abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71258979
GVD

Waarschijnlijk is mijn OV chipkaart naar verkeerde adres gestuurd.... wanneer gaat dat tyfus ding eigenlijk gelden? Groningen hier..
x
pi_71261436
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 02:45 schreef Santello het volgende:
Enkele vragen van mijn kant:

Ik ben een student en krijg van de gemeente een OV kaart waardoor ik doordeweeks gratis met het Openbaar Vervoor kan reizen. Hoe werkt dit met een OV-chipkaart? Is mijn OV chipkaart automatisch geupgrade waardoor ik doordeweeks mijn OV chip kaart kan gebruiken zonder op te laden?

Is er een mogelijkheid om je saldo te bekijken?

Hoe laad je je chipkaart op? Zijn er verschillende bedragen, 10-20-30 euro etc.?

super bedankt
http://www.ret.nl/service(...)09/a.-studenten.aspx
pi_71273625
Ik heb een vraagje. Bijvoorbeeld, ik wil een stukje mee reizen met mijn vriendin, bijvoorbeeld met de metro van Station Amsterdam Centraal tot Weesperplein. Ik check in bij Amsterdam Centraal en ga uit de metro bij Weesperplein.

Bij Weesperplein nemen we afscheid en ik stap uit de metro. Ik check niet uit!
Ik ga terug met de metro, weer naar Amsterdam Centraal.

Bij Amsterdam Centraal check ik uit. Stel dat dit binnen 30 minuten is, dan betaal ik niks (zie hier).

Stel dat dit meer dan 30 minuten is, wat betaal ik dan? Alleen het basistarief?

Is dit illegaal?
pi_71274396
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 02:51 schreef korting het volgende:
Ik heb een vraagje. Bijvoorbeeld, ik wil een stukje mee reizen met mijn vriendin, bijvoorbeeld met de metro van Station Amsterdam Centraal tot Weesperplein. Ik check in bij Amsterdam Centraal en ga uit de metro bij Weesperplein.

Bij Amsterdam Centraal check ik uit. Stel dat dit binnen 30 minuten is, dan betaal ik niks (zie hier).

Is dit illegaal?
Kan je ergens incheckken als je NIET uitcheckt dan?
pi_71274735
quote:
Super

Al mijn vragen beantwoord!
pi_71274875
quote:
Op vrijdag 24 juli 2009 04:04 schreef Santello het volgende:

[..]