nutteloos projectmanagement vakquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:30 schreef Billy_Talent het volgende:
Welk vak moest je halen dat 1 punt waard is?
Het is wel een surinamer..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach projectmanagement heb je toch wel gehaald gewoon cashenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
nutteloos projectmanagement vakmaar toch
Sterker nog, heb er 68 nuquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Binnen 1 jaar 60 punten halen
Duidelijk niet genoeg genoten het afgelopen jaar.
Alsof dat zo moeilijk isquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:48 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Binnen 1 jaar 60 punten halen
Duidelijk niet genoeg genoten het afgelopen jaar.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is vanzelfsprekend een baas want hij doet HBO.
Als je binnen 2 jaar je P hebt kan je er ook gewoon 4 jaar over doenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:51 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Alsof dat zo moeilijk is![]()
Mensen die 5 - 6 jaar over hun HBO doen.
Kan nog steeds hoor. Op de HU doen mensen er weleens 3 jaar over.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:29 schreef Hetiszover het volgende:
Da's mooi lullig. Hoewel ik mijn p pas na 2 jaar had
Maar dat kon toen nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.celebrate your money
Oke.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:20 schreef leRomein het volgende:
TS snapt het voltooid deelwoord niet.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:25 schreef Devvie het volgende:
Geen Propedeuse, dus niet kunnen cashen bij opa en oma
Faler.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:17 schreef Dakduif het volgende:
Nou nou, ga een potje janken knul, ik ben nu 3 jaar bezig en mis nog steeds één vak voor m'n P.
Care.²×³.
Dan ben je wel een loser.quote:Op donderdag 16 juli 2009 17:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Kan nog steeds hoor. Op de HU doen mensen er weleens 3 jaar over.!
Ja en? Ik zou de OP eens lezen mongool, dan plaats je ook niet zon achterlijke reply.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:54 schreef Adidah het volgende:
Zoals een docent ooit tegen mij zei: "Je faalt nooit op een fractie van een punt, maar door je eigen onvermogen voldoende te scoren over het gehele traject".
Sinds wanneer worden de OPs gelezen in KLB? Nerdjequote:Op donderdag 16 juli 2009 22:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en? Ik zou de OP eens lezen mongool, dan plaats je ook niet zon achterlijke reply.
Want dankzij mijn "onvermogen voldoende te scoren" heb ik 69punten in 1 jaar gehaald met een 8 gemiddeld..quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:54 schreef Adidah het volgende:
Zoals een docent ooit tegen mij zei: "Je faalt nooit op een fractie van een punt, maar door je eigen onvermogen voldoende te scoren over het gehele traject".
quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:20 schreef leRomein het volgende:
TS snapt het voltooid deelwoord niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.staat er ergens een typo?
Pak mijn hand en breng mij ernaartoe, dan kunnen we hem samen verbeteren![]()
Maar je hebt geen P, dus faal je indirect alsnogquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:39 schreef Devvie het volgende:
[..]
Want dankzij mijn "onvermogen voldoende te scoren" heb ik 69punten in 1 jaar gehaald met een 8 gemiddeld..
Wat dus door mijn 'coach' komt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 07:03 schreef Adidah het volgende:
[..]
Maar je hebt geen P, dus faal je indirect alsnog.
quote:
Van wie is die kont?quote:
quote:
Hoi leventquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:25 schreef Levolution het volgende:
Zie hem janken om een studiepunt dan en dan zeuren als ik een keer ga studeren.
[..]
Het is al goedquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Hoi levent
het zit je wel diep he? sorry
Smart ass dumbassquote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:36 schreef Smart_ass het volgende:
Och, ik krijg net een mailtje van die kankerschool van mij dat het laatste tentamen wat ik gemaakt heb, voor mijn laatste 3 studiepunten, ongeldig is verklaard.![]()
Dat wordt dus herkansen in augustus terwijl ik vrijwel zeker een voldoende had.
afkijkert!!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:36 schreef Smart_ass het volgende:
Och, ik krijg net een mailtje van die kankerschool van mij dat het laatste tentamen wat ik gemaakt heb, voor mijn laatste 3 studiepunten, ongeldig is verklaard.![]()
Hoezo? Heb je afgekeken?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 19:36 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb geen idee, ik kreeg vanochtend ineens een mailtje dat voor alle eerstejaars studenten een bepaald tentamen ongeldig is verklaard. Tekst en uitleg krijgen we nog in een brief.quote:
Dan ben je best wel genaaid.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 20:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik kreeg vanochtend ineens een mailtje dat voor alle eerstejaars studenten een bepaald tentamen ongeldig is verklaard. Tekst en uitleg krijgen we nog in een brief.Ze mogen wel een hele goede reden hebben, want ik vraag me af of ze zoiets überhaupt mogen doen.
Heldquote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:25 schreef Levolution het volgende:
Zie hem janken om een studiepunt dan en dan zeuren als ik een keer ga studeren.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |