En als je dan op dat filmpje klikt, zie je hoe ze aan haar vragen bij wie de kinderen beter af zouden zijn, maar Brooke Shields zegt niks, stapt rustig in haar auto en rijdt weg.quote:Brooke Shields Questioned: Who Should Get MJ's Kids?
We spotted the actress out and about town on Tuesday afternoon and, because she spoke so eloquently at Michael Jackson's memorial service last week about their unique friendship, our photog asked her about the custody battle for MJ's kids...
Who does Brooke think they belong with? Watch below to find out!
is al een ouwetje, maar vond 'm wel leukquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:04 schreef quirina het volgende:
[quote]Op woensdag 15 juli 2009 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[ link | afbeelding ]
who's bad
Waar haal je die nou vandaan?
hahaha opzich best grappigquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:15 schreef Felixa het volgende:
Dit bericht is geplaatst op x17
[..]
En als je dan op dat filmpje klikt, zie je hoe ze aan haar vragen bij wie de kinderen beter af zouden zijn, maar Brooke Shields zegt niks, stapt rustig in haar auto en rijdt weg.
Niks mis meequote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:34 schreef Felixa het volgende:
Hier de auto van een bouwvakker met de "geest" van MJ erop.![]()
Ik veeg nog steeds de tranen uit mijn ogen van het lachen.![]()
The Sun natuurlijk.![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)-snapped-on-car.html
Wat een gierige lul.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:35 schreef matthijst het volgende:
Jermaine Jackson isn’t going to wait for (a) a month to pass since his brother died or (b) for his brother to be buried before accepting his first new gig. Jermaine Jackson Books First Post Michael Gig and has agreed to travel to Austria next week and sing Michael’s favorite song, Charlie Chaplin’s “Smile,” at the inaugural Save the World Awards.
Praat gerust mee!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef sacha het volgende:
ik ga jullie allen toch even bedanken (totzover) voor het plaatsen van al het nieuws en niet-nieuws
54 topics lang (of kort, wat je wilt) lurk ik met veel plezier mee
Brandwonden zijn erg pijnlijk inderdaad. Hij heeft wat betreft lichamelijke ongemakken zijn portie wel ruimschoots gehad he?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:40 schreef Shitney het volgende:
Damn, dat Pepsi filmpje. Kan me niet herinneren dat dat toentertijd ooit uitgezonden is, wel beelden van dat ie afgevoerd wordt, waar je ook vaak die foto van ziet op een brancard met zijn hoofd onder een doek of ingezwachteld, maar dit filmpje had ik nog nooit gezien.
Echt een enorme brandwond, wat moet dat pijnlijk zijn geweest zeg. En aan de plek te zien zal dat ook altijd pijnlijk gebleven zijn, want hij zal waarschijnlijk sindsdien iets van hairweaving of iets in die geest gehad hebben. Voordat hij pruiken ging dragen, bedoel ik. Op die home movies draagt ie namelijk geen pruik, maar dat haar moet ergens aan vast gezeten hebben. En die procedure met die ballonnetjes waar Dr. Klein het over had zal vast ook niet pijnloos zijn geweest. Arme man.
Nou idd zeg, en ik lig al half te janken als ik een forse pukkel ontdekquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Brandwonden zijn erg pijnlijk inderdaad. Hij heeft wat betreft lichamelijke ongemakken zijn portie wel ruimschoots gehad he?
Waar hálen mensen sommige dingen toch vandaan.quote:MICHAEL JACKSON ICK FACTOR IN BOOK FORM
Last updated: 5:18 am
July 15, 2009
Posted: 2:41 am
July 15, 2009
COMES now the tsunami of You- Know-Who books. Folks who spied him across a street in Cleveland getting into an elevator one foggy night are now calling publishers.
First up, Darwin Porter's "Jacko: His Rise and Fall: The Social and Sexual History of Michael Jackson." Originally out April of '97, publisher Blood Moon rejuiced it with spicy add-ons. Untidy stuff like:
"Between ages 5 to 9" he may have been enjoyed by "pedophiles within the record industry as a means of advancing the careers of the Jackson 5."
"One day Diana Ross found him dressed in her stiletto heels and red toreador pants."
"He insisted servants address him as 'Miss Ross.' "
Mae West told him: "Take two enemas a day" and "always deny rumors of homosexuality."
After sending lavish gifts to Prince William, he received a royal kiss-off from the palace that said: "Please stop sending gifts. They aren't wanted. And please stop calling. Your calls will not be returned."
It's icky things about what Poppa Joe might've done for showbiz and sticky things about what Michael might've done for sexuality.
Out this month. Read it with rubber gloves.
echt he. Alleen tijdens optredens had ie al flink wat chronische en/of ernstige blessures opgelopen. Als je alles zo eens op een rijtje zet is het een wonder dat de man "alleen maar" verslaafd was aan pijnstillers.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Brandwonden zijn erg pijnlijk inderdaad. Hij heeft wat betreft lichamelijke ongemakken zijn portie wel ruimschoots gehad he?
Ik heb begrepen dat gewone slaapmiddelen niet hielpen, vandaar dat ie overging tot deze groffe optie...quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:25 schreef Shitney het volgende:
Ik heb zelf ook last van slapeloosheid, echt al jaren en jaren. En van de week dat ik ook weer eens wakker lag, lag ik te bedenken hoe heftig zijn slapeloosheid geweest moet zijn als je onder narcose gebracht wil worden om te slapen. Ergens snap ik dat zelfs nog wel, in de tijd dat mijn kinderen baby waren had ik ook wel periodes dat ik door mijn slapeloosheid in combinatie met de slapeloosheid die bij baby's hoort zo wanhopig graag wilde slapen dat ik fantaseerde dat als ik mijn auto tegen een boom zou parkeren dat ik dan eindelijk eens rust zou hebben. Of dat ik me ging afvragen hoe het zou zijn om een hele fles whiskey achterover te slaan, of ik dan eindelijk zou kunnen slapen. Ik durfde toen ook niet aan slaappillen te beginnen, omdat ik zeker wist dat ik daar dan echt verslaafd aan zou raken. Omdat niet slapen gewoon echt verschrikkelijk is. Dus als ik me voorstel hoe ver heen je moet zijn om onder narcose te willen zodat je kan slapen, dan moet het echt heel erg zijn.
Mijn maag draait er gewoon van om, als ik bedenk hoe ver heen je dan moet zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:29 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat gewone slaapmiddelen niet hielpen, vandaar dat ie overging tot deze groffe optie...
Ik begrijp er gewoon niks van. Nu weer bericht van Timor, die meldt hoe energiek en enthousiast hij was tijdens de rehearsals. "Hij danste als een jonge vent". Ik snap er helemaal niks van.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:31 schreef Shitney het volgende:
[..]
Mijn maag draait er gewoon van om, als ik bedenk hoe ver heen je dan moet zijn.
Ik snap het ook niet. Maar tegelijk snap ik het ergens ook wel. Zijn broer Tito zegt in dat interview ook dat het iets was wat hij verborgen hield. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, denk ik. Sowieso kan ik me voorstellen dat als je inderdaad in hele heftige mate aan slapeloosheid lijdt, dat je dan gekke dingen gaat doen. Mensen zijn niet gemaakt om 's nachts niet te slapen, de nacht brengt rare dingen bij je naar boven.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:34 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik begrijp er gewoon niks van. Nu weer bericht van Timor, die meldt hoe energiek en enthousiast hij was tijdens de rehearsals. "Hij danste als een jonge vent". Ik snap er helemaal niks van.
Nou ja, hij heeft het 12 jaar geleden ook al gedaan, tijdens de HIStory Tour. Zich laten inslapen met dat spul, en gewekt worden door ingrijpen. Het zal nu fout gegaan zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:45 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Maar tegelijk snap ik het ergens ook wel. Zijn broer Tito zegt in dat interview ook dat het iets was wat hij verborgen hield. Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, denk ik. Sowieso kan ik me voorstellen dat als je inderdaad in hele heftige mate aan slapeloosheid lijdt, dat je dan gekke dingen gaat doen. Mensen zijn niet gemaakt om 's nachts niet te slapen, de nacht brengt rare dingen bij je naar boven.
Ik heb het al eerder gezegd, en denk het nu weer: hij leek ergens wel schizofreen. Misschien niet eens in de medische zin van het woord, maar zijn leven zelf leek me erg schizofreen. Hij slikte trouwens ook medicijnen voor schizofrenie, meen ik me uit die lijst te herinneren. Ach, ik denk dat het veilig is om te stellen dat een mens van minder knettergeschift zou worden, dus dat het op zich niet zo vreemd is.
vind het nou niet bepaald zielig,eerder schofterig van hemquote:
Als je niet kan slapen, en je hebt zware rehearsals elke dag voor de boeg, word je wanhopig.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:13 schreef majo76 het volgende:
[..]
vind het nou niet bepaald zielig,eerder schofterig van hem
dat hij door zoveel mensen is gewaarschuwd,en het toch gebruikte
hij wist wat de risico`s waren en heeft het toch gewoon gedaan
vind het eerder zielig voor die kinderen,die hebben hier niet echt een keus in gehad
Word gek van dat wachtenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:12 schreef JX het volgende:
Tja, het kan ook nog steeds zo zijn dat het hele medicijngebruik uit zijn verband is gerukt en dat zijn hart het gewoon heeft opgegeven aan uitputting van 45 jaar lang keihard werken. We wachten nog maar ff op de officiele rapporten....
hoe doen mensen dat dan die niet het geld tot hun beschikking hebben,om dat spul te gebruikenquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:18 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Als je niet kan slapen, en je hebt zware rehearsals elke dag voor de boeg, word je wanhopig.
En schofterig? Nee. Hij was allesbehalve een schoft.
Ik denk niet dat mensen hier op het forum of elders vergeleken kunnen worden met MJ, en zijn leven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:23 schreef majo76 het volgende:
[..]
hoe doen mensen dat dan die niet het geld tot hun beschikking hebben,om dat spul te gebruiken
wie dan ook hier op het forum zou het niet voor elkaar krijgen,om op deze manier toch te kunnen slapen
en toch slapen mensen over de hele wereld die dit ook hebben,op een of andere manier ook
en als je 3 kinderen heb,en zeker op de manier hoe hij ze had,hij was hun hele wereld
neem je een onaanvaardbaar risico,dus een schofterig besluit om het willens en wetens toch te doen
Waarschijnlijk is hij al op relatief jeugdige leeftijd met slaappillen begonnenquote:Op woensdag 15 juli 2009 23:29 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik heb begrepen dat gewone slaapmiddelen niet hielpen, vandaar dat ie overging tot deze groffe optie...
Ja precies.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij al op relatief jeugdige leeftijd met slaappillen begonnen
Na enige tijdje heb je dan meer nodig om hetzelfde effect (slaap) te krijgen en vandaar gaat het van kwaad tot erger, zeker als gewend bent om altijd je zin te krijgen en je omringd wordt door mensen die het mogelijk maken om steeds zwaardere middelen tot je te nemen.
zou niet weten waarom nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:26 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen hier op het forum of elders vergeleken kunnen worden met MJ, en zijn leven.
net wat je zeg,hij kreeg altijd zijn zinquote:Op donderdag 16 juli 2009 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij al op relatief jeugdige leeftijd met slaappillen begonnen
Na enige tijdje heb je dan meer nodig om hetzelfde effect (slaap) te krijgen en vandaar gaat het van kwaad tot erger, zeker als gewend bent om altijd je zin te krijgen en je omringd wordt door mensen die het mogelijk maken om steeds zwaardere middelen tot je te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |