En als je dan op dat filmpje klikt, zie je hoe ze aan haar vragen bij wie de kinderen beter af zouden zijn, maar Brooke Shields zegt niks, stapt rustig in haar auto en rijdt weg.quote:Brooke Shields Questioned: Who Should Get MJ's Kids?
We spotted the actress out and about town on Tuesday afternoon and, because she spoke so eloquently at Michael Jackson's memorial service last week about their unique friendship, our photog asked her about the custody battle for MJ's kids...
Who does Brooke think they belong with? Watch below to find out!
is al een ouwetje, maar vond 'm wel leukquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:04 schreef quirina het volgende:
[quote]Op woensdag 15 juli 2009 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[ link | afbeelding ]
who's bad
Waar haal je die nou vandaan?
hahaha opzich best grappigquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:15 schreef Felixa het volgende:
Dit bericht is geplaatst op x17
[..]
En als je dan op dat filmpje klikt, zie je hoe ze aan haar vragen bij wie de kinderen beter af zouden zijn, maar Brooke Shields zegt niks, stapt rustig in haar auto en rijdt weg.
Niks mis meequote:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:34 schreef Felixa het volgende:
Hier de auto van een bouwvakker met de "geest" van MJ erop.![]()
Ik veeg nog steeds de tranen uit mijn ogen van het lachen.![]()
The Sun natuurlijk.![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)-snapped-on-car.html
Wat een gierige lul.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:35 schreef matthijst het volgende:
Jermaine Jackson isn’t going to wait for (a) a month to pass since his brother died or (b) for his brother to be buried before accepting his first new gig. Jermaine Jackson Books First Post Michael Gig and has agreed to travel to Austria next week and sing Michael’s favorite song, Charlie Chaplin’s “Smile,” at the inaugural Save the World Awards.
Praat gerust mee!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:53 schreef sacha het volgende:
ik ga jullie allen toch even bedanken (totzover) voor het plaatsen van al het nieuws en niet-nieuws
54 topics lang (of kort, wat je wilt) lurk ik met veel plezier mee
Brandwonden zijn erg pijnlijk inderdaad. Hij heeft wat betreft lichamelijke ongemakken zijn portie wel ruimschoots gehad he?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:40 schreef Shitney het volgende:
Damn, dat Pepsi filmpje. Kan me niet herinneren dat dat toentertijd ooit uitgezonden is, wel beelden van dat ie afgevoerd wordt, waar je ook vaak die foto van ziet op een brancard met zijn hoofd onder een doek of ingezwachteld, maar dit filmpje had ik nog nooit gezien.
Echt een enorme brandwond, wat moet dat pijnlijk zijn geweest zeg. En aan de plek te zien zal dat ook altijd pijnlijk gebleven zijn, want hij zal waarschijnlijk sindsdien iets van hairweaving of iets in die geest gehad hebben. Voordat hij pruiken ging dragen, bedoel ik. Op die home movies draagt ie namelijk geen pruik, maar dat haar moet ergens aan vast gezeten hebben. En die procedure met die ballonnetjes waar Dr. Klein het over had zal vast ook niet pijnloos zijn geweest. Arme man.
Nou idd zeg, en ik lig al half te janken als ik een forse pukkel ontdekquote:Op woensdag 15 juli 2009 22:58 schreef senesta het volgende:
[..]
Brandwonden zijn erg pijnlijk inderdaad. Hij heeft wat betreft lichamelijke ongemakken zijn portie wel ruimschoots gehad he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |