Yup, met 1-2 gewonnen van RBC. Douglas en Everton hebben gescoord voor onze Helden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heracles met 2-1 gewonnen? Zit momenteel in den haagvanaf mobiel.
Douglas mag met een hele mooie roze strik om vertrekken, als het aan mij ligt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef Damzkieee het volgende:
Matige shit
Jallo lijkt me een prima speler ter vervanging van Looms.
Douglas wel weer gescoord
Van mij ook wel zonder strik hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:24 schreef benopslot het volgende:
[..]
Douglas mag met een hele mooie roze strik om vertrekken, als het aan mij ligt.
Vaduz, kom er maar in.quote:Heracles Almelo heeft opnieuw een speler op proef. De Almelose ploeg test de komende periode de kunsten van Sehar Fejzulahi.
De Servische middenvelder speelt op dit moment bij FC Vaduz, op dit moment de beste club uit Liechtenstein. Fejzulahi, 24 jaar, kan uit de voeten als aanvallende middenvelder, een positie die nog altijd vacant is bij de ploeg van trainer Gertjan Verbeek. In het verleden speelde hij onder meer voor FC Basel.
quote:
quote:ALMELO - Heracles Almelo gaat voorlopig niet in zee met de jonge Zweed Furat Miran. De 17-jarige was de afgelopen week op proef. ,,Hij heeft het zeker niet slecht gedaan, maar hij is nog jong'', aldus Heracles-trainer Gertjan Verbeek. ,,We houden ook contact met hem en het kan best zijn dat we hem later in het jaar in een schoolvakantie nog een keer uitnodigen.''
Neemt Verbeek nu de hilarische teksten van Hoogma over? Alsof je godnondeju van tevoren niet weet dat die gast te jong isquote:,,Hij heeft het zeker niet slecht gedaan, maar hij is nog jong''
Net als dat ze er achter kwamen dat Everton van buiten de EU kwam, terwijl hij al een week op proef was geweestquote:Op zondag 19 juli 2009 18:26 schreef Zapper het volgende:
[..]
Neemt Verbeek nu de hilarische teksten van Hoogma over? Alsof je godnondeju van tevoren niet weet dat die gast te jong is
Tja hij spreekt portugees, misschien dat het probleem daar lagquote:Op zondag 19 juli 2009 21:51 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Net als dat ze er achter kwamen dat Everton van buiten de EU kwam, terwijl hij al een week op proef was geweest
http://www.telegraaf.nl/d(...)dan_verwacht___.htmlquote:'TenCate harder geraakt dan verwacht'
AMSTERDAM (AFN) - Textielbedrijf TenCate, dat onder meer brandwerende kledingweefsels maakt, is harder geraakt door de economische neergang dan verwacht. Zakenbank Petercam verlaagde maandag daarom zijn advies voor het bedrijf van 'add' naar 'reduce'. Het koersdoel ging omlaag van 18 euro naar 14 euro. Het aandeel ging in de openingshandel tot 6,8 procent omlaag.
quote:Sehar Fejzulahi komt niet naar Heracles Almelo
RIJSSEN - Sehar Fejzulahi komt niet naar Heracles Almelo De Zwitser, die enkele dagen op proef meetrainde en zaterdag nog 70 minuten speelde in de oefenwedstrijd tegen de Turkse eredivisionist Kayserispor (0-0), is niet goed genoeg bevonden.
Trainer Gertjan Verbeek heeft de speler van FC Vaduz gisteren meegedeeld dat hij niet aanmerking komt voor een contract. De zoektocht van de club naar een creatieve middenvelder gaat onverminderd voort maar op dit moment is er geen andere proefspeler in aantocht, aldus Verbeek.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:52 schreef Charles.Darwin het volgende:
.... next :/
Garcia-Garcia kwam daar ook vandaan, bij Real Madrid C zitten wel talentjes die op redelijk niveau spelen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:35 schreef Blawh het volgende:
Heb jij nog interessante opties Damzkieee? Real Madrid C ofzo?
Looms voor de verandering eens in de fout bij een tegentreffer.
Die bevestiging had ik even nodig, hoorde al wel dat hij goed bezig was.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:46 schreef Blawh het volgende:
Jallo staat voor 1 september in de basis, maakt een sterke indruk in de voorbereiding.
Ik had ook een doorbraak van Bajer verwacht na een maandje voorbereiding.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:52 schreef Charles.Darwin het volgende:
Jallo voor Looms? Slechter kan het in ieder geval niet. Ik heb hem nog _nooit_ zien spelen, dus kan er daarom ook niets over zeggen, maar ik vertrouw Blawh zijn inzicht
quote:Op woensdag 22 juli 2009 09:24 schreef Charles.Darwin het volgende:
Paddy had er laatst weer 4 inliggen in een oefenpotje met het tweede.
De wedstrijd tegen Veendam is overigens gewoon uitgespeeld, de gelijkmaker kwam pas in de 84e minuut. Voor zover ik kon zien speelden we met een sterke [b]opstelling, veel potentiele basisspelers. Douglas in de basis, en gewisseld voor Hakola, en Willie speelde de hele wedstrijd (wel gescoord).
NIet al te best dus ...
Heb ze nog wel erg weinig zien spelen deze voorbereiding, dus kom vooral met betere suggesties.quote:Everton------Schulmeister-------Hakola
------------------Qays--------------------
----Fledderus------------Quansah------
Jallo--VdLinden--Maertens--Breukers
----------------Piecke---------------------
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |