En Ajax ook volgens de commentatorquote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Die keeper van hun is lekker bezig als ik het zo lees..
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:45 schreef Enterre het volgende:
Op livescore.com staat dat Stekelenburg heeft gescoord:P
Versteegrobje.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 16:45 schreef Enterre het volgende:
Op livescore.com staat dat Stekelenburg heeft gescoord:P
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heeft Vermaelen nu de aanvoerdersband bij Arsenal?
quote:Arsenal's second-half line-up: Mannone; Eastmond, Ayling, Vermaelen, Cruise; Sunu, Coquelin, Henderson, Barazite; Simpson, Emmanuel-Thomas
Hoe speelt ie?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hij is de enige die is blijven staan na de eerste helft
[..]
Het centrum Ooijer-Marcellis zullen ze vast willen houden. Dan blijft alleen Kromkamp over voor rechtsback volgens mij met de blessure van Maza en de transfer van Culina..Alternatief is Marcellis-Ooijer-Salcido-Pieters maar of je dat wil..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom krijgt Kromkamp weer een kans?.
Vanwege de blessure van Maza?
Arsenal B dusquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hij is de enige die is blijven staan na de eerste helft
[..]
Arsenal C more like itquote:
Niet echt opvallend, maar daar is de wedstrijd ook niet naar.quote:
Zutphenquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waar wordt PSV gespeeld? Want Blom fluit.
Lood om oud ijzer.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:11 schreef FireFox1 het volgende:
46: AJAX SUB: KENNEDY OFF ROMMEDAHL ON
Briljanter krijg je het niet; drie swings achterelkaarquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:16 schreef Aanvoerder het volgende:
OH MY FUCKING GOD, Live GOLF op de radio!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Briljanter krijg je het niet; drie swings achterelkaar
quote:
Hij gaat niet weg, echt niet.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:20 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik ben wel bang dat Suarez nog weggaat. Maar als hij blijft zitten we goed.
Tegen wie speelt Twente?quote:
Swanseaquote:
Niet gebeurd.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:33 schreef pekel het volgende:
Scheidsrechter Kevin Blom geslagen @ PSV - Sivasspor door een Turkse "supporter'.
Haha, lollerzquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Blom belaagd, gestaakt, supporter met paraplu achter hem aan
Galatasaray voor de CL was toch ook al zo'n succes bij jullie met al dat vuurwerk?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:39 schreef neilpad het volgende:
Snap het ook niet waarom ze tegen Sivasspor ofzo spelen. Kan me herinneren dat het een paar jaar geleden ook een lompe bedoeling was tegen een soortgelijke ploeg.
Het jaar daarvoor ook al, was nog mot na de wedstrijdquote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Galatasaray voor de CL was toch ook al zo'n succes bij jullie met al dat vuurwerk?
Ja ik. Iemand een audiostreampje?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:39 schreef TerroRobbie het volgende:
Kan er iemand Turks?Net een interview gamalallalala
Tering.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 17:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Bij ons was er van de week ook een veldbestorming door Turkjes toen we tegen Gaziantepspor speelden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |