abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71032602
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:14 schreef Jojoortje het volgende:
's Nachts hebben we ook last van katten, van 2 katten eigenlijk. Die maken dan ruzie met elkaar
Hihihihi, neen, die gaan neuken.
pi_71032650
650+ views en 50 replies
pi_71032691
Neem een grote herdershond!
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
pi_71032710
Ken het probleem, gewoon tuinslang er op zetten werkt bij sommige katten....

maar het zijn gewoon kut beesten
I'm not the man you think I am!
pi_71032731
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:21 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Bepaal zelf wel wat ik neem Wil geen last hebben van die hoerenbeesten
En wat nou, zo is de natuur Het zijn huisdieren

PS:
huisdieren ja, nou kunstvijvers zijn al stom maar vijvers met netten erover zijn nog stommer

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 16-07-2009 14:04:49 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_71033034
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:59 schreef Manono het volgende:

[..]

huisdieren ja, nou kunstvijvers zijn al stom maar vijvers met netten erover zijn nog stommer
Wat IK doe in mijn EIGEN tuin, bepaal ik zelf wel
Noot noot.
pi_71033300
Veel katten komen bij vijvers om eruit te drinken. Dat is namelijk interessanter dan uit het drinkbakje dat thuis voor ze klaar staat.

TS, je ziet ze echt pogingen ondernemen je vissen te vangen?
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_71033354
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:15 schreef AlphaOmega het volgende:
Veel katten komen bij vijvers om eruit te drinken. Dat is namelijk interessanter dan uit het drinkbakje dat thuis voor ze klaar staat.

TS, je ziet ze echt pogingen ondernemen je vissen te vangen?
Jazeker

Maar ook als zouden ze het niet doen, ik wil ze niet in mijn tuin. Vooral 's nachts schrik me gewoon rot als ik er één langs me heen zie sprinten.
Noot noot.
pi_71033667
Doe gewoon een netje / wat gaas over je vijver, er zijn wel meer beesten die jouw visjes opeten hoor, sowieso niet slim om je vijver onbeschermd te laten. Wat kost het je nou, een paar euro voor wat gaas? Wij hebben ook meerdere vijvers met vissen en een kat
De prins met de witte baard.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:26:23 #60
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71033697
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:53 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Als je dit topic had doorgelezen, had je geweten dat ik niet weet welke buren het zijn, droplul
Sorry

Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71033774
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:56 schreef Salatrel het volgende:
650+ views en 50 replies
Ja want iedereen klikt hier natuurlijk op omdat er poes in de titel staat ... In de meeste topics zijn er meer dan 15 keer meer views dan posts
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:30:32 #62
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_71033836
Mijn kat is dol op tonijn en zalm
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_71033890
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:25 schreef Grimmbeard het volgende:
Doe gewoon een netje / wat gaas over je vijver, er zijn wel meer beesten die jouw visjes opeten hoor, sowieso niet slim om je vijver onbeschermd te laten. Wat kost het je nou, een paar euro voor wat gaas? Wij hebben ook meerdere vijvers met vissen en een kat
Vertel, welke beesten eten nog meer mijn visjes op? Ik heb ze nog niet gezien hier iig. Bovendien vind ik gaas op een vijver lelijk en dan kunnen de vogeltjes ook niks meer drinken enzo.

Gaat me gewoon om die verdammmmde huiskatten he Ik geef mijn vissen wel wapens.
Noot noot.
pi_71033897
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:26 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Sorry

Noot noot.
pi_71033908
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:08 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wat IK doe in mijn EIGEN tuin, bepaal ik zelf wel
zo denken die katten en vogels er ook over

nou vooruit een tip, koffieprut rond de rand van je tuin en vijver, dat vinden katten vies - en plant gewoon wat antikatten planten (al zul je ze nooit helemaal kwijtraken denk ik)
Jusqu'ici tout va bien...
pi_71033933
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:17 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Jazeker

Maar ook als zouden ze het niet doen, ik wil ze niet in mijn tuin. Vooral 's nachts schrik me gewoon rot als ik er één langs me heen zie sprinten.
Een groot hoog hek met schrikdraad dan maar.
  donderdag 16 juli 2009 @ 14:33:40 #67
168121 retuow82
Het is friet!
pi_71033936
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 13:18 schreef bluuf het volgende:
Neem zelf een grote kat (Noorse boskat of maine coon), voedt deze goed op zodat deze van de vissen in de vijver afblijft (voorzover dat lukt met een kat) en je hebt geen last meer van andere katten in je tuin.
Iedere kat kun je dingen aanleren, het vergt gewoon tijd. Mijn ouders hebben een doodnormale kater en die blijft netjes in de tuin en niet bij de buren. De vijver van mijn ouders gebruikt hij alleen om uit te drinken, die vissen interesseren hem niets.

Prachtbeest
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_71033949
Met een plantenspuit op verstuiver stand in het gezicht van de kat spuiten werkt het best. of van de bovenverdieping een emmer water werkt ook.

Ben benieuwd hoe straks mijn katten gaan reageren in het nieuwe huis,
er zijn zoveel mussen en andere vogeltjes, zelf een albino mus.

Wat zullen ze heerlijk achter al die vogeltjes aan kunnen rennen.
pi_71033969
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:32 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Vertel, welke beesten eten nog meer mijn visjes op? Ik heb ze nog niet gezien hier iig. Bovendien vind ik gaas op een vijver lelijk en dan kunnen de vogeltjes ook niks meer drinken enzo.

Ach, als jij er voor zorgt dat er sowieso geen katten komen, dan heeft iedere reiger straks vrij baan als jij even niet oplet. En voor een reiger is het het ultieme vissen. Die lullige bakjes water bij mensen in de tuin, lekker vol met visjes met opvallende kleurtjes. Eitje...

Enne, reigers zijn heel erg goed in vissen. Zeker in vijvertjes bij mensen in de tuin.
pi_71034023
Ik vind het een stuk waarschijnlijker dat er een reiger uit de buurt je vijver leeg loopt te knagen dan een poes.
Heb je de poes op heterdaad betrapt?

edit: spuit 11
pi_71034052
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:36 schreef ikheetmartijn het volgende:
Ik vind het een stuk waarschijnlijker dat er een reiger uit de buurt je vijver leeg loopt te knagen dan een poes.
Heb je de poes op heterdaad betrapt?

edit: spuit 11
Dat had ik inderdaad ook al bedacht!
pi_71034149
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:32 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Reigers. Voor een reiger is jouw vijvertje een paradijs, de visjes kunnen geen kant op en waarschijnlijk komt een reiger met gemak bij de bodem (katten kunnen daar waarschijnlijk niet bij). Bovendien zijn reigers vaak zat 's nachts actief om jouw vijvertje te legen
pi_71034181
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:32 schreef Manono het volgende:

[..]

zo denken die katten en vogels er ook over

nou vooruit een tip, koffieprut rond de rand van je tuin en vijver, dat vinden katten vies - en plant gewoon wat antikatten planten (al zul je ze nooit helemaal kwijtraken denk ik)
Ja die katten kunnen er niks aan doen idd, maar die baasjes wel?
Zal eens even surfen naar antikatten planten
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:34 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

Ach, als jij er voor zorgt dat er sowieso geen katten komen, dan heeft iedere reiger straks vrij baan als jij even niet oplet. En voor een reiger is het het ultieme vissen. Die lullige bakjes water bij mensen in de tuin, lekker vol met visjes met opvallende kleurtjes. Eitje...

Enne, reigers zijn heel erg goed in vissen. Zeker in vijvertjes bij mensen in de tuin.
Wij hebben nog geen reiger gezien hier gelukkig, maar die lusten idd wel graag visjes, dat klopt
Maar toch, het principe blijft nog dat ik geen katten in mijn tuin wil hebben, rotbeesten Dat er 1 keer in het jaar een reiger misschien langs komt, kan ik niet tegenhouden. Die reiger is van niemand en leeft in de vrije natuur.

En ja, heb de poes al vaker op heterdaad betrapt
Noot noot.
pi_71034213
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 14:40 schreef Jojoortje het volgende:
En ja, heb de poes al vaker op heterdaad betrapt
Dat ie d'r daadwerkelijk ook 1 te pakken had?
pi_71034236
zelf katten nemen blijft het beste werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')