Inderdaad, sorry hoor, maar dat is toch om te huilen als je zo'n mentaliteit hebt. Hoe spendeer je overigens 2500 euro op een kermis? 2500 keer touwtje trekkenquote:
tilurgse kermis niet zo moeilijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, sorry hoor, maar dat is toch om te huilen als je zo'n mentaliteit hebt. Hoe spendeer je overigens 2500 euro op een kermis? 2500 keer touwtje trekken
Ja dat is waar ook... die gasten betalen toch ook teringveel geld om uberhaupt op de kermis te mogen staan?quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tilurgse kermis niet zo moeilijk
best prijzig
blijkbaar te weinig om ze weg te houdenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat is waar ook... die gasten betalen toch ook teringveel geld om uberhaupt op de kermis te mogen staan?
jah weet niet precies, maar vind knappe prestatie hoe ze het elk jaar opbouwenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja dat is waar ook... die gasten betalen toch ook teringveel geld om uberhaupt op de kermis te mogen staan?
Het is de eerste keer dat ik Kermis in Tilburg ga vieren (hopelijk het begin van een jarenlange traditie) dus ik weet niet goed wat ik kan/moet verwachten. Ik heb toch zeker zo'n 200 euro aan de kant gezet voor drie échte stapavonden met de kermis. Al zullen het er ongetwijfeld meer worden, maar dat is een zorg voor later. Gelukkig hebben we de pinautomaten nogquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:12 schreef VoreG het volgende:
Agh als je niet op vakantie gaat, waarom niet.
Ik heb voor Sensation ook zo'n 250 euro uitgetrokken : '). Kost me weer 10 jaar sparen.
vanavond kun je er makkelijk 2 uur ofzo over doenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:17 schreef Tripless het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik Kermis in Tilburg ga vieren (hopelijk het begin van een jarenlange traditie) dus ik weet niet goed wat ik kan/moet verwachten. Ik heb toch zeker zo'n 200 euro aan de kant gezet voor drie échte stapavonden met de kermis. Al zullen het er ongetwijfeld meer worden, maar dat is een zorg voor later. Gelukkig hebben we de pinautomaten nog
Ik ben vanmiddag eens over de kermis gelopen, zonder bij kraampjes/attracties lang stil te staan. Toch zo'n 1,5 uur aan het lopen wil je alles gezien hebben. Met de kermis zal ik dat rondje dan ook niet te vaak maken. Ik ben meer van een ander (bier) rondje.
goeie morgen mevrouwquote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen! *weer richting werk gaat*.
Ik heb hier ook mee gelopen, wat is nu slimer. Ik wilde met 2 vrienden gaan samen wonen. Ik en hij hadden een vaste baan, dus we konde huren of kopen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
ok even volgende:
als je op jezelf wilt gaan wonen:
wat is beter:
eerst klein flatje huren en dan verder kijken
of gelijk voor kopen gaan ?
en:
kans is aanwezig dat je binnenkort misschien werkeloos bent. Ik wil eigenlijk binnenkort toch wel gaan rondkijken maar zit dus met het werk probleem
hypotheek en heel die zooi kan ik niet krijgen vanwege de baan. maar denk gewoon beste is om even te wachten tot er meer zekerheid is
maar dan alsnog:
eerst huren en klein beginnen of gelijk kopen ?
Is dat 200 euro per avond?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:17 schreef Tripless het volgende:
[..]
Het is de eerste keer dat ik Kermis in Tilburg ga vieren (hopelijk het begin van een jarenlange traditie) dus ik weet niet goed wat ik kan/moet verwachten. Ik heb toch zeker zo'n 200 euro aan de kant gezet voor drie échte stapavonden met de kermis. Al zullen het er ongetwijfeld meer worden, maar dat is een zorg voor later. Gelukkig hebben we de pinautomaten nog
2500? als je met je gezin overal in gaat wellicht:Pquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Inderdaad, sorry hoor, maar dat is toch om te huilen als je zo'n mentaliteit hebt. Hoe spendeer je overigens 2500 euro op een kermis? 2500 keer touwtje trekken
o ga jij vanavond ook alquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:50 schreef magge het volgende:
[..]
Ik heb hier ook mee gelopen, wat is nu slimer. Ik wilde met 2 vrienden gaan samen wonen. Ik en hij hadden een vaste baan, dus we konde huren of kopen.
We hebben alles een na gelopen, en voor de eerste keer, weetje, huren is beter. Je hebt een stuk minder lasten, ook al is het duurder (in the end). Een vriend van mij betaald 600euro hypotheek, maar wel de rest van zn leven. Ik betaal nu (in tottaal met alles) 1200 euro (/3) voor zolang IK dat wil.
Mijn plan is om eerst eventjes op me zelf te kunnen vertrouwen met alle uitgaven, huishoudelijke dingen. Ik weet niet precies hoe jong je bent, maar als je met je 30 een huis koopt, heb je nog tijd zat niet?
Dat is mijn plan tenminste.
PS:
KERMISSSSS VANAAVVNOONONODDD WOOT
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Same here, ik was er ook totaal niet mee bezig.
Ik zit ook te denken over kopen, maar dan pas over twee jaar.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:50 schreef magge het volgende:
[..]
Ik heb hier ook mee gelopen, wat is nu slimer. Ik wilde met 2 vrienden gaan samen wonen. Ik en hij hadden een vaste baan, dus we konde huren of kopen.
We hebben alles een na gelopen, en voor de eerste keer, weetje, huren is beter. Je hebt een stuk minder lasten, ook al is het duurder (in the end). Een vriend van mij betaald 600euro hypotheek, maar wel de rest van zn leven. Ik betaal nu (in tottaal met alles) 1200 euro (/3) voor zolang IK dat wil.
Mijn plan is om eerst eventjes op me zelf te kunnen vertrouwen met alle uitgaven, huishoudelijke dingen. Ik weet niet precies hoe jong je bent, maar als je met je 30 een huis koopt, heb je nog tijd zat niet?
Dat is mijn plan tenminste.
PS:
KERMISSSSS VANAAVVNOONONODDD WOOT
Ja ik denk het wel, sowieso oliebollen halen, is traditie! Na het werk ff naar huis, hapje eten, indrinken met een paar vrienden en dan de kermis overquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ga jij vanavond ook al
hoop wel droog blijft haha :d
wij gaan ook weer met de gehele groep haha.
thanks voor de tip btw
en 200 is idd denk ik per avond
heb wel een baan maar vraag is over 3 maanden .... daarom wacht ik dus nog met definitief besluit, alles hangt eve nvan 3 maanden af.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik zit ook te denken over kopen, maar dan pas over twee jaar.
Er zijn twee dingen die kopen aantrekkelijker laten lijken maar het uiteindelijk niet zijn. (kromme zin sorry)
Ten eerste vaste lasten qua opknappen enzo. In een huurhuis hoef je niet bang te zijn dat je dak gaat lekken want dat wordt gerepareerd etc. Als je koopt zou je eigenlijk elke maand iets extras af moeten schrijven voor wanneer iets het begeeft.
Vervolgens betaal je 10(?) procent "belasting" over de aankoop, voordat je die er uit hebt, ben je al weer een aantal jaar verder. Kopen wordt dus pas goedkoper dan huren na een lange tijd.
Verder hebben we in Tilburg best goede regelingen voor starters. Ik las dat je een baan had crazy-m, als die een beetje ok betaalt, of als je met een partner bent, dan kun je het beste bij Vesteda kijken. Wij hebben een ideaal appartement via vesteda gekregen binnen twee weken. Hartje centrum, en groot voor de prijs. Als je daar iets meer over wilt weten moet je maar roepen
Vesteda? dat ken ik niet, ik heb gewoon direct wonen gebruikt. Leuke vrouwen die er werken, maar that's it. Ze lichten je op waar je bij staat. Maar ik wilde snel iets, ook al door alles heen, heb ik een prima huis, net uit de renovatie. Echt super. Mn slaap kamer is 30m2quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:12 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Verder hebben we in Tilburg best goede regelingen voor starters. Ik las dat je een baan had crazy-m, als die een beetje ok betaalt, of als je met een partner bent, dan kun je het beste bij Vesteda kijken. Wij hebben een ideaal appartement via vesteda gekregen binnen twee weken. Hartje centrum, en groot voor de prijs. Als je daar iets meer over wilt weten moet je maar roepen
Vrienden wellicht?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb wel een baan maar vraag is over 3 maanden .... daarom wacht ik dus nog met definitief besluit, alles hangt eve nvan 3 maanden af.
verder geen partner,
* Crazy-M is single
Er van uitgaande dat je je baan behoudt, wat is dan ongeveer het geld dat je per maand uit wilt geven? (excl. water licht enzo maar inc. andere kosten)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
heb wel een baan maar vraag is over 3 maanden .... daarom wacht ik dus nog met definitief besluit, alles hangt eve nvan 3 maanden af.
verder geen partner,
* Crazy-M is single
haha, oliebollen ... nee dank je wel.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:13 schreef magge het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, sowieso oliebollen halen, is traditie! Na het werk ff naar huis, hapje eten, indrinken met een paar vrienden en dan de kermis over
denk snel aan de 5 a 600 per maand. kijk voor mij is een flatje al genoegquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:17 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat je je baan behoudt, wat is dan ongeveer het geld dat je per maand uit wilt geven? (excl. water licht enzo maar inc. andere kosten)
jah, weet niet, kijk natuurlijk goede vrienden maar om gelijk elke dag mee door te brengen als het ware ...quote:
koningsplein is tussen de 475 en 600 per maand volgens mij, zou daar zeker even naar kijken. Woonkamer, twee slaapkamers, badkamer met bad, open keuken en washok. Wat ook interessant is is dat hofje achter het koningsplein, die is wat nieuwer en moderner maar ook een stuk duurder volgens mij.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk snel aan de 5 a 600 per maand. kijk voor mij is een flatje al genoeg
ja, maar krijg je gelijk kosten parkeervergunning bijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
koningsplein is tussen de 475 en 600 per maand volgens mij, zou daar zeker even naar kijken. Woonkamer, twee slaapkamers, badkamer met bad, open keuken en washok. Wat ook interessant is is dat hofje achter het koningsplein, die is wat nieuwer en moderner maar ook een stuk duurder volgens mij.
pfft 30 euro per kwartaalquote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja, maar krijg je gelijk kosten parkeervergunning bij
o Dat valt inderdaad mee.quote:
Dat is best cheap.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:40 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
koningsplein is tussen de 475 en 600 per maand volgens mij, zou daar zeker even naar kijken. Woonkamer, twee slaapkamers, badkamer met bad, open keuken en washok. Wat ook interessant is is dat hofje achter het koningsplein, die is wat nieuwer en moderner maar ook een stuk duurder volgens mij.
Wellichtquote:Op vrijdag 17 juli 2009 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha, oliebollen ... nee dank je wel.
dus kans is dat ik jou tegen lijf loop haha
denk even spieken in je fobo, zie ik niksquote:
Sorryquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:06 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk even spieken in je fobo, zie ik niks
dan roep maar als je me ziet hahaquote:
19:30 dacht ikquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:44 schreef Tripless het volgende:
Hoe laat is de kermis exact open vanavond? Eerst heb je die Wolter, 'ik-heb-een-afschuwelijke-versie-gemaakt-van-Viva-Colonia' Kroes die gaat optreden. Maar ik geloof dat om half 7 de attracties opengaan. Kan iemand dit bevestigen?
Fijn!quote:
Volgens mij word er op de terassen niet buiten muziek gedraaid. Zou ook geen gehoor zijn, niet? Daar Wolter Kroes, 10 meter verderop Metal en zijn buurman weer hardstyle?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:54 schreef Tripless het volgende:
[..]
Fijn!Nu kan ik vandaag ook al eventjes naar de kermis. Ik kan maar tot 8 uur, dus komt mij prima uit. Trouwens: ik zag dat ze bij Zino ook een buitentap hebben staan. Zouden ze daar hardstyle draaien buiten? Lijkt me in ieder geval sterk. Maar goed: we zullen het wel weten straks!
Daarom denk ik ook van niet. Misschien centrale muziek? Want er staan wel geluidsboxen bij de cafeetjes, dat dan weer wel. Waar maakt een mens zich ook druk om, ongelofelijk. Ik zal rond 6 uur op de Kermis zijn met wat vrienden. Als je iemand in een Roda JC-shirt ziet lopen, weet je wie het is. Zonder flauwekul: heb er zin in.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:01 schreef theKiD het volgende:
[..]
Volgens mij word er op de terassen niet buiten muziek gedraaid. Zou ook geen gehoor zijn, niet? Daar Wolter Kroes, 10 meter verderop Metal en zijn buurman weer hardstyle?
Hmmm... als je echt anonimiteit wil moet je toch echt ff je e-mailadres onzichtbaar maken in je profiel. Want ik had je hyves binnen 1 minuutquote:
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:11 schreef aardappel het volgende:
[..]
Hmmm... als je echt anonimiteit wil moet je toch echt ff je e-mailadres onzichtbaar maken in je profiel. Want ik had je hyves binnen 1 minuut1 vriend is wel erg weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |