Weer zeuren om het zeuren?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
is toch zo na te gaan of de de HEMA poortjes geld afschrijven van de OV chipkaart via het transactie overzicht ?

Heeft dat dan zin?quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
oh ben je er beroepsmatig mee bezig ? vertel ?????

ja als je geen argumenten kan inbrengen is dat beterquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:04 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Heeft dat dan zin?
Al je 16373737563 commentaren op de chipcard zeggen me meer dan genoeg.
En ik ben geen evangelist om jou te bekeren.
Dus laat ik het hierbij.

ik heb sinds kort ook een NS jaarkaart, met 1 extra zone er bij, en dat werkt bij de metro in ieder geval gewoon goed. Dus ik gok dat het aan jouw kaart specifiek ligt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:35 schreef Freak187 het volgende:
Ik heb een NS jaarkaart met 2 buszones. Maar steeds als ik in wil inchecken in de bus, geeft ie een fout aan. Weet even niet welke fout. Is de OV chipkaart die standaard op de NS kaart zit, nog niet goed ofzo?

Je bent een afslag tevroeg afgeslagen smileyboy.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:06 schreef vanwelleer het volgende:en er is een chip die het allemaal doet, net zo vaak als je wil, zonder kosten...
maar details daarover zijn niet geheel legaal......
wie zoekt zal vinden...

quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja als je geen argumenten kan inbrengen is dat beter
Ik ben overigens geen student, maar wel iemand die vrijwel dagelijks gebruik maakt van de chipkaart.
En for the record ik zeur niet dat er geld wordt afgeschreven als ik door een HEMA poortje gaat, maar andere zeikerds, jouw definitie van potentiele klanten blijkbaar

????????????????????????????quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:10 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik wist niet dat om de HEMA binnen te komen je ook je ovchipcard moest gebruiken?
Enne......je HOEFT er geen gebruik van te maken als je er zo op TEGEN bent.
Wat zeur je dan?

quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:09 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Je bent een afslag tevroeg afgeslagen smileyboy.
Bnw is een deurtje verder.

Geeft me een goed gevoel dat jij je goed voelt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:15 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
Heeeee, jij ook hier? wat leuk...
wat lief dat je even op me reageert.... heel mijn dag weer goed...
goede post trouwens.... in bnw...

lees je de voorgaande posts is, dan zie je dat er geld wordt afgeschreven volgens chipkaartgebruikers als je door een HEMA poortje gaat, bron NU.nlquote:

Dus jij bent verantwoordelijk voor al die ellende en prijsverhogingen? Nou, fijn leven zul je dan hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:01 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ik er beroepsmatig mee bezig ben,
En niet een beroepszeurderige student ben zoals jij?

Ik word er wijzer en rijker vanquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:25 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Dus jij bent verantwoordelijk voor al die ellende en prijsverhogingen? Nou, fijn leven zul je dan hebben.

Jij weet wel meer niet blijkbaar. Maar dat zal dan ook de reden zijn dat je er beroepsmatig mee bezig bent...quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:10 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik wist niet dat om de HEMA binnen te komen je ook je ovchipcard moest gebruiken?
Wat zeur je dan?

de broer van , die was er ook beroepsmatig mee bezig .....quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:26 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Jij weet wel meer niet blijkbaar. Maar dat zal dan ook de reden zijn dat je er beroepsmatig mee bezig bent...

Ben blij dat jij alles wel weet, dan kan ik me uit deze discussie terugtrekken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:26 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Jij weet wel meer niet blijkbaar. Maar dat zal dan ook de reden zijn dat je er beroepsmatig mee bezig bent...

Oh ja, die gastquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
de broer van , die was er ook beroepsmatig mee bezig .....

Jij ookquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:34 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ben blij dat jij alles wel weet, dan kan ik me uit deze discussie terugtrekken.
Succes verder,

Laatste opmerking: ja, alleen zul je even moeite moeten doen om erachter te komen dat je het alweer (gôh) mis hebt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:58 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Laatste vraagje...
Je nickname zegt hoe je bent?

hoe wil je ooit van het OV gebruik maken zonder de chipkaart? het is de bedoeling dat dat ding landelijk werkt en je straks niets anders meer mag gebruiken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:10 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Wat zeur je dan?

Een student heeft nix te klagen, die rijd GRATISquote:Op zondag 9 augustus 2009 17:01 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat ik er beroepsmatig mee bezig ben,
En niet een beroepszeurderige student ben zoals jij?

Hmmm, blijkbaar toch wat te veel zon voor sommige mensen?quote:HEMA boos op PvdA-raasdslid
ma 10 aug 2009, 12:57
AMSTERDAM - De HEMA neemt mogelijk juridische stappen tegen het Amsterdamse PvdA-gemeenteraadslid Myriam Bergervoet.
Zij meldde dat de ov-chipkaart reageert op detectiepoortjes van de HEMA, waardoor geld van de kaart wordt afgeschreven, schrijft Het Parool. „Dit is een broodjeaapverhaal. Afhankelijk van mogelijke onrust onder klanten nemen we stappen”, zegt een woordvoerster van het winkelbedrijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |