Ja, 5 pond met creditcard. Voor de andere stream die circuleert moet je één of ander programma downloaden, maar daar schijnt een virus in te zitten (niet zelf geprobeerd overigens).quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien is het wel live via de site van Bristol trouwens, maar dan moet je prob betalen.
Te veel kosten prob.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:45 schreef M0NTANA het volgende:
Waarom zendt Eredivisie Live dit niet uit?
Fin.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Eremenko, is dat die Russische Est? OF was het een Fin?
Ze hebben iemand in het stadion die de goals er op gooit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:46 schreef Jasza het volgende:
Twitter komt het ook niet op denk ik, zie er nog helemaal geen informatie.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:46 schreef Jasza het volgende:
Twitter komt het ook niet op denk ik, zie er nog helemaal geen informatie.
Van ajaxlife.nlquote:Wij hebben uren gezocht, maar een livestream van Bristol City – Ajax lijkt niet op de rol te staan. Hoe moet je nu je favoriete club volgen? Welnu, dat kan via het twitterkanaal van Ajax Life. Wij hebben vanavond een mannetje op de tribune die in ieder geval de doelpunten direct het internet opslingert.
Dat is alleen audio volgens mijquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je mag ook 5 pond betalen: http://www.bcfc.co.uk/pag(...)1723357%2C00.html%3F
Nou, als dit zijn beoogde basis 11 is.. Sno en Kennedy?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax: Stekelenburg, van der Wiel, Wielaert, Alderweireld, Vertonghen, Sno, Emanuelson, Aissati, Kennedy, Suarez, Sulejmani
Subs: Verhoeven, Lindgren, De Jong, Anita, Rommaedahl, Ogararu, Luque.
City: Gerken; Orr, Carey, Fontaine, McAllister; Johnson, Skuse, Elliott; Sproule, Maynard, Clarkson.
Subs: Brezovan, Ribeiro, J.Wilson, Papazacharias, Nyatanga, Artus, Hartley, Eremenko, Haynes, Akinde, McIndoe, Plummer.
IK vermoed dat Cvita tegen Southampton wel in de basis begint. Vermeer wellicht ook.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Cvita niet eens op de bank? Vermeer?.
Was al bekend dat Cvita niet ging spelen, die zal wel tegen S'ton spelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, als dit zijn beoogde basis 11 is.. Sno en Kennedy?
Als die opbloeien onder Jol, dan is hij echt.
[edit]
Zal wel opgepakt zijn in de stadquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:50 schreef jna het volgende:
Ja of die knakker van Ajaxlife is te gierig om de hele tijd op internet te zitten met zn telefoon en twittert alleen de ruststand ofzo
Die hebben vanochtend getraind, conditietraining.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, als dit zijn beoogde basis 11 is.. Sno en Kennedy?
Als die opbloeien onder Jol, dan is hij echt.
[edit]
Gezien de bank lijkt mij dat ook niet nee.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die hebben vanochtend getraind, conditietraining.
Dit zal niet de basis zijn.
Hajje geen EL dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Haha, ik had een stream voor Sparta, zet die kerel daar nu een dvd van Full House op aan!!!!
Kan kloppen, zat net op een bristol city forum te zoeken naar een streamquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:57 schreef Jasza het volgende:
Het is nu pas begonnen volgens futbol24, springt net van minuut 1 naar minuut 2.
quote:Kick off delayed by 10 mins - KICK OFF NOW 7.55
Boefjesquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:59 schreef Dhill0n het volgende:
Wedstrijd net begonnen. Stonden nog mensen buiten het stadion.
ajaxlife twitter
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Het grote "iedereen alles van Twitter posten" is begonnen.
Tegen wie spelen ze?quote:
Het machtige Sint-Truiden, de trots van onze zuiderburen.quote:
Haha.. Wat een slachting.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:15 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Het machtige Sint-Truiden, de trots van onze zuiderburen.
En Cambuur danquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Heerenveen, ga je lekker afscheiden met je provincie. Jullie zetten ons voor schut als voetballand.
WE WORDEN KAMPIOEEEEEEEEN ROBBIE!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Yes de nieuwe aanvoerder laat zich direct gelden.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Goal Ajax . Op aangeven Urby ramt Suarez de bal in het net. 0-1.
Hoe lang voordat de modjes zelf de tweets hier plaatsen en vervolgens het topic maar op slot gooien tot de volgende tweet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:35 schreef TerroRobbie het volgende:
"Na een schitterende combinatie scoort Urby de 0-2. Assist van Aissati."
Als je het snelst moet of wil weten moet je in de chatbox van AjaxNetwerk gaan zitten, daar zit iemand met een audiostreamquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:36 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoe lang voordat de modjes zelf de tweets hier plaatsen en vervolgens het topic maar op slot gooien tot de volgende tweet?
Klinkt een beetje als de jaren 50/60, waarbij de hele buurt bij het enige gezin met een TV gaat zitten kijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als je het snelst moet of wil weten moet je in de chatbox van AjaxNetwerk gaan zitten, daar zit iemand met een audiostream.
Wordt daar een samenvatting op uitgezonden dan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:38 schreef opinionr het volgende:
Hoel laat wordt de samenvatting uitgezonden op eredev. live?
Niet?quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:38 schreef opinionr het volgende:
Hoel laat wordt de samenvatting uitgezonden op eredev. live?
Vond het ook nergens op slaan.quote:
Wat hoe krijgen ze dat voor elkaar Sno onschadelijk gemaakt ?quote:Snelle counter Bristol na balverlies middenveld door Sno onschadelijk gemaakt. Wissel: Luque voor Sulejmani.
Sno is op de bal gaan zitten waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:15 schreef Spougle het volgende:
[..]
Wat hoe krijgen ze dat voor elkaar Sno onschadelijk gemaakt ?
Joh, je meent het.quote:Nieuws: En de aanvoerdersband is voor Suarez: Het zat er al een beetje aan te komen: Luis Suarez heeft van Marti.. http://bit.ly/q5MRh
1 minute ago from twitterfeed
Merciquote:
Jep, blessuretijd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef M0NTANA het volgende:
Bijna afgelopen zeker?
Yup.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:41 schreef M0NTANA het volgende:
Bijna afgelopen zeker?
Dan heeft Standard toch niet op volle sterkte gespeeld? Maar oke dan nog puike prestatie.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:51 schreef Aanvoerder het volgende:
MVV gewonnen van Standard Luik.
ff op ajaxf-side.nl kijken.quote:
Wordt veel van verwacht door iedereen; ben benieuwd naar het spitsenduo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:34 schreef venomsnake het volgende:
Nou, eens kijken wat Utrecht ervan bakt..
Ach, we moeten wat he. Anders weer aan de twitter.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die is waarschijnlijk weer onzin, Aanvoerder.
FT Malaysian XI [2 - 3] Manchester U.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:09 schreef mcyodogg het volgende:
Manchester United speelt tegen een Maleisische selectie.
Inderdaad.. Ben zeer benieuwd of V Wolfswinkel het ook gaat waarmaken komend seizoen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wordt veel van verwacht door iedereen; ben benieuwd naar het spitsenduo.
Owenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
FT Malaysian XI [2 - 3] Manchester U.
85' [2 - 3] M. Owen
Lo mismo.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 14:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ben zeer benieuwd of V Wolfswinkel het ook gaat waarmaken komend seizoen.
Ik heb alleen mijn twijfels bij de trainer van Utrecht.
Lijkt me wel, uit zo'n hoek mag die bal er niet zo makkelijk in.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:08 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind die Asare voorlopig de beste man aan de kant van Utrecht.
Geen Dario dus.quote:Opstelling Ajax: Vermeer, Silva, Alderweireld, Wielaert, Anita, Donald, De Jong, Emanuelson, Kennedy, Suarez, Sulejmani.
quote:
Had een lichte blessure.quote:
f-side linkt naar een site wat ik niet helemaal vertrouw.quote:
Die doet het niet volgens mij. Is gewoon een soort blog, maar er staat verder geen link naar een stream.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
f-side linkt naar een site wat ik niet helemaal vertrouw.
Iemand anders dan een twitter link?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:51 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Die doet het niet volgens mij. Is gewoon een soort blog, maar er staat verder geen link naar een stream.
http://twitter.com/ajaxlifequote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iemand anders dan een twitter link?
Volgens mij verdienen die juist geld met dat geklik ofzo. Weer een valse melding.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:51 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Die doet het niet volgens mij. Is gewoon een soort blog, maar er staat verder geen link naar een stream.
Een echte kraker jaquote:Op zaterdag 18 juli 2009 15:54 schreef NoizEkick het volgende:
Maar gelukkig zendt EL vandaag wel Utrecht-Zwolle uit! Hebben we dat in ieder geval live kunnen zien!
dank uquote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Radio-stream gevonden volgens mij. Moment.
http://www.bbc.co.uk/iplayer/playlive/bbc_radio_solent/quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Radio-stream gevonden volgens mij. Moment.
http://www.bbc.co.uk/hampshire/local_radio/index.shtml
Real playerquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:09 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
http://www.bbc.co.uk/iplayer/playlive/bbc_radio_solent/
Zonder RP?quote:
En Ajax ook volgens de commentatorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Die keeper van hun is lekker bezig als ik het zo lees..
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:45 schreef Enterre het volgende:
Op livescore.com staat dat Stekelenburg heeft gescoord:P
Versteegrobje.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:45 schreef Enterre het volgende:
Op livescore.com staat dat Stekelenburg heeft gescoord:P
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft Vermaelen nu de aanvoerdersband bij Arsenal?
quote:Arsenal's second-half line-up: Mannone; Eastmond, Ayling, Vermaelen, Cruise; Sunu, Coquelin, Henderson, Barazite; Simpson, Emmanuel-Thomas
Hoe speelt ie?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hij is de enige die is blijven staan na de eerste helft
[..]
Het centrum Ooijer-Marcellis zullen ze vast willen houden. Dan blijft alleen Kromkamp over voor rechtsback volgens mij met de blessure van Maza en de transfer van Culina..Alternatief is Marcellis-Ooijer-Salcido-Pieters maar of je dat wil..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom krijgt Kromkamp weer een kans?.
Vanwege de blessure van Maza?
Arsenal B dusquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hij is de enige die is blijven staan na de eerste helft
[..]
Arsenal C more like itquote:
Niet echt opvallend, maar daar is de wedstrijd ook niet naar.quote:
Zutphenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar wordt PSV gespeeld? Want Blom fluit.
Lood om oud ijzer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:11 schreef FireFox1 het volgende:
46: AJAX SUB: KENNEDY OFF ROMMEDAHL ON
Briljanter krijg je het niet; drie swings achterelkaarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:16 schreef Aanvoerder het volgende:
OH MY FUCKING GOD, Live GOLF op de radio!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Briljanter krijg je het niet; drie swings achterelkaar
quote:
Hij gaat niet weg, echt niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:20 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik ben wel bang dat Suarez nog weggaat. Maar als hij blijft zitten we goed.
Tegen wie speelt Twente?quote:
Swanseaquote:
Niet gebeurd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:33 schreef pekel het volgende:
Scheidsrechter Kevin Blom geslagen @ PSV - Sivasspor door een Turkse "supporter'.
Haha, lollerzquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Blom belaagd, gestaakt, supporter met paraplu achter hem aan
Galatasaray voor de CL was toch ook al zo'n succes bij jullie met al dat vuurwerk?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:39 schreef neilpad het volgende:
Snap het ook niet waarom ze tegen Sivasspor ofzo spelen. Kan me herinneren dat het een paar jaar geleden ook een lompe bedoeling was tegen een soortgelijke ploeg.
Het jaar daarvoor ook al, was nog mot na de wedstrijdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Galatasaray voor de CL was toch ook al zo'n succes bij jullie met al dat vuurwerk?
Ja ik. Iemand een audiostreampje?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan er iemand Turks?Net een interview gamalallalala
Tering.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij ons was er van de week ook een veldbestorming door Turkjes toen we tegen Gaziantepspor speelden
derka derka yalla yalla muhamed yihad?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan er iemand Turks?Net een interview gamalallalala
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |