abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:24:07 #51
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_71048031
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:14 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Inderdaad, sorry hoor, maar dat is toch om te huilen als je zo'n mentaliteit hebt. Hoe spendeer je overigens 2500 euro op een kermis? 2500 keer touwtje trekken
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_71048203
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Inderdaad, sorry hoor, maar dat is toch om te huilen als je zo'n mentaliteit hebt. Hoe spendeer je overigens 2500 euro op een kermis? 2500 keer touwtje trekken
tilurgse kermis niet zo moeilijk
best prijzig
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:31:14 #53
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_71048256
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:29 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

tilurgse kermis niet zo moeilijk
best prijzig
Ja dat is waar ook... die gasten betalen toch ook teringveel geld om uberhaupt op de kermis te mogen staan?
Half bezopen is weggegooid geld.
  donderdag 16 juli 2009 @ 22:36:21 #54
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_71048426
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:31 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ja dat is waar ook... die gasten betalen toch ook teringveel geld om uberhaupt op de kermis te mogen staan?
blijkbaar te weinig om ze weg te houden
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_71048616
Ach als mensen het leuk vinden, waarom niet ! Zelf besteed ik m'n geld liever aan andere dingen, dat dan weer wel .
full stops and exclamation marks
pi_71048619
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:31 schreef PierreTT het volgende:

[..]

jah weet niet precies, maar vind knappe prestatie hoe ze het elk jaar opbouwen
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
pi_71049902
Hoooii.. tvp..
pi_71050125
hooi
Vandaag meegevlogen in een propeller vliegtuigje vanaf Seppe. Super gaaf! Ben alleen wel misselijk geworden
pi_71053411
Agh als je niet op vakantie gaat, waarom niet.

Ik heb voor Sensation ook zo'n 250 euro uitgetrokken : '). Kost me weer 10 jaar sparen .
  vrijdag 17 juli 2009 @ 02:17:16 #60
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71053480
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 02:12 schreef VoreG het volgende:
Agh als je niet op vakantie gaat, waarom niet.

Ik heb voor Sensation ook zo'n 250 euro uitgetrokken : '). Kost me weer 10 jaar sparen .
Het is de eerste keer dat ik Kermis in Tilburg ga vieren (hopelijk het begin van een jarenlange traditie) dus ik weet niet goed wat ik kan/moet verwachten. Ik heb toch zeker zo'n 200 euro aan de kant gezet voor drie échte stapavonden met de kermis. Al zullen het er ongetwijfeld meer worden, maar dat is een zorg voor later. Gelukkig hebben we de pinautomaten nog

Ik ben vanmiddag eens over de kermis gelopen, zonder bij kraampjes/attracties lang stil te staan. Toch zo'n 1,5 uur aan het lopen wil je alles gezien hebben. Met de kermis zal ik dat rondje dan ook niet te vaak maken. Ik ben meer van een ander (bier) rondje.
We should not be moved!
pi_71055139
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 02:17 schreef Tripless het volgende:

[..]

Het is de eerste keer dat ik Kermis in Tilburg ga vieren (hopelijk het begin van een jarenlange traditie) dus ik weet niet goed wat ik kan/moet verwachten. Ik heb toch zeker zo'n 200 euro aan de kant gezet voor drie échte stapavonden met de kermis. Al zullen het er ongetwijfeld meer worden, maar dat is een zorg voor later. Gelukkig hebben we de pinautomaten nog

Ik ben vanmiddag eens over de kermis gelopen, zonder bij kraampjes/attracties lang stil te staan. Toch zo'n 1,5 uur aan het lopen wil je alles gezien hebben. Met de kermis zal ik dat rondje dan ook niet te vaak maken. Ik ben meer van een ander (bier) rondje.
vanavond kun je er makkelijk 2 uur ofzo over doen
inclusief drukte enzo. als je om 20:00 op de kermis bent kun je er makkelijk tot 1:00 blijven.
zonder dat je je echt verveeld
Ik luister NL-Talig
pi_71055144
En goede morgen tilburgers en niet tilburgers
Ik luister NL-Talig
pi_71055378
Goeiemorgen! *weer richting werk gaat*.
pi_71055614
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 07:58 schreef hetzusjevan het volgende:
Goeiemorgen! *weer richting werk gaat*.
goeie morgen mevrouw
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:50:28 #65
158732 magge
dát is even geleden!
pi_71059056
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 11:25 schreef Crazy-M het volgende:
ok even volgende:
als je op jezelf wilt gaan wonen:
wat is beter:

eerst klein flatje huren en dan verder kijken
of gelijk voor kopen gaan ?

en:
kans is aanwezig dat je binnenkort misschien werkeloos bent. Ik wil eigenlijk binnenkort toch wel gaan rondkijken maar zit dus met het werk probleem
hypotheek en heel die zooi kan ik niet krijgen vanwege de baan. maar denk gewoon beste is om even te wachten tot er meer zekerheid is

maar dan alsnog:
eerst huren en klein beginnen of gelijk kopen ?
Ik heb hier ook mee gelopen, wat is nu slimer. Ik wilde met 2 vrienden gaan samen wonen. Ik en hij hadden een vaste baan, dus we konde huren of kopen.

We hebben alles een na gelopen, en voor de eerste keer, weetje, huren is beter. Je hebt een stuk minder lasten, ook al is het duurder (in the end). Een vriend van mij betaald 600euro hypotheek, maar wel de rest van zn leven. Ik betaal nu (in tottaal met alles) 1200 euro (/3) voor zolang IK dat wil.

Mijn plan is om eerst eventjes op me zelf te kunnen vertrouwen met alle uitgaven, huishoudelijke dingen. Ik weet niet precies hoe jong je bent, maar als je met je 30 een huis koopt, heb je nog tijd zat niet?

Dat is mijn plan tenminste.

PS:

KERMISSSSS VANAAVVNOONONODDD WOOT
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:51:26 #66
158732 magge
dát is even geleden!
pi_71059085
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 02:17 schreef Tripless het volgende:

[..]

Is dat 200 euro per avond?
A major source of conflict in the world is the common misconception that words can be true or false.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 10:52:40 #67
158732 magge
dát is even geleden!
pi_71059138
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 22:24 schreef PierreTT het volgende:

[..]

2500? als je met je gezin overal in gaat wellicht:P
pi_71059486
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:50 schreef magge het volgende:

[..]

Ik heb hier ook mee gelopen, wat is nu slimer. Ik wilde met 2 vrienden gaan samen wonen. Ik en hij hadden een vaste baan, dus we konde huren of kopen.

We hebben alles een na gelopen, en voor de eerste keer, weetje, huren is beter. Je hebt een stuk minder lasten, ook al is het duurder (in the end). Een vriend van mij betaald 600euro hypotheek, maar wel de rest van zn leven. Ik betaal nu (in tottaal met alles) 1200 euro (/3) voor zolang IK dat wil.

Mijn plan is om eerst eventjes op me zelf te kunnen vertrouwen met alle uitgaven, huishoudelijke dingen. Ik weet niet precies hoe jong je bent, maar als je met je 30 een huis koopt, heb je nog tijd zat niet?

PS:

o ga jij vanavond ook al
hoop wel droog blijft haha :d
wij gaan ook weer met de gehele groep haha.

thanks voor de tip btw

en 200 is idd denk ik per avond
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:05:58 #69
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_71059537
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 18:23 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Same here, ik was er ook totaal niet mee bezig.

Ik had het pas door toen ik te laat was voor een afspraak, snel weg wilde fietsen en vast zat tussen, zonder te overdrvijven, een groep van meer dan 100 mensen die aan het kijken waren hoe er een paal opgetakelt werd

was ujiteindelijk een kwartier te laat..
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:12:38 #70
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_71059739
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 10:50 schreef magge het volgende:

[..]

PS:

Ik zit ook te denken over kopen, maar dan pas over twee jaar.

Er zijn twee dingen die kopen aantrekkelijker laten lijken maar het uiteindelijk niet zijn. (kromme zin sorry)

Ten eerste vaste lasten qua opknappen enzo. In een huurhuis hoef je niet bang te zijn dat je dak gaat lekken want dat wordt gerepareerd etc. Als je koopt zou je eigenlijk elke maand iets extras af moeten schrijven voor wanneer iets het begeeft.

Vervolgens betaal je 10(?) procent "belasting" over de aankoop, voordat je die er uit hebt, ben je al weer een aantal jaar verder. Kopen wordt dus pas goedkoper dan huren na een lange tijd.

Verder hebben we in Tilburg best goede regelingen voor starters. Ik las dat je een baan had crazy-m, als die een beetje ok betaalt, of als je met een partner bent, dan kun je het beste bij Vesteda kijken. Wij hebben een ideaal appartement via vesteda gekregen binnen twee weken. Hartje centrum, en groot voor de prijs. Als je daar iets meer over wilt weten moet je maar roepen
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:13:51 #71
158732 magge
dát is even geleden!
pi_71059779
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:04 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

o ga jij vanavond ook al
hoop wel droog blijft haha :d
wij gaan ook weer met de gehele groep haha.

thanks voor de tip btw

en 200 is idd denk ik per avond
Ja ik denk het wel, sowieso oliebollen halen, is traditie! Na het werk ff naar huis, hapje eten, indrinken met een paar vrienden en dan de kermis over
pi_71059829
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:12 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ik zit ook te denken over kopen, maar dan pas over twee jaar.

Er zijn twee dingen die kopen aantrekkelijker laten lijken maar het uiteindelijk niet zijn. (kromme zin sorry)

Ten eerste vaste lasten qua opknappen enzo. In een huurhuis hoef je niet bang te zijn dat je dak gaat lekken want dat wordt gerepareerd etc. Als je koopt zou je eigenlijk elke maand iets extras af moeten schrijven voor wanneer iets het begeeft.

Vervolgens betaal je 10(?) procent "belasting" over de aankoop, voordat je die er uit hebt, ben je al weer een aantal jaar verder. Kopen wordt dus pas goedkoper dan huren na een lange tijd.

Verder hebben we in Tilburg best goede regelingen voor starters. Ik las dat je een baan had crazy-m, als die een beetje ok betaalt, of als je met een partner bent, dan kun je het beste bij Vesteda kijken. Wij hebben een ideaal appartement via vesteda gekregen binnen twee weken. Hartje centrum, en groot voor de prijs. Als je daar iets meer over wilt weten moet je maar roepen
heb wel een baan maar vraag is over 3 maanden .... daarom wacht ik dus nog met definitief besluit, alles hangt eve nvan 3 maanden af.
verder geen partner,
* Crazy-M is single
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:16:07 #73
158732 magge
dát is even geleden!
pi_71059855
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:12 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Vesteda? dat ken ik niet, ik heb gewoon direct wonen gebruikt. Leuke vrouwen die er werken, maar that's it. Ze lichten je op waar je bij staat. Maar ik wilde snel iets, ook al door alles heen, heb ik een prima huis, net uit de renovatie. Echt super. Mn slaap kamer is 30m2
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:16:40 #74
158732 magge
dát is even geleden!
pi_71059872
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:15 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

heb wel een baan maar vraag is over 3 maanden .... daarom wacht ik dus nog met definitief besluit, alles hangt eve nvan 3 maanden af.
verder geen partner,
* Crazy-M is single
Vrienden wellicht?
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:17:17 #75
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_71059887
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:15 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

verder geen partner,
* Crazy-M is single
Er van uitgaande dat je je baan behoudt, wat is dan ongeveer het geld dat je per maand uit wilt geven? (excl. water licht enzo maar inc. andere kosten)
pi_71060031
morgen.
zometeen m'n fiets ophalen
pi_71060188
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:13 schreef magge het volgende:

[..]

Ja ik denk het wel, sowieso oliebollen halen, is traditie! Na het werk ff naar huis, hapje eten, indrinken met een paar vrienden en dan de kermis over
haha, oliebollen ... nee dank je wel.
dus kans is dat ik jou tegen lijf loop haha
Ik luister NL-Talig
pi_71060219
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:17 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Er van uitgaande dat je je baan behoudt, wat is dan ongeveer het geld dat je per maand uit wilt geven? (excl. water licht enzo maar inc. andere kosten)
denk snel aan de 5 a 600 per maand. kijk voor mij is een flatje al genoeg
Ik luister NL-Talig
pi_71060237
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:16 schreef magge het volgende:

[..]

Vrienden wellicht?
jah, weet niet, kijk natuurlijk goede vrienden maar om gelijk elke dag mee door te brengen als het ware ...
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 17 juli 2009 @ 11:40:14 #80
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_71060691
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:28 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

denk snel aan de 5 a 600 per maand. kijk voor mij is een flatje al genoeg
koningsplein is tussen de 475 en 600 per maand volgens mij, zou daar zeker even naar kijken. Woonkamer, twee slaapkamers, badkamer met bad, open keuken en washok. Wat ook interessant is is dat hofje achter het koningsplein, die is wat nieuwer en moderner maar ook een stuk duurder volgens mij.
pi_71062187
Goedemorgeeeee

Ik heb een katertjeeeeee
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:32:54 #82
216586 Clesar03
Let's go OILERS!
pi_71062539

Had vakantie aangevraagd voor de kermis (aangezien ik niet echt op vakantie ga deze zomer), krijg ik gisteren de planning dat ik zaterdag en dinsdag t/m donderdag moet werken in Venlo
Ben nu serieus erover aan het denken om gewoon niet te gaan en iets anders te zoeken
"More than an end to war, we want an end to the beginning of all wars"
pi_71062830
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:40 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

koningsplein is tussen de 475 en 600 per maand volgens mij, zou daar zeker even naar kijken. Woonkamer, twee slaapkamers, badkamer met bad, open keuken en washok. Wat ook interessant is is dat hofje achter het koningsplein, die is wat nieuwer en moderner maar ook een stuk duurder volgens mij.
ja, maar krijg je gelijk kosten parkeervergunning bij
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:45:19 #84
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_71062949
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:41 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

ja, maar krijg je gelijk kosten parkeervergunning bij
pfft 30 euro per kwartaal
pi_71063396
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 12:45 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

pfft 30 euro per kwartaal
o Dat valt inderdaad mee.
maar goed thanks voor tip, ik houd even in mn achterhoofd met name omdat ik dus die 3 maanden ff moet wachten
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 17 juli 2009 @ 12:58:43 #86
158732 magge
dát is even geleden!
pi_71063444
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:40 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Dat is best cheap. Ik betaal zelf 420 euro voor ,30m2 kamer,35m2 woonkamer (gedeeld),badkamer,(gedeeld),keuken(gedeeld),twee wcs(gedeeld),gwl,internet. En gezelligheid met mn vrienden.

Met je vrienden samen wonen is prima, we hebben dus een woonkamer, en als ik even geen zin in ze heb trek ik mezelf even terug in mn kamer. Makkelijk. Mooi alles delen, alles is goedkoper, eten drinken, leven.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:00:22 #87
158732 magge
dát is even geleden!
pi_71063497
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 11:27 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

haha, oliebollen ... nee dank je wel.
dus kans is dat ik jou tegen lijf loop haha
Wellicht
pi_71063789
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:00 schreef magge het volgende:

[..]

Wellicht
denk even spieken in je fobo, zie ik niks
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:10:01 #89
158732 magge
dát is even geleden!
pi_71063910
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:06 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

denk even spieken in je fobo, zie ik niks
Sorry Anonimiteit for teh win
pi_71064475
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef magge het volgende:

[..]

dan roep maar als je me ziet haha
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:31:33 #91
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_71064820
Vanavond naar een bruiloft...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:44:29 #92
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71065357
Hoe laat is de kermis exact open vanavond? Eerst heb je die Wolter, 'ik-heb-een-afschuwelijke-versie-gemaakt-van-Viva-Colonia' Kroes die gaat optreden. Maar ik geloof dat om half 7 de attracties opengaan. Kan iemand dit bevestigen?
We should not be moved!
pi_71065553
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:44 schreef Tripless het volgende:
Hoe laat is de kermis exact open vanavond? Eerst heb je die Wolter, 'ik-heb-een-afschuwelijke-versie-gemaakt-van-Viva-Colonia' Kroes die gaat optreden. Maar ik geloof dat om half 7 de attracties opengaan. Kan iemand dit bevestigen?
19:30 dacht ik
Ik luister NL-Talig
pi_71065577
Toch 18:30 jah
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 17 juli 2009 @ 13:54:08 #95
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71065765
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:49 schreef Crazy-M het volgende:
Toch 18:30 jah
Fijn! Nu kan ik vandaag ook al eventjes naar de kermis. Ik kan maar tot 8 uur, dus komt mij prima uit. Trouwens: ik zag dat ze bij Zino ook een buitentap hebben staan. Zouden ze daar hardstyle draaien buiten? Lijkt me in ieder geval sterk. Maar goed: we zullen het wel weten straks!
We should not be moved!
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:01:34 #96
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_71066028
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:54 schreef Tripless het volgende:

[..]

Fijn! Nu kan ik vandaag ook al eventjes naar de kermis. Ik kan maar tot 8 uur, dus komt mij prima uit. Trouwens: ik zag dat ze bij Zino ook een buitentap hebben staan. Zouden ze daar hardstyle draaien buiten? Lijkt me in ieder geval sterk. Maar goed: we zullen het wel weten straks!
Volgens mij word er op de terassen niet buiten muziek gedraaid. Zou ook geen gehoor zijn, niet? Daar Wolter Kroes, 10 meter verderop Metal en zijn buurman weer hardstyle?
*** Nul Dertien ***
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:07:57 #97
218159 Tripless
Roda JC Kerkrade
pi_71066250
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:01 schreef theKiD het volgende:

[..]

Volgens mij word er op de terassen niet buiten muziek gedraaid. Zou ook geen gehoor zijn, niet? Daar Wolter Kroes, 10 meter verderop Metal en zijn buurman weer hardstyle?
Daarom denk ik ook van niet. Misschien centrale muziek? Want er staan wel geluidsboxen bij de cafeetjes, dat dan weer wel. Waar maakt een mens zich ook druk om, ongelofelijk. Ik zal rond 6 uur op de Kermis zijn met wat vrienden. Als je iemand in een Roda JC-shirt ziet lopen, weet je wie het is. Zonder flauwekul: heb er zin in.
We should not be moved!
pi_71066364
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 13:10 schreef magge het volgende:

[..]

Hmmm... als je echt anonimiteit wil moet je toch echt ff je e-mailadres onzichtbaar maken in je profiel. Want ik had je hyves binnen 1 minuut 1 vriend is wel erg weinig
  vrijdag 17 juli 2009 @ 14:17:18 #99
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_71066553
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 14:11 schreef aardappel het volgende:

[..]

Hmmm... als je echt anonimiteit wil moet je toch echt ff je e-mailadres onzichtbaar maken in je profiel. Want ik had je hyves binnen 1 minuut 1 vriend is wel erg weinig
*** Nul Dertien ***
pi_71066673
Zonder foto, tenminste, als ze ook echt een "ze" is, want ik vind wel een gast die hetzelfde heet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')