Je bent niet eens in staat om een fatsoenlijke zin in het Nederlands te schrijven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:52 schreef o.us het volgende:
Wij, het Neerlandsche volk, zijn een superieur volk die goed Engels kunnen. Daar tegenover hebben we onze mede-Europeanen die het helaas niet kunnen. Zij kennen alleen het Steenkolen Engels. Sommige weten niet eens wat yes en no betekenen.
Samenvatting/Klacht: Mensen die geen Engels kunnen omdat we volgens hen HUN taal moeten spreken.
Je bent niet eens in staat om een fatsoenlijke toelichting in het Nederlands te schrijven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:57 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je bent niet eens in staat om een fatsoenlijke zin in het Nederlands te schrijven.
Ik ken een Amerikaan die het Nederlandse Engelse accent grappig vind klinkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:02 schreef Mriya het volgende:
Het accent van die buitenlanders klinkt tenminste nog enigzins grappig. Engels met een Nederlands accent klinkt behoorlijk stom. Maar misschien is dat wel omdat ik zelf Nederlands spreek.
Dat is toch juist mooi.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:09 schreef Muzz_ het volgende:
Nederlanders die Engels proberen te spreken:
How late is it? (Correcte vorm: What time is it)
Go your gang? (Correcte vorm: Do your thing)
I always get my sin (Correcte vorm: I always get what I want)
Moet ik doorgaan?![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:09 schreef Muzz_ het volgende:
Nederlanders die Engels proberen te spreken:
How late is it? (Correcte vorm: What time is it)
Go your gang (Correcte vorm: Do your thing)
I always get my sin (Correcte vorm: I always get what I want)
Moet ik doorgaan?![]()
![]()
Please go on!quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:14 schreef Jor_Dii het volgende:
I tried to lead you around the garden.
Don't let the cheese eat off your bread.
Dat laatste denk ik ja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:02 schreef Mriya het volgende:
Het accent van die buitenlanders klinkt tenminste nog enigzins grappig. Engels met een Nederlands accent klinkt behoorlijk stom. Maar misschien is dat wel omdat ik zelf Nederlands spreek.
How can that now?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |