje van een half uur in de planning!
Sjo maar weer fotosoep starten
Dude, je weet dat vandaag (als ik me niet vergis) je OV niet meer geldig is...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vandaag geld het ik word zo in de regen gekicked stomme debielen bij die arriva
Thx!quote:
eens is met het doorgestreeptequote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dude, je weet dat vandaag (als ik me niet vergis) je OV niet meer geldig is...
Dan is dit dus je EIGEN schuld, ze roepen het zelfs om... en heb genoeg conducteurs gehoord die het netjes tegen mensen zeggen (dus dagen van te voren) of heeft/had dit een andere reden?
Met "dat" woord kan je mij dus echt echt echt boos maken... zou je zo vriendelijk willen zijn dat woord iig hier niet te gebruiken?
ik rij met de bus daar staat het niet en het was vanaf de 16e dus gister en geen enkel probleem gehadquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dude, je weet dat vandaag (als ik me niet vergis) je OV niet meer geldig is...
Dan is dit dus je EIGEN schuld, ze roepen het zelfs om... en heb genoeg conducteurs gehoord die het netjes tegen mensen zeggen (dus dagen van te voren) of heeft/had dit een andere reden?
Met "dat" woord kan je mij dus echt echt echt boos maken... zou je zo vriendelijk willen zijn dat woord iig hier niet te gebruiken?
Sorry ik moest even naar beneden kijken!quote:
Maar dan is het toch alsnog niet de schuld van Arriva, of mis ik iets?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik rij met de bus daar staat het niet en het was vanaf de 16e dus gister en geen enkel probleem gehad
maakt niet uit hoor, kan gebeuren!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry ik moest even naar beneden kijken!![]()
Het mag dan geen mooi weer zijn, het is nog altijd wel bijna weekend he!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor, kan gebeuren!
vanvond komt een dinnetje, morgen hebben we een verjaardag, en wij zijn nog in overleg of we zondag naar de tilburgse kermis gaan!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het mag dan geen mooi weer zijn, het is nog altijd wel bijna weekend he!![]()
En... heeft mevrouw Draakjuh nog plannen voor het weekend?
dan kun je mij spotten hahaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vanvond komt een dinnetje, morgen hebben we een verjaardag, en wij zijn nog in overleg of we zondag naar de tilburgse kermis gaan!
Dat klinkt als een leuk weekend Draak!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vanvond komt een dinnetje, morgen hebben we een verjaardag, en wij zijn nog in overleg of we zondag naar de tilburgse kermis gaan!
Jullie hebben elkaar nog nooit gezien toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan kun je mij spotten haha
alhoewel wij pas savonds naar de kermis gaan
ik heb er eerste rondje kermis al wel opzitten![]()
jah ben blij nog andere collegas heb, gaat alweer wat rustiger nu haha, andere collega keek me ook zo aan van:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Hier hebben alleen users op laptops admin rechten, desktops zitten gelukkig wel dicht
Coordinator, mocht zoiets niet werken kan je altijd nog naar je "eigen" baas gaan lijkt me.
Dat klinkt heel fout eigenlijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:47 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Sorry ik moest even naar beneden kijken!![]()
tussen de 236 attracties ?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jullie hebben elkaar nog nooit gezien toch?![]()
Staan er leuke/enge dingen daar? hahahah
da's ook nogal logisch als je er woontquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan kun je mij spotten haha
alhoewel wij pas savonds naar de kermis gaan
ik heb er eerste rondje kermis al wel opzitten![]()
ben je al in dat hotel geweest? of gaat de kermis vandaag pas echt openquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tussen de 236 attracties ?
spookhuizen, 3 achtbanen, een reuzerad van 60 meter. draaimolen van 55 meter hoog, freefall
vanavond 19:30 pas openquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben je al in dat hotel geweest? of gaat de kermis vandaag pas echt open
Ja ik las het al, hoopte dat ik nog op tijd was met m'n reactiequote:
idd, gelukkig nog andere leuke collega's!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah ben blij nog andere collegas heb, gaat alweer wat rustiger nu haha, andere collega keek me ook zo aan van:
wtf doet die gast, ik ben er mee bezig en jij krijgt de schuld
maar goed, ik bemoei me hier al lang niet meer met de beveiliging. heb mn best gedaan maar wordt niet geluisterd. En zijn er serieus mensen die vragen of ik hier blijf werken haha
Freefall?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tussen de 236 attracties ?
spookhuizen, 3 achtbanen, een reuzerad van 60 meter. draaimolen van 55 meter hoog, freefall
dan zal ik zeggen:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Freefall?![]()
Sinds ik metvoor het eerst over de kop ben geweest (in een attractie!
) wil ik meeeeeeeeeeeeeeer!
maar ook zo takke triest te gaan doen terwijl het keihard regent is wel sadquote:Op vrijdag 17 juli 2009 09:48 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Maar dan is het toch alsnog niet de schuld van Arriva, of mis ik iets?
Je OV is niet van Arriva...![]()
Maarja, je bent er weer... daar gaat het om
Ik moest Draakjuh vanochtend ook al eens wegtrappen... die bleef maar... ach, laat ook maar!quote:
Neuh, wel met mijn voeten eerst!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dan zal ik zeggen:
kom hier heen haha
ooit op 45 meter boven de grond op je kop gehangen ?
en dan met NOODgang met je gezicht naar beneden op de grond af razen ?
RENNNNNNNNNN!quote:
Buna dimineata Rene!quote:
Ze doen gewoon hun werk, helaas pakt dat vooru jou (vooral in dit weer) niet zo goed uitquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar ook zo takke triest te gaan doen terwijl het keihard regent is wel sad
Doe deze maar:quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neuh, wel met mijn voeten eerst!
Deze(zullen jullie wel saai vinden hahahaha)
[ afbeelding ]
eens in het half uurquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ze doen gewoon hun werk, helaas pakt dat vooru jou (vooral in dit weer) niet zo goed uit![]()
Gelukkig rijden er genoeg bussen daar
haha, kunnen we niet meet van maken hahaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:12 schreef tripack het volgende:
ik ga waarschijnlijk ook naar de kermis van tilburg
een weekje ofzo?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
RENNNNNNNNNN!
Mogguh! Tijdje geleden alweer?
Als ik dat zie denk ik gelijk... neuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Doe deze maar:
[ afbeelding ]
Gaat zo tering hard die bankjes hangen los dus kun je over de kop enzo
104?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eens in het half uur
conclusie: dood aan arriva
en nu verder met niksen
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als ik dat zie denk ik gelijk... neuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar wat me opviel, niet kijken... en gewoon gaan zitten... dan komt het meestal wel goed!
Heb je nog meer van die leuke dingen daar?
Jij, Draak en 3pack gaan, gewoon afspreken dus jullie!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, kunnen we niet meet van maken haha
Pijnlijkquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
104?
Ik vind Arriva niet verkeerd, ruilen? Ik moet het doen met de NS jah!
dat is idd the trickquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Als ik dat zie denk ik gelijk... neuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar wat me opviel, niet kijken... en gewoon gaan zitten... dan komt het meestal wel goed!
Heb je nog meer van die leuke dingen daar?
Dat post ik zkr te weinig hahahahquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:13 schreef renedis het volgende:
[..]
een weekje ofzo?
het gaat hier over KERMIS?
jullie komen ook maarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij, Draak en 3pack gaan, gewoon afspreken dus jullie!
Valt mee, ik pak die trein bij zijn uitlaat... lekker warm!quote:
Zonder OV is dat best een dure aangelegenheid kan ik je vertellen!quote:
109quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:14 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
104?
Ik vind Arriva niet verkeerd, ruilen? Ik moet het doen met de NS jah!
hahahaha, ik kom niet uit limbo/brabo-land... dus wij zijn hier niet zo heel gek op kermis hahahaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is idd the trick
zitten en enjoy the ride hahahaha
echt kermis draai ik me nergens meer voor om haha
omgquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Valt mee, ik pak die trein bij zijn uitlaat... lekker warm!![]()
EINZZZZZZZZ 1 1 11111
Het was je al bekend dat de treinen al een tijdje op electriciteit rijden?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Valt mee, ik pak die trein bij zijn uitlaat... lekker warm!![]()
EINZZZZZZZZ 1 1 11111
Oja, was ff vergeten waar je werktequote:
Scherpquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het was je al bekend dat de treinen al een tijdje op electriciteit rijden?
Echt niet, ze rijden op jouw bukkakesaus ouwe fappert!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het was je al bekend dat de treinen al een tijdje op electriciteit rijden?
Mogguh!quote:
Die uitlaat is niet scherp!quote:
dat is zo bijna overal, behalve tilburg, omdat hier juist super groot isquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, ik kom niet uit limbo/brabo-land... dus wij zijn hier niet zo heel gek op kermis hahaha
Kermis is hier erg klein, gaat alleen maar om gezelligheid en zuipen... heeft dus niets/vrij weinig met attractie's te maken!
wanneer ga jij dan ?quote:
Tweakers is gewoon een stervend hoerig kloteforumquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:26 schreef Friday12 het volgende:
net zat ik zo op tweakers te kijken... 5 topics waarvan bij 3 het eerste antwoord was google...
maak dan godverdomme een link naar google en flikker je forum weg ofzo
maar waarom ga je op een hulp forum zitten met het verdomde pest antwoord google maarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tweakers is gewoon een stervend hoerig kloteforum
edit: ff een naar woord veranderd
hahahaha, kan ik me voorstellen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat is zo bijna overal, behalve tilburg, omdat hier juist super groot is
Omdat die mannetjes zich te goed voelen voor 'simpele' vragen. Die vaak nog niet eens zo heel handig zijn op te lossenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
maar waarom ga je op een hulp forum zitten met het verdomde pest antwoord google maar![]()
dan is die hele community toch gewoon waardeloos![]()
zelfs op fok krijg je nog een beter andwoord tussen de sarcasme door
Da's alleen die Thalys, die meer dan 300km/h gaatquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Echt niet, ze rijden op jouw bukkakesaus ouwe fappert!
Ik vind het een prima forum, juist omdat er GEEN bullshit staatquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tweakers is gewoon een stervend hoerig kloteforum
edit: ff een naar woord veranderd
"Moeilijk!"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Da's alleen mijn MOEDER, die meer dan 300 zaadjes per minuut zuigt
das eigenlijk best langzaamquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Als t zó langzaam gaat zal ze er wel moeite mee hebben ja
Zie bovenquote:
Hhahahaha dat ken ik ergens van, vooral in de trein is het af en toe ff kloten hahahaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:54 schreef draculettetje het volgende:
Haha internet op foon is leuk alleen typen door een bocht is best moeilijk
eehm, wanneer ga ik NIET hahaquote:
ZOMGquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:59 schreef Droxz.nl het volgende:
Top 100 van donderdag 16 juli 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 230 Crazy-M
(09. 141 tong80)
99. 049 Droxz.nl
230?!WTF!
het ging over programmeren dohquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:37 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik vind het een prima forum, juist omdat er GEEN bullshit staat
Het is net met welke reden je op tweakers komt denk ik.
Mensen moeten eerst maar eens goed zoeken voordat ze een dom topic aanmaken vind ik hahaha
de vrijdag als werkdag moet worden afgeschaft en dan gaan we naar een 4 daagse werkweekquote:
Jij post dus ook buiten GRTDOJW, foei!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ZOMG
volgens mij gister niks te doen haha
Graag gedaan hoor Draak!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:02 schreef draculettetje het volgende:
dank droxz! verdorie file! En ik wordt misselijk
ik ben als een stuk onkruid hahaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij post dus ook buiten GRTDOJW, foei!
Klinkt als een goed plan!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
de vrijdag als werkdag moet worden afgeschaft en dan gaan we naar een 4 daagse werkweek![]()
is veul beter
Brabo's hequote:
maar komt toch weer terug hahaquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
onkruid flikker je in de vuilcontainer
Plaatjes zeggen namelijk genoeg:quote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
onkruid flikker je in de vuilcontainer
wat een kutfietsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Plaatjes zeggen namelijk genoeg:
[ afbeelding ]
Zkr, dat ding stinkt... en is vieesssssssss patrick!quote:
quote:
je moet niet te ver gaan he droxzquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet ik hier nog wat gaan doen! wheheheh
jeeeejquote:
dan moet je em wassen smeerpijpquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:01 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zkr, dat ding stinkt... en is vieesssssssss patrick!
Neuh! Nergens voor nodigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
![]()
Misschien moet ik hier nog wat gaan doen! wheheheh
Man, ik heb hier nog niets HOEVEN doen, heb wel 1 klusje staan voor vandaag!quote:
Vertel man, hoe is het gegaan?quote:
Hangt wel van het project af natuurlijk!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:54 schreef Crazy-p het volgende:
en ik heb me toch een portie geen zin meer..
was vanochtend voor 1 project gewoon als enige ingeroosterd.. dat was gekken werk..
ja.. maar dan moest ik dus ineens spaans.. engels en nederlands doen..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Hangt wel van het project af natuurlijk!
Nog 4,5 uur... dan weekend!
Whehehehe, dat kan ik me voorstellen... als je het niet spreekt, wat doe je op die lijn dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:59 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. maar dan moest ik dus ineens spaans.. engels en nederlands doen..
Engels en Nederlands zijn mn normale skills.. maar spaans.. daar kom ik niet ver mee
nou als de personen die het normaal doen er niet zijn.. moet iemand die klanten te woord staanquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:02 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Whehehehe, dat kan ik me voorstellen... als je het niet spreekt, wat doe je op die lijn dan?
das wel zwaar klotequote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dit fucking meen je niet.
als het echt zo is wordt ik gekild op mn werk.
mn infozuil.
KLAAR VOOR OPLEVERING.
Maak er een image van
start ie godver niet meer op
Dudeeeeeeeeeee wat ben je allemaal aan het doen daar?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dit fucking meen je niet.
als het echt zo is wordt ik gekild op mn werk.
mn infozuil.
KLAAR VOOR OPLEVERING.
Maak er een image van
start ie godver niet meer op
Wel in een andere taal dan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:08 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou als de personen die het normaal doen er niet zijn.. moet iemand die klanten te woord staan
Ik weet van nietsquote:
ja wel in het engels dan..quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel in een andere taal dan?
Ben blij dat iedereen hier gewoon goed Engels spreekt
hij doet het weerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dudeeeeeeeeeee wat ben je allemaal aan het doen daar?
Ga ff naar buiten, loop een rondje, ga kringrukken.... en ga DAARNA pas verder met die infozuil
Ik heb ook een tijdje op een "callcentre/helpdesk" gezeten, maar wat ben ik blij dat ik daar weg ben zeg!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:21 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja wel in het engels dan..
als die mensen dat niet spreken hebben ze pech
iedereen spreekt hier ook wel engels..
maar werken in een internationaal callcenter heeft wel nadelen..
als je collega's er niet zijn.. moet er iemand die telefoontjes aan nemen
Ik moest gelijk hier aan denken:quote:
mensen die bellen met problemen met "apparaten"quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje op een "callcentre/helpdesk" gezeten, maar wat ben ik blij dat ik daar weg ben zeg!
Maar voor wat voor zaken zijn jullie een callcentre als ik vragen mag?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hier aan denken:
[ afbeelding ]
wheheheh
trillen die apparaten?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:26 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
mensen die bellen met problemen met "apparaten"
die blijft goedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:25 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik moest gelijk hier aan denken:
[ afbeelding ]
wheheheh
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:38 schreef draculettetje het volgende:
Zo na zelf vijf minuten te laat te zijn, nog drie kwartier in de wachtkamer te hebben gezeten nu weer in langzaam rijdend verkeer naar huis.
ben uitbehandeld, dus niks zelf stoppen
whehehehe herkenbaarquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:39 schreef lynda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goddomme.. ik ruim nooit meer mijn kamer opik blijf was tegen komen
Neeeeeeeeeee!quote:
Ik denk juist dat dat het probleem is!quote:
Blijft gewoon een classic foutmelding hoorquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die blijft goed
nee was een installatie onder de systeem die begon te draaien haha
En kom ik in een kamer die goed is opgeruimdquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
En kom ik in een kamer die goed is opgeruimd![]()
uh..... die zie ik morgen alleen even snel.. gelukkig kom ik er daarna een lange tijd niet meerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:45 schreef lynda het volgende:
[..]
die van jezelf is het in ieder geval niet
jah iets vaagsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Blijft gewoon een classic foutmelding hoor
Een install van een app ofzo?
1 dingetje, dat valt gelukkig wel mee jahquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah iets vaags
gelukkig was register op 1 ding na intakt gebleven
Anders ik wel, verveel me echt dood man!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:26 schreef Friday12 het volgende:
ik wil weeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |