ff helpen ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:24 schreef mividaloca het volgende:
die F5 van mij moet deaud
quote:
quote:
Ja die ja. Maar wat is de grootste condtradiction......... Belangrijke award...... verleden......quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:39 schreef Yankee het volgende:
Tookie, die in de bak kinderboeken ging schrijven
Yep! Hij werd meerdere malen genomineerd voor die prijs maar won hem nooit. Apart dat een veroordeelde moordenaar en oprichter van een gang dat kon bereiken.quote:
Zullen we er geen scheldforum van maken ?quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Zijn naam maakt hem geen contradiction..... Zoals je ziet draagt hij een prisonuniform en is hij niet lang geleden geexecuteerd dankzij dat schwein van een Schwarzeneikel......
Vreemd niet gezien het feit dat hij het geweld afzwoer en ook zich tot aan zijn dood heeft ingezet om bendegeweld te doen stoppen.quote:
Sorry maar ik vond dat de Govenator in deze zaak iets te rechtlijnig was......quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:48 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zullen we er geen scheldforum van maken ?
Ik zat toch geen pagina's vol te posten met scheldwoorden? Ik liet alleen mijn afkeer van Schwarzenegger blijken.....quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:49 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sorry maar ik vond dat de Govenator in deze zaak iets te rechtlijnig was......
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:56 schreef mividaloca het volgende:
Ian McEwan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |