Ik wil hier toch nog even op doorgaan aangezien ik overal hoor dat steeds meer mensen zich aan het verzetten zijn tegen een eventuele vaccinatie van de overheid tegen de Mexicaanse griep. Ik verbaas me steeds over reacties die ik lees op Telegraaf.nl en andere nieuwssites dat mensen dan nog liever dood gaan aan die griep dan zih in te laten enten.

Nou, weiger maar die inenting, maar ga niet zeiken als je die griep ook krijgt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ccin___.html?cid=rssquote:
Mensen wat goed om jullie reacties te lezen! Het volk is wel degelijk wakker aan het worden. Vertrouw de overheid aub niet en die zgn. "onderzoeken" ook niet en de vaccinaties al helemaaaal niet! Geen rotzooi in mijn lijf. Ons immuunsysteem op een natuurlijke manier goed onderhouden en het onderhoudt ons ook goed. Vertrouw daar maar op ja!! Goed bezig en vertel het verder!!
quote:
Zelfs al zou het in Nederland verplicht worden, dan nog pieker ik er niet over om me te laten inenten. Ik ga nog liever naar de gevangenis dan zo'n vaccinatie te accepteren.
quote:
Ik heb ernstige vragen bij dit onderzoek omdat naar mijn gevoel 80 procent van de reageerders op enig artikel over de Mexicaanse griep afwijzend staan voor wat betreft vaccinatie. Beste lezers nu je toch op het nternet bent informeer je goed over vacinaties, er is voldoende wetenschappelijk bewijs dat het middel erger is dan de kwaal.
Putramas, Den Haag | 07:43 | 10.07.09
quote:
De propagandamachine draait op volle toeren! Mensen tuin er niet in. Een normale griep eist veel meer (dodelijke)slachtoffers. Het kabinet heeft nu eenmaal een contract afgesloten met de farmaceutische industrie en nu moeten ze het ook kunnen verantwoorden.Dus alle nietszeggende virologen ingeschakeld om ons angst in te boezemen.
quote:
Geweldig al deze reacties. Het is allemaal bangmakerij. En mochten er nou toch meer ziek worden dan zijn er andere oplossingen. Oplossingen die echt werken. Homeopathie bv.
Waarom een vaccinatie weigeren terwijl die H1N1 niet zomaar een griep is, onderzoek heeft duidelijk aangetoond dat deze vorm dieper het lichaam doordringt en longen meer aantast dan de normale griep.
Enne... homeopatie helpt echt niet tegen een fikse influenza

Jomanda, kom er maar in!
[ Bericht 6% gewijzigd door F04 op 16-07-2009 01:26:07 ]