De brief is goed, ik zou alleen nog naar de laatste twee zinnen kijken:
quote:
Graag ontvang ik van u een bewijsstuk dat ik deze artikelen daadwerkelijk heb ontvangen. Dit kan in de vorm van een aflever-bevestiging voorzien van mijn handtekening.
De laatste zin lijkt me overbodig. Hoe zij denken aan te tonen dat jij die bestelling toch hebt ontvangen, moeten ze zelf maar bepalen. Je hoeft geen suggesties aan te reiken.
En aangezien je van mening bent dat de je artikelen niet hebt ontvangen, zou ik in de eerste zin kiezen voor de formulering "zou hebben ontvangen". Daarmee trek je hun bewering nog wat extra in twijfel.
Ook zou je nog een fragment kunnen toevoegen als: Mocht u toch in uw vordering willen volharden, dan verwacht ik... - Dat fragment heeft als functie dat ze na de eerste alinea's tot de conclusie kunnen komen dat de vordering onterecht is. Willen ze
toch volharden, dan....
Je krijgt dan uiteindelijk dus zoiets:
Mocht u toch in uw vordering willen volharden, dan ontvang ik graag een bewijsstuk waaruit blijkt dat ik deze artikelen daadwerkelijk zou hebben ontvangen.Edit: wat je nog vergeet, is je klantnummer. Je gaf eerder aan dat het klantnummer je totaal onbekend voorkomt en dat jij je bestellingen bij Wehkamp onder een ander klantnummer hebt gedaan. Ik zou ook dat vermelden in de brief, eventueel vergezeld van je werkelijk gebruikte klantnummer.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-07-2009 12:27:21 ]