quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:22 schreef Saffier het volgende:
even vanaf mijn foon; alles goed gegaan vannacht. Behalve oorpijn heeft M. geen last. De spierpijn komt nog wel denk ik. Hij heeft goed geslapen, ik ben brak van het 'waken' en wakker maken. In zijn zij heeft hij een schaaf zitten van de deur. Lief dat jullie aan ons denkenik zal later vanaf de pc nog even een foto posten van de auto.
LB goed dat je even helemaal wordt nagekeken. Gaaf rokje!!
Fee sterkte met je koppie
Jelief veel succes! Ik duim zeker
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:24 schreef Stout het volgende:
Fijn dat het goed is gegaan Saffier...ik hoop dat de spierpijn ook mee gaat vallen.
Betrapt, je bent een vrouwquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:37 schreef aeque het volgende:
* aeque neemt plaats
even ontstressen hoor
Haha neequote:
De wijde hemelquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:00 schreef snoopy het volgende:
Lekker Rocka![]()
LB, ga jij maar even relaxen tussen 5 en 7. Lijkt me een goeie!
Iemand nog goede vakantieboekentips? Stieg Larson heb ik al helemaal gelezen. En het genre Saskia Noort en consorten is niet echt mijn ding.
Ja serieus, ze willen je dood hebben hè?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:00 schreef Pandora73 het volgende:
Freecell, met je evil poez, die van mij zit ook in het complot hoor!
Wat zij zegt...quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
De wijde hemel
Duizend schitterende zonnen
Haar naam was Sarah
De eerste twee hebben we met de leesclub gelezen en zeker 'Duizend schitterende zonnen' vond ik erg mooiHaar naam was Sarah ben ik nu in bezig en belooft ook veel goeds
Wij hebben een la volquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:36 schreef Stout het volgende:
Iemand nog pleisters ? Kind is aan het skeeleren en ik heb geen pleisters in huis.
ehh ja... maar t is ook maar firtueel he...quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:51 schreef bixister het volgende:
luchtbel, 't zou wel het een en ander verklaren toch, zo'n onopgemerkte leverinfectie. goed dat het even uitgezocht wordt nu. sterkte ermee! enne... wat een aparte spelling houdt desigual erop na!
stout, zijn dat nu kaarsjes die je ons bij de koffie wil geven?
Lenen?quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:13 schreef Wampi het volgende:
O ja, Eten Bidden Beminnen staat ook nog op mijn lijstje. Ik heb hier alleen nog zoveel boeken die ik moet lezen voor ik nieuwe mag kopen van mezelf..
ik vrees het ergste...quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:38 schreef Pandora73 het volgende:
Oh enne, ik ben zo broeds als een krolse kip. Gaat dat weer over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:18 schreef Kleurdoos het volgende:
hulloverreck... kleurdoos !! lang niet gezien !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey..kun je gedachten lezen bar ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:24 schreef _Bar_ het volgende:
kleurdoos hoe is het met je broer ondertussen eigenlijk? als je het er niet over wilt hebben, heb ik daar ook alle begrip voor hoor.
Ik ben zo dol op Karin Slaughter haar boeken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:02 schreef Lois het volgende:
In het kader van de spannende boeken:
Karen Rose- Sterf voor mij
Alles van Karen Slaughter![]()
Tess Gerritsen
redelijk goedquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:24 schreef _Bar_ het volgende:
kleurdoos hoe is het met je broer ondertussen eigenlijk? als je het er niet over wilt hebben, heb ik daar ook alle begrip voor hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 44% gewijzigd door MamsX op 17-07-2009 10:42:10 ]
Als je de kaften bedoeld met hele ingewikkelde tekeningen over de hele lengte en breedte, dan vind ik die juist mooi... Altijd leuk om achteraf te gaan zoeken welke stukjes uit het verhaal er allemaal in verwerkt zitten...quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:35 schreef Wampi het volgende:
oh, ik bedoel van die felgekeurde fantasy-achtige kaften..
wat een eikelquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:47 schreef Memmel het volgende:
getsie, wat eenrotbaas heb jij Tico!
die van mij komt zo op kraamvisite...
quote:
ja, die bedoel ikquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:48 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Als je de kaften bedoeld met hele ingewikkelde tekeningen over de hele lengte en breedte, dan vind ik die juist mooi... Altijd leuk om achteraf te gaan zoeken welke stukjes uit het verhaal er allemaal in verwerkt zitten...
Maar, ieder zijn smaak...
Ik hou trouwens op zich ook niet zo van hysterische kaften, maar hier hoort het er een beetje bij en werd het echt specifiek voor dat boek getekend, dus geen algemeen plaatje zeg maar.
citroen-cactus van Lessiniquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:02 schreef _Bar_ het volgende:
iemand van jullie nog een tip voor limonade siropen?
Met de warmte ben ik verzot op siroop, maak smorgens een grote kan en zet die koud en drink daar een hele dag van.
alleen blijf ik beetje hangen bij de cassis smaak.
sinaasappel vind ik niks.
Jullie nog lekkere frisse smaken?
Hoofd zit nog vast aan rompquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef bixister het volgende:
wow wat een werk, TF! hoestmetjehoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |