Yup, met 1-2 gewonnen van RBC. Douglas en Everton hebben gescoord voor onze Helden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heracles met 2-1 gewonnen? Zit momenteel in den haagvanaf mobiel.
Douglas mag met een hele mooie roze strik om vertrekken, als het aan mij ligt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:54 schreef Damzkieee het volgende:
Matige shit
Jallo lijkt me een prima speler ter vervanging van Looms.
Douglas wel weer gescoord
Van mij ook wel zonder strik hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:24 schreef benopslot het volgende:
[..]
Douglas mag met een hele mooie roze strik om vertrekken, als het aan mij ligt.
Vaduz, kom er maar in.quote:Heracles Almelo heeft opnieuw een speler op proef. De Almelose ploeg test de komende periode de kunsten van Sehar Fejzulahi.
De Servische middenvelder speelt op dit moment bij FC Vaduz, op dit moment de beste club uit Liechtenstein. Fejzulahi, 24 jaar, kan uit de voeten als aanvallende middenvelder, een positie die nog altijd vacant is bij de ploeg van trainer Gertjan Verbeek. In het verleden speelde hij onder meer voor FC Basel.
quote:
quote:ALMELO - Heracles Almelo gaat voorlopig niet in zee met de jonge Zweed Furat Miran. De 17-jarige was de afgelopen week op proef. ,,Hij heeft het zeker niet slecht gedaan, maar hij is nog jong'', aldus Heracles-trainer Gertjan Verbeek. ,,We houden ook contact met hem en het kan best zijn dat we hem later in het jaar in een schoolvakantie nog een keer uitnodigen.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |