AZ heeft nauwelijks echte supporters.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:47 schreef Kopbal het volgende:
Hoe kan Heerenveen trouwens meer man meenemen dan AZ? Het dorpje Alkmaar ligt praktisch naast A'dam.
Verplichte combi waarbij de busreis duurder is dan wanneer je als Heerenveensupporter met de bus gaatquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:47 schreef Kopbal het volgende:
Hoe kan Heerenveen trouwens meer man meenemen dan AZ? Het dorpje Alkmaar ligt praktisch naast A'dam.
We kunnen alleen maar hopen...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er trouwens al concrete interesse voor Jaliens vanuit het buitenland? Meneer wou zo graag de stap maken.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:47 schreef DirkZz het volgende:
[..]
AZ heeft nauwelijks echte supporters.
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Hij gaat als een zak aardappelen naar de hoek"
Vriendin van De Zeeuw heeft zeker in opdracht van Demy na zijn overstap naar Ajax, het nodige,goed moeten maken zeker?quote:
Die ga ik komend seizoen eens bij de hand nemen, haha.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:48 schreef Jojoortje het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH.
En daar moet verandering in komen bedoel je te zeggenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:56 schreef Prosac het volgende:
Vermakelijke eerste helft, precies zoals verwacht begint Heerenveen weer eens matig aan de competitie.
Jullie als VBL mensen ook hoor, niet een note-waardige post, valt me tegen.
Owh, het was trouwens Twente-3 dat verloor van Emmen-1
Net dat ik erover begin hoor je niet veel later dat er scouts van Wolfsburg en Villa op de tribune zitten. Lol. Is dat toevallig.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er trouwens al concrete interesse voor Jaliens vanuit het buitenland? Meneer wou zo graag de stap maken.
jij bent grappigquote:
Omdat de Twente fans hier AZ komen aanmoedigen misschien?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:00 schreef Prosac het volgende:
Nee, ik bedoelde dus dat sommigen wel keihard lachen om het verlies van Twente hier (waarom hier eigenlijk?)
quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:00 schreef Prosac het volgende:
Nee, ik bedoelde dus dat sommigen wel keihard lachen om het verlies van Twente hier (waarom hier eigenlijk?) maar dat het gewoon een veredeld 3e elftal was, Twente speelde niet met de A-selectie.
Maar ik zie nu dat ik eigenlijk gewoon dat ik een goede grap heb gemaakt met die 3-1
Is toch alleen maar bewonderenswaardig?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:56 schreef Prosac het volgende:
Jullie als VBL mensen ook hoor, niet een note-waardige post, valt me tegen.
woarquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat de Twente fans hier AZ komen aanmoedigen misschien?
FC Twente: Mihaylov; Bannink, Rajkovic (64. Sumelka), Sumelka (46. Yabre), Heubach; Akram, Chery, Tioté; Parker, Denneboom en Vujicevic.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:00 schreef Prosac het volgende:
Nee, ik bedoelde dus dat sommigen wel keihard lachen om het verlies van Twente hier (waarom hier eigenlijk?) maar dat het gewoon een veredeld 3e elftal was, Twente speelde niet met de A-selectie.
Maar ik zie nu dat ik eigenlijk gewoon dat ik een goede grap heb gemaakt met die 3-1
En dat is triest?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer meequote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oké. Geef eens nu antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
En dat is triest?
Want je mag alleen net als jij alleen maar AZroepen in dit topic?
![]()
Die Mikhailov heeft het al afgedaan doen hij bij Levski Sofia begon.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:02 schreef pekel het volgende:
[..]
FC Twente: Mihaylov; Bannink, Rajkovic (64. Sumelka), Sumelka (46. Yabre), Heubach; Akram, Chery, Tioté; Parker, Denneboom en Vujicevic.
Nee klopt, veredeld C-elftal.
Had je daar nou maar geld op gewed.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:20 schreef Palmboom313 het volgende:
3-0
Dat Ajax hem nog niet heeft aangetrokken verrast me enigszinsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:06 schreef buddyb het volgende:
beerens is echt zo'n overschatte voetballer
Ik ben iig voor Heerenveen als ik moet kiezen tussen AZ of Heerenveen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hmmm. Meer Twente fans die voor Heerenveen zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:07 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik ben iig voor Heerenveen als ik moet kiezen tussen AZ of Heerenveen.
Knalpot?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:06 schreef fuckbuddy het volgende:
Tyfus ik lig ziek op mijn nest en lees her en der wat vlagen. Fuck! En nu een knalpot van AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |