De Partij Voor Appelsjap'squote:
Dit dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:28 schreef plakkert- het volgende:
Studielink, irritante grafsite.
Ik kan ook niet inloggen, nieuw paswoord aan willen vragen, herkent het systeem mijn mailadres nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:39 schreef Florian_ het volgende:
Elke keer als ik wil inloggen moet ik een nieuw password aanvragen, wat de fuck is dat voor onzin?
Nieuw password --> inloggen --> blij
Volgende dag probeer ik weer in te loggen met dat password, doet ie het niet. Moet ik weer een nieuwe aanvragen. En zo gaat het maar door. Hoe kan dat, en herkennen jullie dat probleem? Ik heb ondertussen al zo'n 6 keer een ander password aangevraagd.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik kan ook niet inloggen, nieuw paswoord aan willen vragen, herkent het systeem mijn mailadres nietNa 3 pogingen zou je dan een nieuwe login thuis moeten krijgen, maar daar wacht ik al een week op. Ik ben nu maar gaan bellen en die robot zegt al 10 minuten: "u wordt over 10 minuten geholpen."
![]()
![]()
![]()
Ik krijg altijd gewoon gelijk een nieuw password in m'n mailbox?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik kan ook niet inloggen, nieuw paswoord aan willen vragen, herkent het systeem mijn mailadres nietNa 3 pogingen zou je dan een nieuwe login thuis moeten krijgen, maar daar wacht ik al een week op. Ik ben nu maar gaan bellen en die robot zegt al 10 minuten: "u wordt over 10 minuten geholpen."
![]()
![]()
![]()
Dat dus. Het is me nu eindelijk gelukt hoor! Die gast van Studielink vertelde vrolijk dat brieven met nieuwe inloggegevens niet meer verstuurd worden omdat ze een defect in het systeem hadden. Wat een teringbende.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik krijg altijd gewoon gelijk een nieuw password in m'n mailbox?
Edit: laat maar, hij herkent je e-mail natuurlijk niet.
Ja ik vond dat ook al grappig, vandaar dat ik me heb ingeschreven.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
Je kunt ook niet gewoon naar die website om daar in te loggen.
Ik moet bij google intikken: "Studielink Inloggen", anders kan ik het niet vinden.
Ik vergeet altijd mijn inlog gegevens bij DigiD. Werkelijk de enige site waar ik die shit nooit onthoud. Volgens mij berust er een vloek op DigiD ;pquote:
Gewoon precies in het midden, zoeen lelijk jaren 80 website button. Maar ik kon m in het begin ook niet vinden, deed het altijd via mn mail, stond een link. Op de hoofdpagina kon je dacht ik altijd alleen registrerenquote:
Ook dat geeft niet altijd gegarandeerd een plek is mjin ervaring.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:06 schreef Christiaan het volgende:
Decentrale selectie ftw. Toegelaten.
Lees de TT eens.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef nikky het volgende:
[..]
http://www.ib-groep.nl/particulieren/default.asp
Rechts bovenin
Hij had het over studielinkquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:28 schreef nikky het volgende:
[..]
http://www.ib-groep.nl/particulieren/default.asp
Rechts bovenin
Fuckquote:
Wtf, nu zie ik het pas. Ik heb serieus al duizend keer die website afgezocht naar de login button.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:23 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gewoon precies in het midden, zoeen lelijk jaren 80 website button. Maar ik kon m in het begin ook niet vinden, deed het altijd via mn mail, stond een link. Op de hoofdpagina kon je dacht ik altijd alleen registreren
Kun jij zien of mijn decentrale toelating al binnen is, of zie je wat dat betreft evenveel als ik?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:34 schreef nikky het volgende:
https://app.studielink.nl/vchfos/welcome.jsp in het midden
Zo dan![]()
![]()
Ja had ik ook, serieusquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:34 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wtf, nu zie ik het pas. Ik heb serieus al duizend keer die website afgezocht naar de login button.
Nopequote:Op donderdag 16 juli 2009 10:35 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Kun jij zien of mijn decentrale toelating al binnen is, of zie je wat dat betreft evenveel als ik?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja ik vond dat ook al grappig, vandaar dat ik me heb ingeschreven.![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:06 schreef Christiaan het volgende:
Decentrale selectie ftw. Toegelaten.
Die kleine grijze balk in het midden. Eerst was het zo'n lomp groot ding dat precies even groot was als de teksvakken eronder en erbovenquote:
Ja dat heb ik ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:39 schreef Florian_ het volgende:
Elke keer als ik wil inloggen moet ik een nieuw password aanvragen, wat de fuck is dat voor onzin?
Nieuw password --> inloggen --> blij
Volgende dag probeer ik weer in te loggen met dat password, doet ie het niet. Moet ik weer een nieuwe aanvragen. En zo gaat het maar door. Hoe kan dat, en herkennen jullie dat probleem? Ik heb ondertussen al zo'n 6 keer een ander password aangevraagd.
quote:
Hahaha natuurlijk niet, alsof ik geneeskunde ga doen! Ik zei dit alleen om de TS te pesten!!!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:09 schreef BigKahuna het volgende:
IK BEN WEL INGELOOT VOOR GENEESKUNDE !!!!!!!!
haha deed(doe) ik ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
Je kunt ook niet gewoon naar die website om daar in te loggen.
Ik moet bij google intikken: "Studielink Inloggen", anders kan ik het niet vinden.
OH NOES!quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:09 schreef BigKahuna het volgende:
IK BEN WEL INGELOOT VOOR GENEESKUNDE !!!!!!!!
Mission accomplished.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Hahaha natuurlijk niet, alsof ik geneeskunde ga doen! Ik zei dit alleen om de TS te pesten!!!
Omdat mijn e mail adres al vier keer niet is herkent, moest ik vier keer contact opnemen met de helpdesk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:57 schreef W00fer het volgende:
Mensen in dit topic die niet met studielink om kunnen gaanBij mij werkte het allemaal perfect. Je moet gewoon goed lezen en doen wat er staat.
niet bij iedereen dusquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:38 schreef W00fer het volgende:
Dan heb je een faler mail adres. Ik doe alles met een school account (gmail had ook gekunt) en dat werkt prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |