De Partij Voor Appelsjap'squote:
Dit dus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:28 schreef plakkert- het volgende:
Studielink, irritante grafsite.
Ik kan ook niet inloggen, nieuw paswoord aan willen vragen, herkent het systeem mijn mailadres nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:39 schreef Florian_ het volgende:
Elke keer als ik wil inloggen moet ik een nieuw password aanvragen, wat de fuck is dat voor onzin?
Nieuw password --> inloggen --> blij
Volgende dag probeer ik weer in te loggen met dat password, doet ie het niet. Moet ik weer een nieuwe aanvragen. En zo gaat het maar door. Hoe kan dat, en herkennen jullie dat probleem? Ik heb ondertussen al zo'n 6 keer een ander password aangevraagd.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik kan ook niet inloggen, nieuw paswoord aan willen vragen, herkent het systeem mijn mailadres nietNa 3 pogingen zou je dan een nieuwe login thuis moeten krijgen, maar daar wacht ik al een week op. Ik ben nu maar gaan bellen en die robot zegt al 10 minuten: "u wordt over 10 minuten geholpen."
![]()
![]()
![]()
Ik krijg altijd gewoon gelijk een nieuw password in m'n mailbox?quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik kan ook niet inloggen, nieuw paswoord aan willen vragen, herkent het systeem mijn mailadres nietNa 3 pogingen zou je dan een nieuwe login thuis moeten krijgen, maar daar wacht ik al een week op. Ik ben nu maar gaan bellen en die robot zegt al 10 minuten: "u wordt over 10 minuten geholpen."
![]()
![]()
![]()
Dat dus. Het is me nu eindelijk gelukt hoor! Die gast van Studielink vertelde vrolijk dat brieven met nieuwe inloggegevens niet meer verstuurd worden omdat ze een defect in het systeem hadden. Wat een teringbende.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:02 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik krijg altijd gewoon gelijk een nieuw password in m'n mailbox?
Edit: laat maar, hij herkent je e-mail natuurlijk niet.
Ja ik vond dat ook al grappig, vandaar dat ik me heb ingeschreven.quote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:11 schreef Florian_ het volgende:
Je kunt ook niet gewoon naar die website om daar in te loggen.
Ik moet bij google intikken: "Studielink Inloggen", anders kan ik het niet vinden.
Ik vergeet altijd mijn inlog gegevens bij DigiD. Werkelijk de enige site waar ik die shit nooit onthoud. Volgens mij berust er een vloek op DigiD ;pquote:
Gewoon precies in het midden, zoeen lelijk jaren 80 website button. Maar ik kon m in het begin ook niet vinden, deed het altijd via mn mail, stond een link. Op de hoofdpagina kon je dacht ik altijd alleen registrerenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |