quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:17 schreef Crazy-M het volgende:
JABADABADOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
lolquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
![]()
Sjo, weer wat geupdate op www.ikhebnogveelminderzin.nl
Sjo, ik ga eten/roken!
Hoiquote:
sommige zijn roken/eten,quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:52 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoi
Is het hier altijd zo rustig? Of heeft iedereen toevallig iets te doen op werk?
Dan ga ik me verder vervelen in de zonquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sommige zijn roken/eten,
andere zijn bezig
Ik was een topiq aan het lezen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sommige zijn roken/eten,
andere zijn bezig
copyright, i haz it!quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol
stond copyright op mijn teksten jah !!!
trutquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:00 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik was een topiq aan het lezen!
Ik ga nu eten/roken!
laat maar zien dan dat contractquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
lol
stond copyright op mijn teksten jah !!!
heb er net koffie over heen gegooidquote:
dan is het contract onbondenquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb er net koffie over heen gegooid
verdamt hahaquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan is het contract onbonden![]()
[ afbeelding ]![]()
en dan zit haar kekke bril vol zaad hoe verzinnen ze het
met 1 laptop ken dat ook hoorquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:28 schreef lynda het volgende:
toch wel handig zo alleen.. 3 laptops en 1 pc in huis.. ik kan kiezen waar ik zit
gezellig haha :dquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:33 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. nu kan ik lekker tot half 6 aan de telefoon zitten
en dus hier hangen
quote:
jij ook weer hierquote:
"hangen" iz niet goed!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:33 schreef Crazy-p het volgende:
zo.. nu kan ik lekker tot half 6 aan de telefoon zitten
en dus hier hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Denk je alles gehad te hebben... kom ik ook nog langs!quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
"hangen" iz niet goed!ook pijnlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
inderdaadquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:39 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Denk je alles gehad te hebben... kom ik ook nog langs!
is dat niet die beruchte eenden crimineel ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wie? kennen wij die droxz man dan?
Jij niet, jij hebt pleinvreesquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
wie? kennen wij die droxz man dan?
nee dat is die male duckquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is dat niet die beruchte eenden crimineel ?
wtf in pleinvrees nou weerquote:
Wat het is, nou dit!quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:56 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee dat is die male duck
[..]
wtf in pleinvrees nou weer
"was"? Dus je bent weer weg?quote:
Bios is juist leukquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik denk eeder chronische luiheid![]()
bios is lekkerchillen op stoelje, donker en rustig
Ja?quote:
ik ben errug luiquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bios is juist leuk![]()
Luiheid nog wel? Dus is het jou luiheid dat ik je nog nooit heb gezien, ookal woon je 100 meter van me vandaan?
Pleinvrees dusquote:Op donderdag 16 juli 2009 16:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Bios is juist leuk![]()
Luiheid nog wel? Dus is het jou luiheid dat ik je nog nooit heb gezien, ookal woon je 100 meter van me vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |