Jij woont toch niet bij mij in de tuin heh!quote:Op maandag 27 juli 2009 13:00 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat is goed getraind. Hij jaagt de andere katten weg, en schijt vervolgens in de tuin van de buren
Oh, ralquote:Op maandag 27 juli 2009 13:16 schreef Remsjo het volgende:
Ik stond laatst in de keuken een boterhammetje met pindakaas op te smeren want daar wordt Remsjo groot en sterk van. Ik keek naar buiten en ik zag ineens een kat een duif aanvallen. Tot 2 keer toe. Duif lag met een half afgebeten kop op de grond en ik ging die kat met een aardappelschilmesje achterna. Het is dat ik niet zo snel in een boom kan klimmen want anders had die kat het niet meer na kunnen vertellen
quote:
's Nachts sowieso niet, want dat schrik ik zo hard dan ze snel weggaan. Als die katten mij overdag zien, dan weten ze ook wel hoe laat het is. Ze klimmen dan zo via de schutting omhoog om naar een andere tuin te gaanquote:Op maandag 27 juli 2009 16:02 schreef tonja het volgende:
Zijn de katten benaderbaar? Zo ja dan kun je misschien een halsband met een briefje eraan omdoen.
Verder vind ik dat als het kan, dat wil zeggen er niemand last van heeft en de kat niet het risico loopt om plat gereden te worden, de kat best naar buiten mag.
Bij jou kan het dus duidelijk niet.
Heb zelf 2 binnenkatten.

Joah of.. " I know what your cat did last summer "quote:Op maandag 27 juli 2009 16:23 schreef tonja het volgende:
Hou het vriendelijk. Zet je telefoonnummer erop en wat je problemen met de katten zijn.
"I know what the last thing is your cat will do..."quote:Op maandag 27 juli 2009 17:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Joah of.. " I know what your cat did last summer "
Heeft zo'n kaal poesje het nou niet koud?quote:Op maandag 27 juli 2009 17:11 schreef MissJ het volgende:
Ik heb 2 poezen (nou ja eigenlijk 3, maar die 3e heeft geen haar en staart woehaaaahaha einzzzz !!!!1111 leuk garpje toch) en die komen niet buiten, dussss de buren hebben ook geen last van ze
een kat nemen, die jagen op reigersquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:54 schreef Darkomen het volgende:
De volgende keer de kat niet wegjagen maar de vijver in schoppen, dan leren ze het vanzelf af.
Op deze manier hebben wij het onze katten ook afgeleerd.
Als iemand ook nog een manier weet om reigers uit de vijver te houden zonder een net te hoeven spannen, graag.
er werd al koffiedrek aangeraden, maar of het werkt is iets anders...quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:54 schreef rosepetals het volgende:
Is er niet een een of ander goedje te koop wat katten vies vinden en jij dus lekker om je vijver heen kunt smeren? Geen gif.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |