Het is 'zomer', de laatste weken van studeren liggen achter de rug, de tentamens zijn voorbij.. VAKANTIE!!!
Na enige dagen wachten stromen de uitslagen van mijn tentamens binnen, een 7.. een 8

alles gaat op rolletjes! De studiepunten blijven elkaar opvolgen,50, 52, 56 en uiteindelijk 59, maar toen.. het laatste punt kwam maar niet binnen

, ach, meneer zal het vast druk hebben met nakijken en beoordelen.
Gisteren kwamen enkele verontrustende berichten berichten;
- 'Hey dev, heb je je Propedeuse al?'
- 'Hey, al je punten al binnen?!'
Ik vraag hoe de betreffende mensen weten dat ze al dit tentamen hebben gehaald, en wat blijkt.. iedereen heeft zijn/haar beoordeling op het wereldwijde web staan..

Vandaag ben ik gaan bellen naar mijn mentoor, welke toevallig ook verantwoordelijk is voor het betreffende punt, ik kreeg na vier maal bellen echter nogsteeds geen gehoor.
Hierna ben ik naar school gaan bellen, EUREKA, iemand neemt de telefoon op. Ik vraag of de betreffende docent zich op zijn kantoor bevindt en na enkele minuten krijg ik het volgende antwoord: 'het spijt mij jongeman, meneer zit in zuid-afrika de komende 5weken'
Klacht: Docent gaat op vakantie zonder mijn tentamencijfer in te voeren
Gevolg: Geen Propedeuse, dus niet kunnen cashen bij opa en oma
UPDATE:Ik heb hem gisteren aan de lijn gehad en hij heeft mij verzekerd dat hij de lijst van de hele groep heeft ingeleverd, hij kan echter niet direct worden verwerkt aangezien het nogal druk schijnt te zijn bij de afdeling die de cijfers invoert.
Er was gisteren nog een klasgenoot die een cijfer van een ander vak niet op zijn lijst had staan, hij heeft een mailtje gestuurd naar de betreffende docent (wat overigens een andere man is) en nu heeft hij zijn cijfer ineens online..

Toch maar even contact opnemen met een persoon hogerop ofzo
[ Bericht 16% gewijzigd door Devvie op 17-07-2009 16:08:23 ]