SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mijn kalender nog niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:25 schreef Pheno het volgende:
Nee, thee. En ik ben nog de enige in het gebouw, is het toevallig zondag of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:56 schreef JortK het volgende:
oeh, een link achter een spoiler, dat moet heel wat zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
over een paar dagen welquote:Op donderdag 16 juli 2009 07:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Volgens mijn kalender nog niet.
Ik zag op 1 foto de luier nog liggen geloof ik.quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:58 schreef marcb1974 het volgende:
Niveau Jort he, ze is dus net uit de luiers en ziet er niet uit.
Just a starter.quote:Op donderdag 16 juli 2009 07:58 schreef marcb1974 het volgende:
Niveau Jort he, ze is dus net uit de luiers en ziet er niet uit.
Met bonus?quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik zag op 1 foto de luier nog liggen geloof ik.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:06 schreef JortK het volgende:
Bloot it is, maar echt bijzonder is het niet te noemen als ik eerlijk mag zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind 't eerlijk gezegd nog lelijkerts ookquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Bloot it is, maar echt bijzonder is het niet te noemen als ik eerlijk mag zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |