abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:38:57 #31
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_71246764
Niet je eigen klantnummer gaan geven, niet vragen om bewijs in de vorm van ....

Simpel briefje sturen.

Ik weet van niks. Ik heb niks gekocht. Laat maar zien waarop jullie baseren dat er een vordering is. Zo niet de groeten.
Dum de dum
pi_71247041
"Bij dezen" is het. Verder, shitzooi Succes! En idd, niet teveel moeite doen. Laat zij het maar bewijzen.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 12:47:21 #33
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71247138
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:38 schreef Fe2O3 het volgende:
Niet je eigen klantnummer gaan geven, niet vragen om bewijs in de vorm van ....

Simpel briefje sturen.
Ik weet van niks. Ik heb niks gekocht. Laat maar zien waarop jullie baseren dat er een vordering is. Zo niet de groeten.
"Laat maar zien waarop jullie het baseren" is precies hetzelfde als vragen om bewijs.

Verder is het van belang dat topicstarter zijn bestellingen bij Wehkamp onder een ander klantnummer deed. Hoe dan ook zou ik dat laatste toevoegen aan de brief: "Het genoemde klantnummer is mij onbekend en komt niet overeen met mijn eigen klantnummer bij Wehkamp". Je wilt namelijk aannemelijk maken dat de vordering fout is, dus dan is een onbekend klantnummer een goed argument.
  donderdag 23 juli 2009 @ 12:53:16 #35
92279 N.icka
Windforce 11
pi_71247315
Bizar dat je niet weet of je een kacheltje hebt gekocht. Als je nu niet meer kan herinneren dat je 6 jaar gelee een zak snoep hebt gekocht , ok.

Maar een kacheltje
pi_71248215
Final:

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze maak ik bezwaar tegen de vordering met vorderingsnummer M05632013 en referentienummer: 70269321.

Volgens de specificatie die ik op 23/07/2009 van u ontvangen heb zou ik op 26/06/2001 een PEPSI/SISI/7UP (¤6,35) en op 12/11/2002 een CONVECTORKACHEL (¤34,99) hebben besteld. Deze artikelen heb ik nimmer besteld en derhalve ook nooit ontvangen.

Daarbij komt het volgende, het betreffende klantnummer 70269321 komt mij totaal onbekend voor. Ik ben al bijna 10 jaar klant bij Wehkamp, bekend onder klantnummer xxxxxxxx

Met vriendelijke groet,


Op de post ermee, en eens kijken hoe dit afloopt, voor de geīnteresseerde hieronder de specificatie, kan je goed zien hoe ze ¤258 kosten berekenen over een aankoopprijs van ¤41



[ Bericht 0% gewijzigd door m3nster op 23-07-2009 16:08:31 ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_71249170
Succes ermee m3nster. Ik ben benieuwd hoe het afloopt.
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 13:47:45 #38
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71249260
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:47 schreef jitzzzze het volgende:
Wel geinig dat er Pepsi/Sisi/7UP op staat. Waar komt dat ineens vandaan?
Verder snap ik echt geen hout van die 'specificatie'.
Geen flauw idee waar dat vandaan komt, was ook het eerste wat mij opviel. Alsof ik dat ga bestellen bij de Wehkamp

[ Bericht 0% gewijzigd door m3nster op 23-07-2009 13:55:55 ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
  Moderator donderdag 23 juli 2009 @ 13:48:59 #40
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_71249277
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 13:48 schreef m3nster het volgende:

[..]

Geen flauw idee waar dat vandaan komt, was ook het eerst wat mij opviel. Alsof ik dat ga bestellen bij de Wehkamp
Misschien van die Lindorff-leute?
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:18:02 #41
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_71250204
Woonde je misschien op de datum van de zogenaamde bestelling in een studentenhuis met meerdere personen?
pi_71250246
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 14:18 schreef blaatertje het volgende:
Woonde je misschien op de datum van de zogenaamde bestelling in een studentenhuis met meerdere personen?
Nee, ik heb altijd in een eigen woning gewoond. Met mij als enige bewoner.
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_71250334
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
TVP, interessant verhaal.
Idd, ben benieuwd hoe dit afloopt. Hoop voor de TS met een sisser
pi_71250408
Ik vond dat ook vreemd. Die bestelling vind ik nog eerder passen bij een bedrijf dan bij een particulier. Komt je achternaam niet toevallig overeen met de naam van een bedrijf in je omgeving?
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:27:39 #45
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_71250534
Zo snel mogelijk die brief de deur uit doen, TS!
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:53:43 #46
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71251396
Laat ze eerst maar eens een fatsoenlijke specificatie maken, zou ik zeggen. Zoveel verschillende data en bedragen, en dan alleen simpelweg de omschrijving convectorkachel (of idd Pepsi/sisi/7up??).
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 23 juli 2009 @ 14:58:45 #47
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_71251594
ffs

Je moet ze _niet_ je kantnummer geven. Simpel vragen waarop zij baseren dat ze geld van je krijgen. Jij hebt die dingen niet gekocht. De manier waarop ze aantonen dat je dat dan wel gedaan hebt en hoe zie je wel tegemoed. Daarna kan je eventueel pas zeggen dat dat jouw klant nummer niet is (en dan nog steeds niet het bij jou bekende klantnummer geven.) en de zaak als afgedaan beschouwt.

Door ze nummers te geven maak je ze het alleen maar makkelijker. Je geeft ze informatie. Dat moet je niet doen. Ze moeten zelf zoeken, zelf onderzoek doen naar het hoe en wat.
Dum de dum
pi_71251615
De brief gaat zo op de post, bedrijven met mijn achternaam? Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk.

We zullen zien hoe dit afloopt
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_71251753
Fe2O3 heeft nog wel een punt wat dat klantennummer betreft. Ik zou alleen het 'onbekende' nummer noemen, met de melding dat dat nummer niet eens lijkt op je werkelijke klantennummer bij Wehkamp. Wat jouw werkelijke nummer is, gaat hun feite niets aan.
  donderdag 23 juli 2009 @ 15:09:44 #50
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_71251955
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 15:03 schreef isogram het volgende:
Fe2O3 heeft nog wel een punt wat dat klantennummer betreft. Ik zou alleen het 'onbekende' nummer noemen, met de melding dat dat nummer niet eens lijkt op je werkelijke klantennummer bij Wehkamp. Wat jouw werkelijke nummer is, gaat hun feite niets aan.
Plus het geeft ze niet de mogelijkheid om dat nummer even magisch toe te voegen
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_71253277
Eigen klantnummer verwijderd, opnieuw geprint, en zo naar de post

Laat ze het zelf maar uitzoeken!
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_71253610
Ik zou je klantnummer ook hier uit dit topic weghalen als ik jou was, m3nster...
Stel dat dat incassobureau op een bepaalde manier dit topic weet te traceren...
pi_71257431
Moehahaha. Rente berekenen over een periode van 5 jaar zonder ooit maar een herinnering verstuurd te hebben
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_71785478
Nou tot op heden nog steeds geen reactie gekregen van Lindorff... (waarom vind ik dat niet raar?)

Op eigen initiatief nog een brief sturen?

[ Bericht 11% gewijzigd door m3nster op 11-08-2009 12:07:35 ]
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:07:59 #55
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_71785727
Waarom negeer je de boel niet gewoon? Ik kreeg ooit in mijn studentenhuis van dit soort spookrekeningen, ik reageerde simpelweg niet. Het is niet alsof ze zomaar ineens voor de deur staan hoor. Voor deze kosten koopt het incassobureau het waarschijnlijk gewoon af.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_71789023
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:59 schreef m3nster het volgende:
Nou tot op heden nog steeds geen reactie gekregen van Lindorff... (waarom vind ik dat niet raar?)

Op eigen initiatief nog een brief sturen?
Ik zou zeggen dat de bal nu bij hun ligt. Jij hebt ze laten weten dat je het niet eens bent met de vordering, als zij de vordering door willen zetten zullen ze toch eerst moeten aantonen waarom zij dat wel terecht vinden. Maar het zou me helemaal niets verbazen als ze er niet eens meer op terugkomen.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:07 schreef kingmob het volgende:
Waarom negeer je de boel niet gewoon? Ik kreeg ooit in mijn studentenhuis van dit soort spookrekeningen, ik reageerde simpelweg niet. Het is niet alsof ze zomaar ineens voor de deur staan hoor. Voor deze kosten koopt het incassobureau het waarschijnlijk gewoon af.
Negeren lijkt me niet de beste actie eerlijk gezegd. Stel dat ze doorzetten en het voor de rechter laten komen, dan sta je wel ineens heel erg zwak als je nooit geprotesteerd hebt, lijkt me. Briefje terug zoals TS heeft gedaan met een simpel 'laat maar zien dan' is zowieso niet heel veel moeite.
pi_71789673
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:59 schreef m3nster het volgende:
Nou tot op heden nog steeds geen reactie gekregen van Lindorff... (waarom vind ik dat niet raar?)

Op eigen initiatief nog een brief sturen?
Niets doen, incassobureau's geven niet graag hun verlies toe. Dus het zou heel goed kunnen dat zij het dosier hebben afgesloten, mocht dat niet zo zijn dan sturen ze toch weer een brief.

Jij hebt de bal bij hun neergelegt, laat hem daar liggen tot ze hem terug geven.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_71789907
Ik denk inderdaad ook dat negeren het beste is, mochten zij mijn brief niet hebben ontvangen dan had ik al enige vorm van bericht moeten krijgen, lijkt mij.
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_71789966
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:30 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Niets doen, incassobureau's geven niet graag hun verlies toe. Dus het zou heel goed kunnen dat zij het dosier hebben afgesloten, mocht dat niet zo zijn dan sturen ze toch weer een brief.

Jij hebt de bal bij hun neergelegt, laat hem daar liggen tot ze hem terug geven.
Uit eerdere ervaring met lindorff weet ik dat ze niet zo snel zijn... Duurt gerust een paar weken voordat je weer wat hoort...
pi_71791816
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')