http://www.ad.nl/multi-me(...)or_strandgasten.htmlquote:SCHEVENINGEN - Vanaf donderdag kunnen strandgasten in Scheveningen met hun laptop op het strand internetten. Vanaf de Pier tot en met de Scheveningseslag, ongeveer 700 tot 800 meter, lanceert Stichting Skeyeopener het zogenoemde draadloze ’living lab’.De stichting is een initiatief om draadloze breedbanddiensten beschikbaar te maken in Den Haag.
Volgens voorzitter Heino Walbroek biedt de ’draadloze breedbrandproeftuin’ veel mogelijkheden. Ondernemers en maatschappelijke organisaties kunnen op die manier draadloze diensten aanbieden aan bezoekers en ondernemers van Scheveningen. ,,Denk bijvoorbeeld aan toeristenapplicaties waarbij weggelopen kinderen makkelijk terug kunnen worden gevonden omdat zij in plaats van polsbandjes een chip aan hun zwembroek hebben. Ouders kunnen op die manier via de telefoon hun kind in de gaten houden.’’ Hij stelt dat de chip ook zou kunnen werken voor surfers.
,,Het is allemaal vooral handig en vooruitstrevend,’’ aldus Walbroek. ,,En het is uniek omdat het een publiek initiatief is.’’ Voor de investering is ongeveer een ton nodig. De stichting test vanaf donderdag de capaciteit van het netwerk en zijn snelheid.
Begin volgend jaar worden de speciale draadloze toeristendiensten getoetst.
Als je geen verstand van zaken of humor heb post hier dan niet...quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:43 schreef SeLang het volgende:
Dat scherpe stuifzand is goed voor je laptop
Precies.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:35 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Zeer terecht, prachtig initiatief...
Wie wilt er nu kijken naar schaarsgeklede dames tegen een mooie horizon terwijl je ook de godganse dag voorspelbare reacties op Fok kunt F5'en?
In een pak op het strand gaan zittenquote:Op donderdag 16 juli 2009 11:58 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Als je geen verstand van zaken of humor heb post hier dan niet...![]()
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo geporteerd van die kuddementaliteit om onopvallend ergens halfnaakt te zitten met mijn "goddelijke lichaam".quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:09 schreef SeLang het volgende:
[..]
In een pak op het strand gaan zitten
...maar je neemt wel je laptop mee naar het strandquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:13 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo geporteerd van die kuddementaliteit om onopvallend ergens halfnaakt te zitten met mijn "goddelijke lichaam".
quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:35 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Wie wilt er nu kijken naar schaarsgeklede dames tegen een mooie horizon terwijl je ook de godganse dag voorspelbare reacties op Fok kunt F5'en?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:40 schreef Rechterbal het volgende:
Als iedereen nu wachtwoorden deed uitzetten, dan hadden we al lang overal draadloos internet.
Als ik in de stad zit en internet nodig heb op m'n telefoon gebruik ik ook altijd een open wifi. Gaat meestal toch net iets sneller.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:38 schreef Remake het volgende:
elk mobieltje heeft toch internet?
en wie neemt ze laptop mee naar het strand?
zinloos
Topics openen en foto's van de schaars geklede dames in kwestie posten natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:35 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
altijd al opengehad voor iedereenquote:Op donderdag 16 juli 2009 12:40 schreef Rechterbal het volgende:
Als iedereen nu wachtwoorden deed uitzetten, dan hadden we al lang overal draadloos internet.
En maar user accounts binnen harken.quote:
sssstquote:Op donderdag 16 juli 2009 14:00 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En maar user accounts binnen harken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |