Als we nu een beetje de vaart er in houden hebben we vanaf nu regelmatig een vers topic!quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:53 schreef wyccie het volgende:
Huh, wat is hier gebeurd?
Dat vorige topic is gewoon volgeluld? Ik dacht het nooit meer zou gebeuren.
dank dank.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Skittleman is wel een toffe nieuwe aanwinst! Moet ook gezegd worden!
Okay cool! Anders moeten we eens als FMTploeg mee doen!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:06 schreef skittelman het volgende:
[..]
dank dank.
op deze manier haal ik voortaan meer punten in de murphy's quiz night.
een andere groep haalde vorige week bijna de magische 90punten (87pnt)
hadden twee vragen fout
Ik neem aan een Ierse Pub. Maar elke stad heeft er minstens 3 en waarvan er 2 Murphy's heten.....quote:
Nee, dat zijn de bedenkers van de pubquizzen. Pubs/café's abonneren zich op hun quizzen en organiseren elke week een quiz.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik neem aan een Ierse Pub. Maar elke stad heeft er minstens 3 en waarvan er 2 Murphy's heten.....
Okay. dat is wel leuk dan Een maatje van mij doet het zelf wel eens. Is ie een maand bezig met vragen bedenken. Fragmentjes opzoeken etc. Wel heel erg leuk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:15 schreef wyccie het volgende:
Dat is cool, Patch.
Een pubquiz!
Acht rondes, geloof ik. Met muziekfragmenten. Filmvragen, sportvragen, literatuurvragen. Van alles en nog wat.
Eindhoven, steenworp afstand van mijquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:40 schreef skittelman het volgende:
njah het heet overal anders
hier in eindhoven is maar 1 kroeg die de originele quiz mag doen
en daar is 90punten het max.
maar met een FMT-groep hebben we in ieder geval 10pnt in de filmcategorie.
Ik dacht dat flitspalen alleen maar konden bestaan vanwege hoge snelheden......quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:46 schreef Flitspaal het volgende:
Waarom moet dat allemaal zo snel. Lekker langzaam. Veel fijner..
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:15 schreef wyccie het volgende:
Patch, ik weet nog steeds niet wie je bent. Ooit alleen een keer een foto van je gezien waar je gezicht met taart besmeurd was.
En ik heb niet zo'n zin om die Deuce huppeldepup Eurotrip film te kijken.
Misschien was het ook geen taart, maar gewoon schmink. Je had in ieder geval een smoking aan.quote:
Nee, dank je.quote:Heb je Hyves?
Smoking & taart/schmink...quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien was het ook geen taart, maar gewoon schmink. Je had in ieder geval een smoking aan.
[..]
Nee, dank je.
En hoe is het met je dochter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |