quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:22 schreef Saffier het volgende:
even vanaf mijn foon; alles goed gegaan vannacht. Behalve oorpijn heeft M. geen last. De spierpijn komt nog wel denk ik. Hij heeft goed geslapen, ik ben brak van het 'waken' en wakker maken. In zijn zij heeft hij een schaaf zitten van de deur. Lief dat jullie aan ons denkenik zal later vanaf de pc nog even een foto posten van de auto.
LB goed dat je even helemaal wordt nagekeken. Gaaf rokje!!
Fee sterkte met je koppie
Jelief veel succes! Ik duim zeker
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:24 schreef Stout het volgende:
Fijn dat het goed is gegaan Saffier...ik hoop dat de spierpijn ook mee gaat vallen.
Betrapt, je bent een vrouwquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:37 schreef aeque het volgende:
* aeque neemt plaats
even ontstressen hoor
Haha neequote:
De wijde hemelquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:00 schreef snoopy het volgende:
Lekker Rocka![]()
LB, ga jij maar even relaxen tussen 5 en 7. Lijkt me een goeie!
Iemand nog goede vakantieboekentips? Stieg Larson heb ik al helemaal gelezen. En het genre Saskia Noort en consorten is niet echt mijn ding.
Ja serieus, ze willen je dood hebben hè?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:00 schreef Pandora73 het volgende:
Freecell, met je evil poez, die van mij zit ook in het complot hoor!
Wat zij zegt...quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
De wijde hemel
Duizend schitterende zonnen
Haar naam was Sarah
De eerste twee hebben we met de leesclub gelezen en zeker 'Duizend schitterende zonnen' vond ik erg mooiHaar naam was Sarah ben ik nu in bezig en belooft ook veel goeds
Wij hebben een la volquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:36 schreef Stout het volgende:
Iemand nog pleisters ? Kind is aan het skeeleren en ik heb geen pleisters in huis.
ehh ja... maar t is ook maar firtueel he...quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:51 schreef bixister het volgende:
luchtbel, 't zou wel het een en ander verklaren toch, zo'n onopgemerkte leverinfectie. goed dat het even uitgezocht wordt nu. sterkte ermee! enne... wat een aparte spelling houdt desigual erop na!
stout, zijn dat nu kaarsjes die je ons bij de koffie wil geven?
Lenen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef Wampi het volgende:
O ja, Eten Bidden Beminnen staat ook nog op mijn lijstje. Ik heb hier alleen nog zoveel boeken die ik moet lezen voor ik nieuwe mag kopen van mezelf..
ik vrees het ergste...quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:38 schreef Pandora73 het volgende:
Oh enne, ik ben zo broeds als een krolse kip. Gaat dat weer over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:18 schreef Kleurdoos het volgende:
hulloverreck... kleurdoos !! lang niet gezien !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey..kun je gedachten lezen bar ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:24 schreef _Bar_ het volgende:
kleurdoos hoe is het met je broer ondertussen eigenlijk? als je het er niet over wilt hebben, heb ik daar ook alle begrip voor hoor.
Ik ben zo dol op Karin Slaughter haar boeken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:02 schreef Lois het volgende:
In het kader van de spannende boeken:
Karen Rose- Sterf voor mij
Alles van Karen Slaughter![]()
Tess Gerritsen
redelijk goedquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:24 schreef _Bar_ het volgende:
kleurdoos hoe is het met je broer ondertussen eigenlijk? als je het er niet over wilt hebben, heb ik daar ook alle begrip voor hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door MamsX op 17-07-2009 10:42:10 ]
Als je de kaften bedoeld met hele ingewikkelde tekeningen over de hele lengte en breedte, dan vind ik die juist mooi... Altijd leuk om achteraf te gaan zoeken welke stukjes uit het verhaal er allemaal in verwerkt zitten...quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:35 schreef Wampi het volgende:
oh, ik bedoel van die felgekeurde fantasy-achtige kaften..
wat een eikelquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:47 schreef Memmel het volgende:
getsie, wat eenrotbaas heb jij Tico!
die van mij komt zo op kraamvisite...
quote:
ja, die bedoel ikquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Als je de kaften bedoeld met hele ingewikkelde tekeningen over de hele lengte en breedte, dan vind ik die juist mooi... Altijd leuk om achteraf te gaan zoeken welke stukjes uit het verhaal er allemaal in verwerkt zitten...
Maar, ieder zijn smaak...
Ik hou trouwens op zich ook niet zo van hysterische kaften, maar hier hoort het er een beetje bij en werd het echt specifiek voor dat boek getekend, dus geen algemeen plaatje zeg maar.
citroen-cactus van Lessiniquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef _Bar_ het volgende:
iemand van jullie nog een tip voor limonade siropen?
Met de warmte ben ik verzot op siroop, maak smorgens een grote kan en zet die koud en drink daar een hele dag van.
alleen blijf ik beetje hangen bij de cassis smaak.
sinaasappel vind ik niks.
Jullie nog lekkere frisse smaken?
Hoofd zit nog vast aan rompquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef bixister het volgende:
wow wat een werk, TF! hoestmetjehoofd?
Mja ik heb haar een boze mail gestuurd waarop zij weer zegt "Oh, dat is ook vreemd, want dat is wat zij mij vertelden." Zij gaat nu weer even het UWV bellen, ik wacht nu op meer info. Maar het is niet alsof het UWV er iets aan gaat veranderen, want die nemen altijd gewoon de laatste vier weken voor het verlof, wat ook eigenlijk heel logisch is.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:17 schreef bixister het volgende:
ongelooflijk innepin.wat een ontzettend stom mens daar bij 't uitzendbureau. hoe komt ze daar nou bij dan? je gaat toch nog wel even bellen neem ik aan. of op hoge poten er naar toe.
Tuurlijk kun je hiervoor je rechtsbijstand inschakelen! Juist voor dit soort dingen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:32 schreef innepin het volgende:
Ik heb twee oude mails van haar waarin zij dingen zegt als "Over deze maand gaan zij berekenen wat je hebt verdiend en hierop wordt jouw uitkering gebaseerd. Mocht je hierom nog extra uren willen draaien dan hoor ik het wel van je." en zelfs "Ik dacht wellicht wil je voor ons ook nog dagjes werk doen bij andere opdrachtgevers, dan is het handig om iedere week je beschikbaarheid even aan mij door te geven."
Is niet zo duidelijk als ze door de telefoon was, maar toch duidelijk de combinatie van de maand mei + extra werk, ipv de laatste vier weken voor mijn verlof (dat was half mei + de eerste helft van juni).
Kan je serieus voor zoiets dan rechtsbijstand inschakelen? Hmmm.
Eerst maar even afwachten wat het uitzendbureau zegt....
lijkt alsof uitzendbureaumiep dat dan goed geinterpreteerd heeft?quote:Er zijn twee soorten uitkeringen: de zwangerschapsen bevallingsuitkering en de adoptie- of
pleegzorguitkering. De uitkering bedraagt in beide gevallen 100% van het dagloon. Dat is doorgaans het
loon per dag dat wordt gebaseerd op het gemiddelde inkomen in het loontijdvak (van 4 weken of een
maand) voorafgaande aan het tijdvak (van 4 weken of een maand) waarin het verlof of de uitkering begon.
bleghquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik weet nog dat ik wel 5-6x heb gevraagd via werkgever en gebeld naar het UWV of alles ok zat en ik met een gerust hart mijn verlof in kon gaan. Alle keren werd me verzekerd dat alles rond was. En toen na de bevalling had ik nog steeds 0.0 geld. Mijn kraamtranen waren puur uit frustratie door het UWV
In mijn geval betaalt het UWV (tenminste, dat schijnt, ik heb nog niets ontvangenquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
blegh![]()
maar het is toch zo dat je salaris gewoon door je baas betaald wordt zeg maar en dat het uwv een bedrag uitkeert aan je werkgever? of keert het uwv direct uit aan jou zelf? Ik had van de uwv website het eerste begrepen namelijk.
mja hij spoort niet... hij had nooit werk moeten gaan doen waarbij andere mensen afhankelijk van hem zijn, zoveel verantwoordelijkheid kan hij blijkbaar niet aan.quote:
Hm, misschien bedoelden ze daarmee dat je richting het UWV niks kunt afdwingen, maar richting het UZB die jou verkeerd heeft voorgelicht toch wel? Het UWV heeft in feite niks fout gedaan, dus die kun je niks verwijten. Maar het UZB heeft gewoon een grove fout gemaakt, waarbij ik nog best wil uitgaan van stomme pech/onwetendheid en dat ze je heus niet expres een poot uitdraaien, maar als iemand een fout maakt, waardoor een ander schade lijdt, kan die ander de veroorzaker gewoon aansprakelijk stellen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:20 schreef innepin het volgende:
Het Juridisch Loket zegt dat er niets af te dwingen valt. Onderhandelen met de werkgever valt te proberen, maar juridisch gezien heb ik geen poot om op te staan. Had ik ook wel een beetje verwacht, maar toch. Als 't uitzendbureau nu zegt "Ja oeps, pech gehad" dan kan ik daar dus verder niks mee.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niemand in de omgeving is thuis. Er wonen sowieso niet zoveel mensen in mijn omgeving ook
quote:
Liefquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]ahw arme jij
t is dat ik echt echt echt iets af moet maken voor mn werk en de remote-workplace blijft hangen dus ik zit hier voorlopig nog wel ffanders had k je wel even een ijsje gebracht
wel lekker ruim genomen zeg die bezorgtijd...
Geen idee, doe es fotootje plaatsen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De stomme postbezorgers hier vinden het vanzelfsprekend dat wanneer een particulier iets besteld, ze ht bij een bedrijf met hetzelfde nummer maar een toevoeging, afleveren.
Andersom staan ze hier ook wel eens met 6 vrachtwagens voor de deur om plantjes op te halen. Ziet mijn huis er uit of dat er in past ofzo?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:57 schreef Pandora73 het volgende:
Macka, begrijp ik het nou goed, speelt jouw lief Theremin? Gaaf zeg!!
En MamsX: gebakken ijs? Ik ken wel gebakken lucht... Maar da's meestal niet echt eetbaar...
iddquote:
Daar gaat huup d'r vergelijking met een 2-ling moederquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:30 schreef Chell het volgende:
Ik heb vandaag zo'n leuke bruiloft gefotografeerd! Echt tof, zo wil ik het ookDe bruid was trouwens 26 weken zwanger van een tweeling en je zag echt bijna niks nog
Ja, nou ik was echt verbaasd! Ik had haar vorige maand nog wel gezien en toen zag je nog niks, maar het was nu nog steeds zo weinig! Ze is overigens wel behoorlijk stevig van zichzelf, dat scheelt ook wel. Als je zelf al vetjes hebt, groeit die buik toch minder hard lijkt het.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar gaat huup d'r vergelijking met een 2-ling moeder
quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Daar gaat huup d'r vergelijking met een 2-ling moeder
kuch...vetjes zat hier maar ook binnen no-time 2x een mega buik..kuchquote:Op donderdag 16 juli 2009 18:58 schreef Chell het volgende:
[..]
Ja, nou ik was echt verbaasd! Ik had haar vorige maand nog wel gezien en toen zag je nog niks, maar het was nu nog steeds zo weinig! Ze is overigens wel behoorlijk stevig van zichzelf, dat scheelt ook wel. Als je zelf al vetjes hebt, groeit die buik toch minder hard lijkt het.
Nee eigenlijk nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:26 schreef Belana het volgende:
vind je het niet eng, bruiloftfoto's? het kan niet opnieuw zeg maar
http://www.rtl.nl/service/rtltickets/quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:36 schreef Belana het volgende:
oe mamsx, wat goed van jou!!
Bar, buuf, saffier, gaan jullie mee?
Chell, ik vind het stoer! en bruiloften lijken me ook wel heel leuk, je deelt wel in geluk ofzo
Gaaf! wel de mooiste kiezen hequote:Op donderdag 16 juli 2009 20:21 schreef Asyniur het volgende:
Ow Yns, 27 juli hebben we afspraak bij de gravin. Mogen we schijnbaar kiezen uit 2 zalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:30 schreef Saffier het volgende:
Asy wat gaaf!
Wat een stom gedoe met het UWV dames
Ik had nog een foto'tje...Niet mijn schuld, de verkeerslichten werkten niet, en dan krijg je dit soort dingen omdat mensen vaak kudde dieren zijn en als de standaard situatie dan ineens veranderd krijg je BOEM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er kwamen dus twee rijstroken mijn kant op, en de linker auto stopte wel netjes maar de rechterauto die schuin achter de linker reed niet. Dus die reed over de haaientanden zo vol in mijn flank, en stond ik 180 graden gedraaid![]()
Maar zo ziet een Opel Corsa eruit met gordijntjes.
Het maakt idd geen fluit uit hoe het zit met schuld, hij is er aan de andere kant van de auto uitgeklommen en nog heel ook, dáár gaat het mij om!quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
mén....Wel of geen schuld, ik geloof dat je er errug goed van afgekomen bent zeg!
Dat is een moeilijk boek.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:00 schreef snoopy het volgende:
-
- kleine geschiedenis van bijna alles van Bill Bryson
We spelen het allebei, zo hebben we elkaar leren kennen. Maar hij is professional.quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:57 schreef Pandora73 het volgende:
Macka, begrijp ik het nou goed, speelt jouw lief Theremin? Gaaf zeg!!
Whehehe... Nee kom op he, volgens mij moet jij daar best doorheen kunnen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:47 schreef snoopy het volgende:
Nee, ik niet maar ik geloof dat ik nu al afhaak
Ik volg het niet eerlijk gezegd? Wordt het warm? Dan is het idd balen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:09 schreef _Bar_ het volgende:
BE je hebt nu gewoon heerlijk verlof, geniet ervan, wel vervelend dat het weer juist nu weer om moet draaien...
Op zich... is regen natuurlik niet erg tof, en het betekent binnen zitten met Sasha het weekend, maar voor de temperatuur vind ik het eerlijk gezegd dus niet erg.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:19 schreef _Bar_ het volgende:
Nee het gaat vanaf vannacht onweren regenen hagelen enz enz, en ja afkoeling
quote:
Het is hier op het moment nog lekker, dus alles alvast opengezet, kan het weer even doorkoelen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:27 schreef huuphuup het volgende:
ja Zeeland is flink de sjaak als ik de weerman/vrouw mag geloven![]()
Er schijnt veel in korte tijd te gaan vallen.
de rest van nederland komt er beter vanaf.
jawel kan welquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:30 schreef Vicky het volgende:
[..]kan alleen nu niet antwoorden
lukt niet met Iphone
oke, weer wat geleerdquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:31 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
jawel kan wel
Gewoon lekker doortypen in het onderwerp!
Tekstveld lukt idd niet.
Oh joh, hoeft toch ook niet nu meteen beklonken te worden, morgen weer een dag hoor!quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:30 schreef Vicky het volgende:
[..]kan alleen nu niet antwoorden
lukt niet met Iphone
slaap lekker. Ik wil ook maar Tess denkt daar anders overquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh joh, hoeft toch ook niet nu meteen beklonken te worden, morgen weer een dag hoor!
Ik ga sowieso mijn bedje opzoeken nu. Slapen!![]()
![]()
Ik ben begonnen. En nogmaals begonnen. Maar nee.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:39 schreef snoopy het volgende:
Heb je dat boek gelezen Oxy? Die moeilijke? Is het de moeite waard om te lezen?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:32 schreef RockabeIIa het volgende:
B. ligt lekker te ronken in zijn kamertje met 32 graden
Als ik de jackpot win, wil ik elke dag een vers bedquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:25 schreef huuphuup het volgende:
Ja klopt volgens mij wel Buuf, voor morgen, overmorgen en zondag voorspellen ze flink regen, daarna gaat het geloof ik weer beter.
Ik vind het niet ergop zich heb ik niet zo'n last van de warmte an sich maar mn voeten en benen doen wat zeer nu
dus het mag wel een tandje minder van mij.
Oeh ik ben helemaal blij zeg!ik heb vanmiddag een nieuw dekbedset gekocht, schijnbaar een satijn geval van hema? Ik zag pas bij de kassa dat het satijn is
maar heb net het bed verschoont en het voelt heerlijk koel en zacht
![]()
Ik hou zo van verse dekbedden! dat en zomergras onder mn blote voeten
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:00 schreef Luchtbel het volgende:
Waar kun je dat zien dan? Zo ver vooruit met regen enzo?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 23:02 schreef _Bar_ het volgende:
en toch heb ik buienradar ook al even in m'n broekzak zitten hoor, klopt ook niet altijd even goed
Affijn ik ga ook eens naar bed en ben eens benieuwd hoe heftig het hier moet gaan worden
Om 10 uur mag ik. Mijn man heeft vrij zodat ik eventueel zo mijn bed in kan,quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:03 schreef k_i_m het volgende:
...
Ai een spiraaltje durf ik niet. Ik snap de berg dus. Moet je 's ochtends? Of lekker aan het eind van de middag zodat je je de hele dag kan opvreten
.
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De taart is klaaaaarEn hij is leuk geworden
Nu hopen dat hij morgen de reis overleeft
nou idd.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:59 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik hoop op wel een beetje nachtrust, en morgen droog weer! Mien broer trouwt morgen!
Lautie wat een deuk manGelukkig ben je er zelf goed mee weg gekomen!
Hoi!quote:
Ik stel voor dat jij het volgende bankje vast opentquote:
En dat er heul geen school was?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:49 schreef Sugar het volgende:
En kennen jullie die mop van die moeder die haar dochter door de regen naar school ging brengen?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |