Katinkat, zij is een nichtje van qltelquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2009 16:24 schreef kaatjejannie het volgende:
Even een berichtje vanaf het huis van mijn schoonouders. Het is helemaal geweldig.
Ja, nou, wij hebben geen bruiloft of zo hoor. Maar het zullen vast de mooiste vijf minuten van mijn leven zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 12:13 schreef Étoile het volgende:
[..]
Hoop dat jullie nu lekker aan het genieten zijn van de herinneringen aan die geweldige dag!
Duderella, het is al bijna zo ver! Heb je er al zin in?
Hee Sugar! Hoe is 't?
Haha, neem je ze ook op, dan kan je heeel vaak die mooiste 5 minuten herbeleven.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, nou, wij hebben geen bruiloft of zo hoor. Maar het zullen vast de mooiste vijf minuten van mijn leven zijn.
Als ik er aan denk nemen we wel even een fototoestel mee ja. Om het moment vast te leggen voor het nageslacht vrienden en bekenden. En ja, we gaan hartstikke leuk en chic uit lunchen!quote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:42 schreef Étoile het volgende:
[..]
Haha, neem je ze ook op, dan kan je heeel vaak die mooiste 5 minuten herbeleven.Ik zag in het vorige topic dat jullie ws wel een leuke locatie op t oog hadden voor een lunch oid naderhand? Zag er iig prachtig uit! Sturen jullie nog kaartjes rond achteraf aan vrienden/familie of weten zij het allemaal al wel?
Geen huwelijks feest?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja, nou, wij hebben geen bruiloft of zo hoor. Maar het zullen vast de mooiste vijf minuten van mijn leven zijn.
Ik moet hier maar eens gaan meelezen, want dit gaat over mij geloof ik. Een trouw-feestje is niet gek, toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:54 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag gaat het formulier met de gegevens van de getuigen naar de gemeenteWe hebben trouwens een Fok!ster als getuige
Nee! Alsof het huwelijk een feest is zeg! Het is afzien! En een werkwoord! En een serieuze zaak waarover men niet te lichtzinnig dient te denken!quote:
Denk ik ook. En de omgeving/gasten verwachten gelukkig ook niets, dus dat scheelt. Ik denk dat iedereen het eerder vreemd zou vinden als we er wél een boel kabaal van zouden maken. Het is prima zo, dit past bij ons.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 23:13 schreef Katinkat het volgende:
Groot gelijk Duderella, je moet doen wat je zelf leuk vindt, niet wat de omgeving / gasten verwachten.
Ja maar dat was toch iemands mooiste dag hoor!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh my. Ik ben net terug van het huwelijksfeest van mijn nachtmerries.![]()
Er waren stukjes. En polonaises. En schalen met blokjes kaas en bitterballen. En een haringkar. En een band met veel te harde muziek.
Het was best gezellig om tijdens het roken buiten weer even bij te kletsen met familie die we al heel lang niet gezien hadden maar ik moet er niet aan denken dat het mijn bruiloft zou zijn.
Bitterballen ben ik tegen gekomen op alle soorten bruiloften. Tot en met chique de friemel feestjes aan toe die meer kosten dan een auto. De bitterballen en vlammetjes deden het vaak beter als de luxe sushi hapjes, zalm en kaviaar, ook bij bankiersfamilies en "oud geld". ('k werkte tijdens mijn studietijd in een luxe hotel).quote:Op zaterdag 18 juli 2009 00:21 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh my. Ik ben net terug van het huwelijksfeest van mijn nachtmerries.![]()
Er waren stukjes. En polonaises. En schalen met blokjes kaas en bitterballen. En een haringkar. En een band met veel te harde muziek.
Het was best gezellig om tijdens het roken buiten weer even bij te kletsen met familie die we al heel lang niet gezien hadden maar ik moet er niet aan denken dat het mijn bruiloft zou zijn.
Nee, ik ga er niet erg op vooruit!quote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:37 schreef Bluezz het volgende:
Dude! Nou breekt mijn klomp!
Zíjn achternaam? Die is toch niet veel bijzonderderder dan de jouwe?![]()
Gekke romantische vrouwenmenschen
Geef niks hoor Dude.Hedde toch 5 minuutjes feestquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee! Alsof het huwelijk een feest is zeg! Het is afzien! En een werkwoord! En een serieuze zaak waarover men niet te lichtzinnig dient te denken!Dat feest maar en dat doet maar.
![]()
We houden er totaal niet van om in de belangstelling te staan, dus een bruiloft zou niets voor ons zijn. Ik moet er werkelijk niet aan denken en vind de meeste bruiloften ook als gast trouwens strontvervelend.
Bovendien geven we liever zo af en toe eens een dik feest zónder reden. Want dat vinden we wél leuk en dan draait het verder ook lekker niet om ons!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |