En daar moet verandering in komen bedoel je te zeggenquote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:56 schreef Prosac het volgende:
Vermakelijke eerste helft, precies zoals verwacht begint Heerenveen weer eens matig aan de competitie.
Jullie als VBL mensen ook hoor, niet een note-waardige post, valt me tegen.
Owh, het was trouwens Twente-3 dat verloor van Emmen-1

Net dat ik erover begin hoor je niet veel later dat er scouts van Wolfsburg en Villa op de tribune zitten. Lol. Is dat toevallig.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er trouwens al concrete interesse voor Jaliens vanuit het buitenland? Meneer wou zo graag de stap maken.

jij bent grappigquote:

Omdat de Twente fans hier AZ komen aanmoedigen misschien?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:00 schreef Prosac het volgende:
Nee, ik bedoelde dus dat sommigen wel keihard lachen om het verlies van Twente hier (waarom hier eigenlijk?)

quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:00 schreef Prosac het volgende:
Nee, ik bedoelde dus dat sommigen wel keihard lachen om het verlies van Twente hier (waarom hier eigenlijk?) maar dat het gewoon een veredeld 3e elftal was, Twente speelde niet met de A-selectie.
Maar ik zie nu dat ik eigenlijk gewoon dat ik een goede grap heb gemaakt met die 3-1

Is toch alleen maar bewonderenswaardig?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 20:56 schreef Prosac het volgende:
Jullie als VBL mensen ook hoor, niet een note-waardige post, valt me tegen.

woarquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Omdat de Twente fans hier AZ komen aanmoedigen misschien?

FC Twente: Mihaylov; Bannink, Rajkovic (64. Sumelka), Sumelka (46. Yabre), Heubach; Akram, Chery, Tioté; Parker, Denneboom en Vujicevic.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:00 schreef Prosac het volgende:
Nee, ik bedoelde dus dat sommigen wel keihard lachen om het verlies van Twente hier (waarom hier eigenlijk?) maar dat het gewoon een veredeld 3e elftal was, Twente speelde niet met de A-selectie.
Maar ik zie nu dat ik eigenlijk gewoon dat ik een goede grap heb gemaakt met die 3-1

En dat is triest?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]

Dat valt ook wel weer meequote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]

Oké. Geef eens nu antwoord op mijn vraag.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:03 schreef Prosac het volgende:
[..]
En dat is triest?
Want je mag alleen net als jij alleen maar AZroepen in dit topic?
![]()

Die Mikhailov heeft het al afgedaan doen hij bij Levski Sofia begon.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:02 schreef pekel het volgende:
[..]
FC Twente: Mihaylov; Bannink, Rajkovic (64. Sumelka), Sumelka (46. Yabre), Heubach; Akram, Chery, Tioté; Parker, Denneboom en Vujicevic.
Nee klopt, veredeld C-elftal.

Had je daar nou maar geld op gewed.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 19:20 schreef Palmboom313 het volgende:
3-0

Dat Ajax hem nog niet heeft aangetrokken verrast me enigszinsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:06 schreef buddyb het volgende:
beerens is echt zo'n overschatte voetballer

Ik ben iig voor Heerenveen als ik moet kiezen tussen AZ of Heerenveen.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]

Hmmm. Meer Twente fans die voor Heerenveen zijn?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:07 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ik ben iig voor Heerenveen als ik moet kiezen tussen AZ of Heerenveen.

Knalpot?quote:Op zaterdag 25 juli 2009 21:06 schreef fuckbuddy het volgende:
Tyfus ik lig ziek op mijn nest en lees her en der wat vlagen. Fuck! En nu een knalpot van AZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |