quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:08 schreef remlof het volgende:
Ah, het jaarlijkse Meki-gaat-op-vakantie topic
Veel plezier jongen
Tja dat uitkeringstrekken is natuurlijk een zware klus.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:17 schreef Meki het volgende:
voor geen enkele delict
ben aan het genieten van me welverdiende vakantie
Ik ga je plek definitief overnemen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:02 schreef Meki het volgende:
dus ben er een paar weken er niet.
ik ben met de zuiderzee vertrokken en ben nu in Dubai
fijne vakantie allemaal ik zit hier wel goed in VAE, morgen vertrek ik naar Marokko voor een paar weken
![]()
![]()
![]()
![]()
tot over 4 weken
Wat trouwens ook best sad is dat mensen zoals jij in elk friggin' topic grappig proberen te ten kste van Meki.quote:Op donderdag 16 juli 2009 03:04 schreef Bushmaster het volgende:
Heb je al een gratis Mercedes van een gevluchte expat in handen?
Ten eerste ligt Dubai niet aan het Ijsselmeer.quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:02 schreef Meki het volgende:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 06:39 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Ten eerste ligt Dubai niet aan het Ijsselmeer.
Ten tweede is de uitdrukking "met de noordenwind vertrokken."
Doe de groetjes aan de Zuiderzee Mekiquote:Op donderdag 16 juli 2009 02:02 schreef Meki het volgende:
dus ben er een paar weken er niet.
fijne vakantie allemaal ik zit hier wel goed in VAE, morgen vertrek ik naar Marokko voor een paar weken
![]()
![]()
![]()
![]()
tot over 4 weken
Meki pas je wel een beetje op,quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:09 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Doe de groetjes aan de Zuiderzee Meki
Beloof je ons dat je daar blijft?quote:morgen vertrek ik naar Marokko voor een paar weken
Kilo coke naar zijn vakantie adres opsturen, politie inlichten, voilaquote:
Probeer eens 'noorderzon'quote:Op donderdag 16 juli 2009 06:39 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds denken dat die users verschillende personen zijnquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:47 schreef hans3000 het volgende:
Ik vind het geen goed idee. Voor je het weet voert generaal El Slappy L. een coup d'etat uit terwijl el presidente dictador El Meki op staatsbezoek is in de VAE en Marokko.
Latijns-Amerikaanse bananenrepublieken.
Ho! Het is wel Meki over wie je het hebt hè...quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:05 schreef StateOfMind het volgende:
En dit staat in [NWS], omdat...???
What's next? Een stortvloed aan 'ik ga naar het werk', 'ik ga schijten', 'ik ga slapen' topics?
Slotje dus.
Zeg meneer bijdehand ik ben gewoon aan het werk en Meki is op vakantiequote:Op donderdag 16 juli 2009 09:47 schreef hans3000 het volgende:
Ik vind het geen goed idee. Voor je het weet voert generaal El Slappy L. een coup d'etat uit terwijl el presidente dictador El Meki op staatsbezoek is in de VAE en Marokko.
Latijns-Amerikaanse bananenrepublieken.
Goeie hoor Meki!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:14 schreef Slappy het volgende:
[..]
Zeg meneer bijdehand ik ben gewoon aan het werk en Meki is op vakantie
Ja Zeker wanneer gaan we thee drinken met Mekiquote:
niet binnen een paar weken gok ikquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:24 schreef Slappy het volgende:
[..]
Ja Zeker wanneer gaan we thee drinken met Meki
ik moet je feliciteren met de keuze van je naamquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:25 schreef pisnicht het volgende:
De oppermoslimtrol is ff weg. Ik hoop dat je er een leuke knul tegen komt die je hartje zo doet overslaan dat je niet meer terug wilt.
Als school begint gaan alle Nws fokkers thee drinken in Amsterdamquote:
Je hebt altijd Meh7 nog.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:25 schreef pisnicht het volgende:
De oppermoslimtrol is ff weg. Ik hoop dat je er een leuke knul tegen komt die je hartje zo doet overslaan dat je niet meer terug wilt.
Ik ben geen Moslimquote:
maakt ie al jaren niet meerquote:Op donderdag 16 juli 2009 13:32 schreef Sapstengel het volgende:
Wie moet dan nu de filmpjes voor de mekishop maken?
Godverquote:Op donderdag 16 juli 2009 06:39 schreef Afzeiker het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:53 schreef Slappy het volgende:
Binnenkort hard bewijs dat Meki en Slappy geen clones van elkaar zijn .
preciesquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:40 schreef BlueMage het volgende:
Mooi zo, geniet er maar van en blijf vooral lekker lang weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |