Ik wou iets met kanker en gothic in één zin zeggenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:35 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Oew die zijn mooi, die heb je toch niet toevallig van Demonia eh ?![]()
Die winden me niet op, neequote:Op woensdag 15 juli 2009 23:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oke, faal actie. I admit.
[ afbeelding ]
Deze dan?
Hela hola.quote:
Die staat uiteraard hier in de kast swa.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:40 schreef Siniti het volgende:
[..]
En je bent geeneens A Fistfull Of Dollars op RTL7 aant kijken
Zonder reclame en SMS CLINT AAN NAAR 4636.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Die staat uiteraard hier in de kast swa.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Bioquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:41 schreef Acinonyx het volgende:
hoe komt dit kut-beest zo snel centraal
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:41 schreef Syb-rund. het volgende:Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:41 schreef Syb-rund. het volgende:
What the ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
><(({°>
Ben eindelijk weer uitgenodigd om te kijken bij een kamer. In Arnhem weliswaar, maar dichtbij het station en willemsplein enzo.quote:
PM me je adres. Dan krijg je er van langsquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Die winden me niet op, nee, dus ga je gang.
*fapfapfap* Ik vroeg me al af of jij dat was toen ik die foto laatst zag ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Doe je nou alsof of heb je echt geen smaak?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:43 schreef Acinonyx het volgende:
Deze laarzen zijn toch gewoon pure liefde![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:41 schreef Syb-rund. het volgende:Ik moest huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:43 schreef Acinonyx het volgende:
Deze laarzen zijn toch gewoon pure liefde![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu wind je me weer op!quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
PM me je adres. Dan krijg je er van langs.
Ahh oké, vertel eens meer over die kamer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben eindelijk weer uitgenodigd om te kijken bij een kamer. In Arnhem weliswaar, maar dichtbij het station en willemsplein enzo.
Jij draagt Nike Air Max ?quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:43 schreef Siniti het volgende:
[..]
Doe je nou alsof of heb je echt geen smaak?
Ben je dit nu echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Als het in het hoekje straf krijgen zit en jij degene bent die de straf mag uitdelen, niet nee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is niet veel voor nodig om jou op te winden.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:47 schreef krioro het volgende:
Syb, een paar bands die ik er zo snel even uit kon vissen zijn: Borknagar, Cryptopsy, en Opeth. Is dat wat of bevestigt dit mijn metal-n00b status? Van Opeth had ik al wel eens gehoord, van die andere niet.
Het is 12 m2, dus niet echt groot. Wel in mooi pand, zal wel hoog plafond hebben denk ik. Niet duur, ¤265, dus dat scheelt ook weer. Hier is het.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahh oké, vertel eens meer over die kamer.
ik vind het nog steeds een prachtfotoquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:43 schreef krioro het volgende:
[..]
*fapfapfap* Ik vroeg me al af of jij dat was toen ik die foto laatst zag ja!
Dichtbij mij.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ben eindelijk weer uitgenodigd om te kijken bij een kamer. In Arnhem weliswaar, maar dichtbij het station en willemsplein enzo.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik draag adidas. Maar die laars ziet er gewoon niet uit, net zoals de hele gothic scene
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:46 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de enige optie naast deze afschuwelijke kutdingen.
Achja, gewoon is relatief. Laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
Gewone schoenen kan ook![]()
[ afbeelding ]
Zo ben ik helemaal nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:48 schreef IQM het volgende:
Bij de meeste meisjes zou ik me kapot lachen als ik die met een zweep in de handen zou zien, maar bij Allure krijg ik er juist zo'n![]()
-gevoel bij.
Ik zou er nog niet dood gevonden in willen worden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:49 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
[..]
Gewone schoenen kan ook![]()
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad niet zo groot, ziet er wel mooi uit. Nu maar hopen dat het eindelijk eens lukt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het is 12 m2, dus niet echt groot. Wel in mooi pand, zal wel hoog plafond hebben denk ik. Niet duur, ¤265, dus dat scheelt ook weer. Hier is het.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |