abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71015597
MICHAEL JOSEPH JACKSON (29 augustus 1958 – 25 juni 2009)

Michael Jackson huurde vanaf 2009 een huis in Los Angeles, in de wijk Holmby Hills, waar hij zich voorbereidde op de concertreeks die hij vanaf 13 juli 2009 in Londen zou geven. Op 25 juni 2009 werd Jackson rond het middaguur in zijn huis getroffen door een hartstilstand. Om 12:21 uur (lokale tijd) werd door een medewerker van Jackson met het alarmnummer 911 gebeld, daarbij meldend dat de zanger niet meer ademde. Een team van brandweerlieden dat in de buurt was, probeerde hem in zijn woning te reanimeren. Jackson werd vervolgens in allerijl naar het UCLA Medical Center gebracht, op zes minuten afstand van het huis in Holmby Hills. Vanaf 14:00 uur publiceerden steeds meer media via het internet over de ziekenhuisopname van Jackson. Volgens een eerste verklaring van zijn vader Joe Jackson, die zich in Las Vegas bevond, had Jackson een hartaanval gehad en was hij er niet best aan toe. Rond 15:20 uur meldden de Los Angeles Times en Associated Press op basis van een anonieme bron in het ziekenhuis dat Jackson zou zijn overleden. Andere media meldden dat hij in een coma zou liggen. Ondertussen waren verschillende familieleden van Jackson bij het ziekenhuis gesignaleerd, waaronder zijn moeder.

Om 16:30 uur citeerde CNN de lijkschouwer van Los Angeles, die verklaarde dat het overlijden van Jackson om 14:26 uur was vastgesteld. Dit werd later in een korte persconferentie bevestigd door broer Jermaine Jackson. Volgens Jermaine Jackson arriveerde zijn broer om 13:14 uur in het ziekenhuis en heeft een team van doktoren vervolgens ruim een uur gepoogd de hartslag weer op gang te brengen. Na het bekend worden van het nieuws verzamelde zich een grote menigte bij het UCLA Medical Center, waarna de politie de omgeving van het ziekenhuis moest afzetten. Ook bij zijn woning verzamelden zich belangstellenden.

Wie was Michael Jackson eigenlijk?

De zanger, die in de laatste jaren vooral bekend was als Wacko Jacko en regelmatig in het nieuws kwam vanwege het over balkons slingeren van zijn kinderen, afvallende neuzen, moonwalken in pyjama en meer van dat soort dagelijkse dingetjes, werd al op zijn negende wereldberoemd.

Met zijn broers vormde hij de Jackson 5, en werd ontdekt door Gladys Knight in wiens voorprogramma de band tourde. Bij het grote publiek werd hij echter geïntroduceerd door Diana Ross. In december 1969 kwam de eerste LP van de band uit, getiteld Diana Ross presents The Jackson 5. Al snel steeg zijn roem tot ongekende hoogte. De eerste single van het album, I Want you Back domineerde de hitlijsten, net als de opvolgers ABC, I'll be there, en The Love you Save. Er werd zelfs een tekenfilmserie over de band gemaakt.

Het eerste solosucces kwam met de single Ben. De hele wereld werd verliefd op de schattige Michael, en daarmee begon een carrière die zijn weerga niet kende. Tot vandaag is Michael Jackson de artiest met de meest verkochte platen aller tijden, de meeste awards aller tijden, de duurste videoclips aller tijden, de meeste nummer 1 hits aller tijden.

Eigenlijk is het antwoord op de vraag dan ook: duhuh, iedereen weet wie Michael Jackson is.

Maar er was meer. Naast Wacko Jacko's bizarre gedrag en geruchten over extreme plastische chirurgie, slapen in een zuurstoftent, het mummificeren van zijn lijk, kwam de grote klap voor Jacksons carriere in 1993 in de vorm van Jordan Chandler. Het jongetje, of liever zijn vader, beschuldigde Michael Jackson van seksueel misbruik. De rechtszaak die daarop volgde, sleepte een jaar aan en werd uiteindelijk door Michael Jackson geschikt voor 22 miljoen dollar. Twee jaar later heropende de Districts Attorneys Office de zaak tegen Michael Jackson, en werd hij vrijgesproken. Maar zijn carrière was voorgoed beschadigd.

Ten tijde van zijn dood was er van wat ooit de King of Pop was dan ook niet veel meer over. Een drugsverslaving, torenhoge schulden en een concertreeks in de O2 waarvan iedereen vreesde dat hij zou floppen is hoe Michael Jacksons leven er op 24 juni 2009 uitzag. Of zijn dood op 25 juni dan ook een welkome ontsnapping uit zijn leven was, is de vraag die nu rest.

Op 7-7-2009 werd de prachtige memorial gehouden in het Staples Centre, waar niemand het droog hield toen Paris Katharine aan het einde vol tranen wist uit te brengen: "Ever since I was born Daddy has been the best father you could ever imagine and I just wanted to say I love him so much"

Hieronder de documentaire van Michael zelf 'Living with Michael Jackson, Take Two. Aanrader!

Ook wat filmpjes om te (glim)lachen

En wat bloopers

[ Bericht 8% gewijzigd door quirina op 15-07-2009 22:11:57 ]
pi_71015640
tvp
pi_71015659
[quote]Op woensdag 15 juli 2009 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[ link | afbeelding ]

who's bad

Waar haal je die nou vandaan?
pi_71015717
tvp
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:08:32 #5
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71015808
tvp
Waiting for This is it!
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:09:24 #6
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_71015833
tvp
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_71016072
Dit bericht is geplaatst op x17
quote:
Brooke Shields Questioned: Who Should Get MJ's Kids?

We spotted the actress out and about town on Tuesday afternoon and, because she spoke so eloquently at Michael Jackson's memorial service last week about their unique friendship, our photog asked her about the custody battle for MJ's kids...

Who does Brooke think they belong with? Watch below to find out!
En als je dan op dat filmpje klikt, zie je hoe ze aan haar vragen bij wie de kinderen beter af zouden zijn, maar Brooke Shields zegt niks, stapt rustig in haar auto en rijdt weg.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:16:14 #8
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_71016112
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:04 schreef quirina het volgende:
[quote]Op woensdag 15 juli 2009 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[ link | afbeelding ]

who's bad

Waar haal je die nou vandaan?
is al een ouwetje, maar vond 'm wel leuk

staan nog meer fotos

http://www.rollingstone.c(...)_rare_early/photo/13
pi_71016195
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:15 schreef Felixa het volgende:
Dit bericht is geplaatst op x17
[..]

En als je dan op dat filmpje klikt, zie je hoe ze aan haar vragen bij wie de kinderen beter af zouden zijn, maar Brooke Shields zegt niks, stapt rustig in haar auto en rijdt weg.
hahaha opzich best grappig en groot gelijk dat ze daar niet op in gaat
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:19:33 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71016229
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[ link | afbeelding ]

who's bad
Niks mis mee .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71016339
tvp
pi_71016360
tvp
pi_71016838
Hier de auto van een bouwvakker met de "geest" van MJ erop.
Ik veeg nog steeds de tranen uit mijn ogen van het lachen.
The Sun natuurlijk.

http://www.thesun.co.uk/s(...)-snapped-on-car.html
pi_71016878
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:34 schreef Felixa het volgende:
Hier de auto van een bouwvakker met de "geest" van MJ erop.
Ik veeg nog steeds de tranen uit mijn ogen van het lachen.
The Sun natuurlijk.

http://www.thesun.co.uk/s(...)-snapped-on-car.html

Ja kijk maar uit straks jat ie je auto
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:35:59 #16
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71016908
Jermaine Jackson isn’t going to wait for (a) a month to pass since his brother died or (b) for his brother to be buried before accepting his first new gig. Jermaine Jackson Books First Post Michael Gig and has agreed to travel to Austria next week and sing Michael’s favorite song, Charlie Chaplin’s “Smile,” at the inaugural Save the World Awards.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:39:39 #17
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_71017081
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:35 schreef matthijst het volgende:
Jermaine Jackson isn’t going to wait for (a) a month to pass since his brother died or (b) for his brother to be buried before accepting his first new gig. Jermaine Jackson Books First Post Michael Gig and has agreed to travel to Austria next week and sing Michael’s favorite song, Charlie Chaplin’s “Smile,” at the inaugural Save the World Awards.
Wat een gierige lul.
En ik maar denken dat hij zo oprecht was op de herdenking.

Of hij doet het uit respect voor zijn broer, maar mijn gveoel zegt iets anders.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:40:05 #18
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_71017096
Hij doet het wel gratis trouwens
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:40:13 #19
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71017102
Damn, dat Pepsi filmpje. Kan me niet herinneren dat dat toentertijd ooit uitgezonden is, wel beelden van dat ie afgevoerd wordt, waar je ook vaak die foto van ziet op een brancard met zijn hoofd onder een doek of ingezwachteld, maar dit filmpje had ik nog nooit gezien.

Echt een enorme brandwond, wat moet dat pijnlijk zijn geweest zeg. En aan de plek te zien zal dat ook altijd pijnlijk gebleven zijn, want hij zal waarschijnlijk sindsdien iets van hairweaving of iets in die geest gehad hebben. Voordat hij pruiken ging dragen, bedoel ik. Op die home movies draagt ie namelijk geen pruik, maar dat haar moet ergens aan vast gezeten hebben. En die procedure met die ballonnetjes waar Dr. Klein het over had zal vast ook niet pijnloos zijn geweest. Arme man.
And when you think of trust
Does it lead you home?
To a place that you only dream of
When you're all alone
pi_71017738
ik ga jullie allen toch even bedanken (totzover) voor het plaatsen van al het nieuws en niet-nieuws

54 topics lang (of kort, wat je wilt) lurk ik met veel plezier mee

...
pi_71017830
Wat was Michael Jackson eerste publieke optreden na die Pepsi shoot? Droeg hij toen een pruik?
  woensdag 15 juli 2009 @ 22:57:11 #22
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71017906
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef sacha het volgende:
ik ga jullie allen toch even bedanken (totzover) voor het plaatsen van al het nieuws en niet-nieuws

54 topics lang (of kort, wat je wilt) lurk ik met veel plezier mee

Praat gerust mee!
Waiting for This is it!
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 22:58:59 #24
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71017995
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:40 schreef Shitney het volgende:
Damn, dat Pepsi filmpje. Kan me niet herinneren dat dat toentertijd ooit uitgezonden is, wel beelden van dat ie afgevoerd wordt, waar je ook vaak die foto van ziet op een brancard met zijn hoofd onder een doek of ingezwachteld, maar dit filmpje had ik nog nooit gezien.

Echt een enorme brandwond, wat moet dat pijnlijk zijn geweest zeg. En aan de plek te zien zal dat ook altijd pijnlijk gebleven zijn, want hij zal waarschijnlijk sindsdien iets van hairweaving of iets in die geest gehad hebben. Voordat hij pruiken ging dragen, bedoel ik. Op die home movies draagt ie namelijk geen pruik, maar dat haar moet ergens aan vast gezeten hebben. En die procedure met die ballonnetjes waar Dr. Klein het over had zal vast ook niet pijnloos zijn geweest. Arme man.
Brandwonden zijn erg pijnlijk inderdaad. Hij heeft wat betreft lichamelijke ongemakken zijn portie wel ruimschoots gehad he?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:07:07 #25
123170 alors
zlata1234
pi_71018333
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:58 schreef senesta het volgende:

[..]

Brandwonden zijn erg pijnlijk inderdaad. Hij heeft wat betreft lichamelijke ongemakken zijn portie wel ruimschoots gehad he?
Nou idd zeg, en ik lig al half te janken als ik een forse pukkel ontdek
know'm sayin?
word? word.
pi_71018390
Hier iets uit de New York Post met een aantal citaten uit een boek dat wordt heruitgegeven, met wat "sappige" details eraan toegevoegd:
quote:
MICHAEL JACKSON ICK FACTOR IN BOOK FORM

Last updated: 5:18 am
July 15, 2009
Posted: 2:41 am
July 15, 2009

COMES now the tsunami of You- Know-Who books. Folks who spied him across a street in Cleveland getting into an elevator one foggy night are now calling publishers.

First up, Darwin Porter's "Jacko: His Rise and Fall: The Social and Sexual History of Michael Jackson." Originally out April of '97, publisher Blood Moon rejuiced it with spicy add-ons. Untidy stuff like:

"Between ages 5 to 9" he may have been enjoyed by "pedophiles within the record industry as a means of advancing the careers of the Jackson 5."

"One day Diana Ross found him dressed in her stiletto heels and red toreador pants."

"He insisted servants address him as 'Miss Ross.' "

Mae West told him: "Take two enemas a day" and "always deny rumors of homosexuality."

After sending lavish gifts to Prince William, he received a royal kiss-off from the palace that said: "Please stop sending gifts. They aren't wanted. And please stop calling. Your calls will not be returned."

It's icky things about what Poppa Joe might've done for showbiz and sticky things about what Michael might've done for sexuality.

Out this month. Read it with rubber gloves.
Waar hálen mensen sommige dingen toch vandaan.
  Admin woensdag 15 juli 2009 @ 23:13:53 #27
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_71018603
Ben ik weer.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:18:12 #28
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71018750
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:58 schreef senesta het volgende:

[..]

echt he. Alleen tijdens optredens had ie al flink wat chronische en/of ernstige blessures opgelopen. Als je alles zo eens op een rijtje zet is het een wonder dat de man "alleen maar" verslaafd was aan pijnstillers.
Does it lead you home?
When you're all alone
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 23:18:52 #29
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_71018776
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:13 schreef yvonne het volgende:
Ben ik weer.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:25:17 #30
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71018981
Ik heb zelf ook last van slapeloosheid, echt al jaren en jaren. En van de week dat ik ook weer eens wakker lag, lag ik te bedenken hoe heftig zijn slapeloosheid geweest moet zijn als je onder narcose gebracht wil worden om te slapen. Ergens snap ik dat zelfs nog wel, in de tijd dat mijn kinderen baby waren had ik ook wel periodes dat ik door mijn slapeloosheid in combinatie met de slapeloosheid die bij baby's hoort zo wanhopig graag wilde slapen dat ik fantaseerde dat als ik mijn auto tegen een boom zou parkeren dat ik dan eindelijk eens rust zou hebben. Of dat ik me ging afvragen hoe het zou zijn om een hele fles whiskey achterover te slaan, of ik dan eindelijk zou kunnen slapen. Ik durfde toen ook niet aan slaappillen te beginnen, omdat ik zeker wist dat ik daar dan echt verslaafd aan zou raken. Omdat niet slapen gewoon echt verschrikkelijk is. Dus als ik me voorstel hoe ver heen je moet zijn om onder narcose te willen zodat je kan slapen, dan moet het echt heel erg zijn.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:29:07 #31
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71019130
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:25 schreef Shitney het volgende:
Ik heb zelf ook last van slapeloosheid, echt al jaren en jaren. En van de week dat ik ook weer eens wakker lag, lag ik te bedenken hoe heftig zijn slapeloosheid geweest moet zijn als je onder narcose gebracht wil worden om te slapen. Ergens snap ik dat zelfs nog wel, in de tijd dat mijn kinderen baby waren had ik ook wel periodes dat ik door mijn slapeloosheid in combinatie met de slapeloosheid die bij baby's hoort zo wanhopig graag wilde slapen dat ik fantaseerde dat als ik mijn auto tegen een boom zou parkeren dat ik dan eindelijk eens rust zou hebben. Of dat ik me ging afvragen hoe het zou zijn om een hele fles whiskey achterover te slaan, of ik dan eindelijk zou kunnen slapen. Ik durfde toen ook niet aan slaappillen te beginnen, omdat ik zeker wist dat ik daar dan echt verslaafd aan zou raken. Omdat niet slapen gewoon echt verschrikkelijk is. Dus als ik me voorstel hoe ver heen je moet zijn om onder narcose te willen zodat je kan slapen, dan moet het echt heel erg zijn.
Ik heb begrepen dat gewone slaapmiddelen niet hielpen, vandaar dat ie overging tot deze groffe optie...
Waiting for This is it!
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:31:34 #32
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_71019220
even een Terug Vind Michael posting
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:31:41 #33
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71019223
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:29 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat gewone slaapmiddelen niet hielpen, vandaar dat ie overging tot deze groffe optie...
Mijn maag draait er gewoon van om, als ik bedenk hoe ver heen je dan moet zijn.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:34:41 #34
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71019327
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:31 schreef Shitney het volgende:

[..]

Mijn maag draait er gewoon van om, als ik bedenk hoe ver heen je dan moet zijn.
Ik begrijp er gewoon niks van. Nu weer bericht van Timor, die meldt hoe energiek en enthousiast hij was tijdens de rehearsals. "Hij danste als een jonge vent". Ik snap er helemaal niks van.
Waiting for This is it!
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:45:32 #35
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71019675
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:34 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Ik begrijp er gewoon niks van. Nu weer bericht van Timor, die meldt hoe energiek en enthousiast hij was tijdens de rehearsals. "Hij danste als een jonge vent". Ik snap er helemaal niks van.
Ik snap het ook niet. Maar tegelijk snap ik het ergens ook wel. Zijn broer Tito zegt in dat interview ook dat het iets was wat hij verborgen hield. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, denk ik. Sowieso kan ik me voorstellen dat als je inderdaad in hele heftige mate aan slapeloosheid lijdt, dat je dan gekke dingen gaat doen. Mensen zijn niet gemaakt om 's nachts niet te slapen, de nacht brengt rare dingen bij je naar boven.

Ik heb het al eerder gezegd, en denk het nu weer: hij leek ergens wel schizofreen. Misschien niet eens in de medische zin van het woord, maar zijn leven zelf leek me erg schizofreen. Hij slikte trouwens ook medicijnen voor schizofrenie, meen ik me uit die lijst te herinneren. Ach, ik denk dat het veilig is om te stellen dat een mens van minder knettergeschift zou worden, dus dat het op zich niet zo vreemd is.
Does it lead you home?
When you're all alone
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:53:54 #36
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71019984
One Step Closer to Solving Jackson Drug Mystery

Posted Jul 15th 2009 5:29PM by TMZ Staff

One Step Closer to Solving Jackson Drug MysteryWe've learned the DEA is hot on the trail of finding out who got the powerful anesthesia that may have killed Michael Jackson.

As we first reported, law enforcement sources tell us they believe Propofol was the primary cause of Jackson's death. One of the vials of Propofol found at Jackson's home was manufactured by Teva Pharmaceuticals. The DEA contacted Teva to track down the vial in question.

Our sources say Teva looked at the lot number of the vial and found some of the vials in the lot went to AmerisourceBergen -- a distributor of the drug. We're told the DEA contacted AmerisourceBergen a few days ago and asked for all sales records of Propofol over a recent two-month period.

We're told the DEA is looking to match doctors or other health care providers that obtained the drug with doctors who have some connection to Michael Jackson.
Waiting for This is it!
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:55:51 #37
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71020047
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:45 schreef Shitney het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet. Maar tegelijk snap ik het ergens ook wel. Zijn broer Tito zegt in dat interview ook dat het iets was wat hij verborgen hield. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, denk ik. Sowieso kan ik me voorstellen dat als je inderdaad in hele heftige mate aan slapeloosheid lijdt, dat je dan gekke dingen gaat doen. Mensen zijn niet gemaakt om 's nachts niet te slapen, de nacht brengt rare dingen bij je naar boven.

Ik heb het al eerder gezegd, en denk het nu weer: hij leek ergens wel schizofreen. Misschien niet eens in de medische zin van het woord, maar zijn leven zelf leek me erg schizofreen. Hij slikte trouwens ook medicijnen voor schizofrenie, meen ik me uit die lijst te herinneren. Ach, ik denk dat het veilig is om te stellen dat een mens van minder knettergeschift zou worden, dus dat het op zich niet zo vreemd is.
Nou ja, hij heeft het 12 jaar geleden ook al gedaan, tijdens de HIStory Tour. Zich laten inslapen met dat spul, en gewekt worden door ingrijpen. Het zal nu fout gegaan zijn.
Waiting for This is it!
  woensdag 15 juli 2009 @ 23:58:30 #38
198485 Shitney
It's Shitney, Bitch
pi_71020130
Wat hartverscheurend zielig.
Does it lead you home?
When you're all alone
  donderdag 16 juli 2009 @ 00:00:38 #39
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71020223
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:58 schreef Shitney het volgende:
Ongelofelijk zonde.
Waiting for This is it!
  donderdag 16 juli 2009 @ 00:05:02 #40
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71020367
quote:
Probeer het van je af te zetten, straks slaap je weer niet/
Waiting for This is it!
  donderdag 16 juli 2009 @ 00:12:08 #41
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_71020581
Tja, het kan ook nog steeds zo zijn dat het hele medicijngebruik uit zijn verband is gerukt en dat zijn hart het gewoon heeft opgegeven aan uitputting van 45 jaar lang keihard werken. We wachten nog maar ff op de officiele rapporten....
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
pi_71020623
quote:
vind het nou niet bepaald zielig,eerder schofterig van hem
dat hij door zoveel mensen is gewaarschuwd,en het toch gebruikte
hij wist wat de risico`s waren en heeft het toch gewoon gedaan
vind het eerder zielig voor die kinderen,die hebben hier niet echt een keus in gehad
  donderdag 16 juli 2009 @ 00:18:44 #43
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71020788
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 00:13 schreef majo76 het volgende:

[..]

vind het nou niet bepaald zielig,eerder schofterig van hem
dat hij door zoveel mensen is gewaarschuwd,en het toch gebruikte
hij wist wat de risico`s waren en heeft het toch gewoon gedaan
vind het eerder zielig voor die kinderen,die hebben hier niet echt een keus in gehad
Als je niet kan slapen, en je hebt zware rehearsals elke dag voor de boeg, word je wanhopig.
En schofterig? Nee. Hij was allesbehalve een schoft.
Waiting for This is it!
  donderdag 16 juli 2009 @ 00:19:08 #44
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71020793
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 00:12 schreef JX het volgende:
Tja, het kan ook nog steeds zo zijn dat het hele medicijngebruik uit zijn verband is gerukt en dat zijn hart het gewoon heeft opgegeven aan uitputting van 45 jaar lang keihard werken. We wachten nog maar ff op de officiele rapporten....
Word gek van dat wachten
Waiting for This is it!
pi_71020907
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 00:18 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Als je niet kan slapen, en je hebt zware rehearsals elke dag voor de boeg, word je wanhopig.
En schofterig? Nee. Hij was allesbehalve een schoft.
hoe doen mensen dat dan die niet het geld tot hun beschikking hebben,om dat spul te gebruiken
wie dan ook hier op het forum zou het niet voor elkaar krijgen,om op deze manier toch te kunnen slapen
en toch slapen mensen over de hele wereld die dit ook hebben,op een of andere manier ook
en als je 3 kinderen heb,en zeker op de manier hoe hij ze had,hij was hun hele wereld
neem je een onaanvaardbaar risico,dus een schofterig besluit om het willens en wetens toch te doen
  donderdag 16 juli 2009 @ 00:26:43 #46
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71020986
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef majo76 het volgende:

[..]

hoe doen mensen dat dan die niet het geld tot hun beschikking hebben,om dat spul te gebruiken
wie dan ook hier op het forum zou het niet voor elkaar krijgen,om op deze manier toch te kunnen slapen
en toch slapen mensen over de hele wereld die dit ook hebben,op een of andere manier ook
en als je 3 kinderen heb,en zeker op de manier hoe hij ze had,hij was hun hele wereld
neem je een onaanvaardbaar risico,dus een schofterig besluit om het willens en wetens toch te doen
Ik denk niet dat mensen hier op het forum of elders vergeleken kunnen worden met MJ, en zijn leven.
Waiting for This is it!
  donderdag 16 juli 2009 @ 00:29:17 #47
6941 APK
Factual, I think.
pi_71021050
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:29 schreef Robijn1961 het volgende:

Waarschijnlijk is hij al op relatief jeugdige leeftijd met slaappillen begonnen
Na enige tijdje heb je dan meer nodig om hetzelfde effect (slaap) te krijgen en vandaar gaat het van kwaad tot erger, zeker als gewend bent om altijd je zin te krijgen en je omringd wordt door mensen die het mogelijk maken om steeds zwaardere middelen tot je te nemen.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 16 juli 2009 @ 00:31:51 #48
225274 Robijn1961
Beatles Forever
pi_71021123
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 00:29 schreef APK het volgende:

[..]

Na enige tijdje heb je dan meer nodig om hetzelfde effect (slaap) te krijgen en vandaar gaat het van kwaad tot erger, zeker als gewend bent om altijd je zin te krijgen en je omringd wordt door mensen die het mogelijk maken om steeds zwaardere middelen tot je te nemen.
Ja precies.
Waiting for This is it!
pi_71021236
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 00:26 schreef Robijn1961 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mensen hier op het forum of elders vergeleken kunnen worden met MJ, en zijn leven.
zou niet weten waarom niet
door wat hij meegemaakt heb, is de grootste onzin
hij zal het niet makkelijk hebben gehad,net zoals miljoenen kinderen over de hele wereld
maar hij heb er nou niet bepaald een rot leven door gehad
zijn mensen die het een stuk rotter hebben meegemaakt vanaf hun 5e
dat hij een freak gevonden werd,heb hij aan zijn eigen te danken
kijken wat mensen van mij vinden als ik in me spiderman pak de bas van der heijden in loop
ok,hij heb platen verkocht ,heeft gigantisch veel fans,en had poen zat om te kopen wat hij wou
maar maakt hem dat meer,of meer bijzonder dan een van ons
juist hij die alles kon kopen,had dit nooit moeten kunnen gebeuren
hij heb dit puur uit eigenbelang gedaan op deze manier,dus vind hem wat dit betreft zeker een schoft
pi_71021303
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 00:29 schreef APK het volgende:

[..]

net wat je zeg,hij kreeg altijd zijn zin
dus ondanks de waarschuwingen van andere artsen heeft hij het toch gedaan,wat dus een bewuste keuze van hem was
ongeacht de risico`s
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')