jij bent dan ook christen, die zorgen vaker voor overlast.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:55 schreef Ladidadida het volgende:
Jij bent zo iemand waar ik graag een paar km/u langzamer voor ga rijden als je achter me zit
Waarom ga je dan in de auto zitten?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:54 schreef Agorias het volgende:
nee verrekte kankerdebiel ik heb alleen wel wat beters te doen dan in de auto zitten.
Tja....quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:56 schreef MusiqueArtistique het volgende:
mensen die klagen over automobilisten die 80 rijden waar je 80 màg. OPNEUKEN
gecorrigeerd rijd je 75 DUS TE LANGZAAMquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:56 schreef MusiqueArtistique het volgende:
mensen die klagen over automobilisten die 80 rijden waar je 80 màg. OPNEUKEN
Als je niks zinnigs kan bedenken, zeg dan niksquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:56 schreef Agorias het volgende:
[..]
jij bent dan ook christen, die zorgen vaker voor overlast.
Oh, dus 80 is de minimumsnelheid?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:57 schreef Agorias het volgende:
[..]
gecorrigeerd rijd je 75 DUS TE LANGZAAM
ik vond hem zelf wel goed, http://www.instantrimshot.com/quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs kan bedenken, zeg dan niks
DAN GA JE TOCH GEWOON MET DE OV.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:54 schreef Agorias het volgende:
nee verrekte kankerdebiel ik heb alleen wel wat beters te doen dan in de auto zitten.
audi > OVquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:59 schreef Asgard het volgende:
[..]
DAN GA JE TOCH GEWOON MET DE OV.
Damn, oetlul.
Je bent de enige.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:58 schreef Agorias het volgende:
[..]
ik vond hem zelf wel goed, http://www.instantrimshot.com/
Opneuken. 100 km/u door de bebouwde kom rijden is veel spannender en leuker dan 40 km/u sukkelen en dan in slaap vallen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:55 schreef TNA het volgende:
Opgefokte kutjosti. Dat gejaagde rijden levert je één minuut tijdswinst en een drie keer zo hoge bloeddruk op.
Ah....je bent jaloers op ze?quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:54 schreef Agorias het volgende:
Graag wil ik mijn afgunst laten blijken over mensen die:
Jasper zegt (20:02):quote:
Krijg je daar een stijve piemel van?quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:02 schreef Agorias het volgende:
[..]
Jasper zegt (20:02):
is het grappig om ten nadele van christenen grapjes te maken?
zeg maar ja
Bas -- zegt (20:02):
Ja
mensen die zich aan regels houdenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef TNA het volgende:
TS, je bent wel echt een mongool hèJe vergelijkingen zijn drogredenen, je snapt de verkeersregels niet, je neemt mensen kwalijk zich aan de regels te houden
Wat een vermoeiend leven moet je hebben.
nee, maar van ashlynn brooke in mijn andere tabblad welquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Krijg je daar een stijve piemel van?
Ga dan rukken ipv topics openen aubquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:06 schreef Agorias het volgende:
[..]
nee, maar van ashlynn brooke in mijn andere tabblad wel.
multitasken, gewoon typen met één vinger jwz.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ga dan rukken ipv topics openen aub
Je bent er slecht in, zo blijkt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:07 schreef Agorias het volgende:
[..]
multitasken, gewoon typen met één vinger jwz.
GODDELOZE DINGEN AANRADEN!!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:06 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ga dan rukken ipv topics openen aub
TS is toch niet meer te redden!quote:
TS zet dan zijn grote licht aanquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:22 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Het is heerlijk om mensen zoals TS flink op te houden op de weg.
Je doet je best maar. In dat geval gaat mijn voet van het gaspedaalquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:23 schreef Agorias het volgende:
[..]
TS zet dan zijn grote licht aanen het werkt nog ook
Moarre, hoe kan dat nou? Dan moet jij toch ook geflitst zijn? Ze reed niet harder dan jij, zo wel dan zat ze tegen je bumper of moest ze je inhalen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:01 schreef Hukkie het volgende:
Lol, had laatst ook zoiemand achter me. Ik reed 60 waar je 50 mag, en dat wijf maar plakken.
Nu wist ik dat er op die weg regelmatig geflitst wordt, en ja hoor zo ook toen. Dus ik laat mijn snelheid zakken naar 50, en dat wijf dacht waarschijnlijk dat ik haar liep te narren en ging zo ongeveer op mijn bumper rijden, en toen we langs de flitsauto reden: FLITS.
Mag lijen dat ze een dikke prent heeft gekregen voor plakken.
Onterechte klacht dus, als het je niet hard genoeg gaat dan ga je er toch langs.
Dat zeg ik dus, ze reed op ongeveer 10 centimeter van mijn achterbumper.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Moarre, hoe kan dat nou? Dan moet jij toch ook geflitst zijn? Ze reed niet harder dan jij, zo wel dan zat ze tegen je bumper of moest ze je inhalen.
Voor kleven moet je gelijk staande worden gehouden, dat gaat volgens mij niet achteraf met een foto.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:30 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus, ze reed op ongeveer 10 centimeter van mijn achterbumper.
Ten 1e: TS heeft dus niet eens een rijbewijs. Maar zit altijd op de passagierstoel naast zijn moeder.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:54 schreef Agorias het volgende:
Als je op een 80-km weg rijdt kan je MAKKELIJK op de teller 90 gaan rijden, zonder bang te zijn voor een prentrekening houdende met afwijking en mogelijke correctie rijd je dan 83 ofzo
.
90 op de teller is ongeveer 84 op je gps -/- correctie komt het wel goed.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:34 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ten 1e: TS heeft dus niet eens een rijbewijs. Maar zit altijd op de passagierstoel naast zijn moeder.
En zal met die 90 km/u nog veel bekeurigen krijgen. 7 km correctie
Ten 2e:
TS' moeder heeft dus geen mooie en fijne auto.
Ah oke, zou kunnen. Maar op een foto kunnen ze dat prima zien, lijkt me.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:34 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Voor kleven moet je gelijk staande worden gehouden, dat gaat volgens mij niet achteraf met een foto.
Dan moet je nodig eens je teller en gps laten nakijken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:37 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
90 op de teller is ongeveer 84 op je gps -/- correctie komt het wel goed.
Helemaal niet, kijk zelf maar een keer. En dat is ook niet gek. Met nieuwe banden heb je minder afwijking als met banden met 4mm profiel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:39 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dan moet je nodig eens je teller en gps laten nakijken.
Vandaag hadden ze een opa van de weg geplukt die zijn tractor met slechts 10 km/h bestuurde.quote:Op woensdag 15 juli 2009 19:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eens met klacht, zo vaak dat ik een mongool voor me heb rijden die 50 tot 60 km/u gaat rijden waar je 80 mag.
Ik kijk ook constant naar mijn kilometerteller, zodat ik steeds zo'n 5 km/h boven de maximumsnelheid zit. Waarom zou je ergens 70/75 gaan rijden waar je 80 magquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:43 schreef Noobletio het volgende:
Ik sluit me aan bij TS, waar het kan gewoon zo hard rijden als je veilig vindt (natuurlijk in beperkte maten). Constant kijken naar je kilometer teller, daar word je alleen maar scheel van.
dus op 2 vaks banen aan 75/u over een rotondequote:Op woensdag 15 juli 2009 20:25 schreef Mister1977 het volgende:
Ik stel voor: op een rotonde minimaal met de helft van de snelheid rijden die je reed op het stuk weg naar de rotonde.
Ik heb het over 70 wegen. Waar iemand dan even met 100 voorbij moet komen vlak voor de rotonde. Ik rij dan 80 op de teller en trek nog een beetje door tot bijna 90 maar nee, meneer moet ervoorbij. Dan moet je ook minimaal met 50 over de rotonde vind ik. Je kan niet de held op het rechte stuk uithangen en dan een mietje worden op een rotonde.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:55 schreef Athmozz het volgende:
[..]
dus op 2 vaks banen aan 75/u over een rotonde![]()
leuke rijstijl heb je dan
ik kijk gewoon niet op mijn teller. Als er een flitser staat krijg ik een stemmetje te horen die zegt "speed camera speed limit xxx". Ideaal![]()
Dan wel, maar als je 20 km naar het volgende dorp moet scheelt dat echt geen fuck meer.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:05 schreef Athmozz het volgende:
150 op een 2vaksbaan waar je 70 mag is niet eens gevaarlijk; 75 rond een rond punt is dat wel.
Die snelheden hebben niets met stoer zijn te maken, gewoon met wat vlotter vooruit raken. En voor de mensen die zeggen dat het allemaal niets scheelt in tijd; het scheelt wel degelijk als je een lange afstand af legt. Ik ben een eindje geleden naar denemarken gereden & heb dat er door gejaagd in een 6 uur rijden, terwijl vrienden van me dat ook gedaan hebben maar bijna 10u hebben moeten rijden omdat zij naar de snelheid keken.
150 op een 2vaksbaan waar je 70 mag is ook gevaarlijk. Als dat niet gevaarlijk is dan is 75 op een grote rotonde waar je veel overzicht hebt ook niet. Als je een auto hebt die bij 75 uit de bocht vliegt dan zou ik er ook zeker geen 150 mee rijden op een 70 weg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:05 schreef Athmozz het volgende:
150 op een 2vaksbaan waar je 70 mag is niet eens gevaarlijk; 75 rond een rond punt is dat wel.
Die snelheden hebben niets met stoer zijn te maken, gewoon met wat vlotter vooruit raken. En voor de mensen die zeggen dat het allemaal niets scheelt in tijd; het scheelt wel degelijk als je een lange afstand af legt. Ik ben een eindje geleden naar denemarken gereden & heb dat er door gejaagd in een 6 uur rijden, terwijl vrienden van me dat ook gedaan hebben maar bijna 10u hebben moeten rijden omdat zij naar de snelheid keken.
omgquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:31 schreef leolinedance het volgende:
TS denkt dat je 90 op de teller kunt rijden op een 80 km weg zonder een prent te krijgenEn hij zegt notebene zelf ook nog dat je dan 83 rijdt (en dus gewoon geflitst wordt)
Leg uit? 90 - 3 km tellerafwijking - 4 km correctie = 83 km / u toch? Dus dan krijg je geen bekeuring?quote:
nee dan krijg je geen bekeuringquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leg uit? 90 - 3 km tellerafwijking - 4 km correctie = 83 km / u toch? Dus dan krijg je geen bekeuring?
15quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:38 schreef Agorias het volgende:
ik zie de boete al aankomen: 3 km/u te hard
5 euro boete, aftikken hee!.
Ik ook, maar ik irriteer me aan mensen die wél minder dan het maximum rijden, en aan mensen die langzaam optrekken en al helemaal aan mensen die vlak voor jou de weg opdraaien en dan heel langzaam optrekken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:24 schreef Mister1977 het volgende:
Ik rij alleen wel eens te hard op de snelweg. Nooit op 50, 60, 70, 80 wegen en zeker nooit in de bebouwde kom. Ik rij wel altijd de snelheid die ik mag en nooit minder.
Kost je zo'n 30 16 euro.quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:38 schreef Agorias het volgende:
ik zie de boete al aankomen: 3 km/u te hard
5 euro boete, aftikken hee!.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Kost je zo'n 30 16 euro.
En voortaan niet zo opgefokt reageren maar eerst nadenken, onwetende eikel
Eensquote:Geen richting op rotonde --> irritant.
Eensquote:Langzamer dan max. snelheid zonder opzichtige reden --> irritant.
Eensquote:Max. snelheid rijden --> prima.
Eensquote:Overal op zeuren en opgefokt in de auto zitten om 2 min. eerder thuis te zijn --> irritant
Dat kan dus niet altijd. Ik rijd bijvoorbeeld elke dag van Hoevelaken naar Arnhem via Terschuur, daar kun je de eerste paar kilometer bijna niet inhalen. Over het algemeen nooit problemen want de meeste weg gebruikers rijden normaal, maar vaak heb je er weer eentje die dan 60 (je mag 80) moet rijden of. Beetje om zich heen kijken en zo. Fuck that. Als je van de natuur wilt genieten stap je lekker uit en ga je een eindje wandelen. Er zijn mensen die wel de hele dag gewerkt hebben en graag naar hun gezin willen.quote:Onterechte klacht dus, als het je niet hard genoeg gaat dan ga je er toch langs.
Ik ben allang blij als ze het met die snelheid doen!quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef emmertwee het volgende:
Mensen die met 121 of 122 km per uur naar links komen om in te halen. Dat zijn pas sukkels
er zijn genoeg wegen waar je 2x2 vakken hebt mét metalen vangrails in de midden, en waar je toch maar 70 mag. Als je daar op een verlaten moment op rijdt is 150 perfect veilig. En ja, als ik dan aan 75/u daar een rond punt wil nemen dan schuift mijn wagen gewoon weg (volgens mij schuift alles daar weg trouwens) omdat die ronde punten zodanig aangelegd zijn dat ze willen dat iedereen vertraagt naar 50/u (ronde punten zelf zijn 1 vakje breed, en de diameter is niet groter dan de breedte van 4 vakken + middenberm). Bij een grote rotonde gelijk je ze in NL vaak tegenkomt gaat 75 vaak probleemloos; bij die kutrotondes die ze hier leggen gaat dat gewoon niet (of je moet de tractiecontrole uit zetten & hem in een slip errond gooien, maar dan nog zal die snelheid lastig zijn).quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
150 op een 2vaksbaan waar je 70 mag is ook gevaarlijk. Als dat niet gevaarlijk is dan is 75 op een grote rotonde waar je veel overzicht hebt ook niet. Als je een auto hebt die bij 75 uit de bocht vliegt dan zou ik er ook zeker geen 150 mee rijden op een 70 weg.
Ik rij alleen wel eens te hard op de snelweg. Nooit op 50, 60, 70, 80 wegen en zeker nooit in de bebouwde kom. Ik rij wel altijd de snelheid die ik mag en nooit minder.
Heeft geblindeerde ramen dus sein maar wat je wilt. En nee ik rij niet in een golf met tribal op de achterruit, petje op en achter het stuur onder een hoek van 45 graden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 20:23 schreef Agorias het volgende:
[..]
TS zet dan zijn grote licht aanen het werkt nog ook
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:44 schreef mazaru het volgende:
Gisteren reed ik 55 waar je 50 mag. Gaat er zo'n patser in een knoert van een Range Rover mij opjagen.
Hij zat haast in mijn kofferbak.
Nou, fijn dat je dan lekker het halliebabbie kan krijgen.
Ik heb de rest van die hele lange weg, met doorgetrokken streep, en heel veel tegenliggers net 50 gereden.
Jaag je aftandse vrouw maar op. Geen grappen met mij
Jij gaat lekker 10 jaar eerder dood door hoge bloeddruk en/of aanverwantenquote:Op donderdag 16 juli 2009 08:47 schreef Houzer het volgende:
Te langzaam rijdend volk
Geen richting aangeven (waar dan ook)
Met 110 gaan inhalen op de snelweg
Mensen met een franse auto
Mensen met een hybride auto
Nee eerder doordat ik ongezond leef.quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:48 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij gaat lekker 10 jaar eerder dood door hoge bloeddruk en/of aanverwanten
quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:50 schreef Houzer het volgende:
[..]
Nee eerder doordat ik ongezond leef.
Je voelt je in deze dan niet gehinderd door zeg doorgetrokken strepen, of onduidelijke uitritten waar zo plots een tractor met aanhanger uit kan komen oid?quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:36 schreef pumpkineater het volgende:
100% eens met klacht, op een 80 km word ik altijd zo gestresst van die kankermongolen die streep 80 rijden en je er niet langs kan omdat het van de andere kant ook druk is! En dan een hele stroom auto's achter hun hebben zitten zodat als je in gaat halen je er nooit tussen komt onder het mom van 'je mag hier toch niet inhalen'! Dat gaat best als je gewoon aan de kant gaat stuk stront, gvd!
Heel herkenbaar, zeg 10+km harder op een bekende 80km weg, of 20 km/h op de snelweg vindt ik persoonlijk wel genoeg, die klevende lul achter me betaald mijn boetes ook niet (als ik ze krijg). En gelukkig hebben veel 80km wegen hier in het oosten inmiddels inhaal-havens voor tractors enzo, dus dan valt het met de vertraging ook wel mee, en die lui proberen ook alleen maar hun brood te verdienen..quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:08 schreef Marco001 het volgende:
Had laatst een keer, Toen ree ik tegelijk met een Peugeot(407) een rotonde op, alleen hij kwam van een oprit eerder.. Ging die gast 10 sec. lang toeteren omdat hij ietsjes af moest remmen(kwam met 50+ de rotonde opzetten en ik met 20..).
Ik ree toen namelijk in een Sprinter met een rolstoel erin.
Toen ben ik tot aan de afrit die ik moest hebben netjes 60 wezen rijden, waarop die gast zo dicht achterop me ging rijden dat ik hem niet eens meer kon zien in mijn spiegels!
Ik waarschuwde daar dus even 2 keer voor door lichtjes de rem aan te tikken, enige wat hij deed was weer een enorm claxonsalvo op me af vuren..![]()
Gelukkig moest ik de volgende afslag hebben, dus ik begin netjes op tijd af te remmen en neem heel rustig de bocht(iets rustiger als ik normaal altijd doe met een rolstoeler), Gaat die gast in zijn Peugeot weer iets van 10 sec lang claxonneren..
Maar het rare was, hij had geen haast.. Toen ik namelijk de bocht om was, keek ik nog even in mijn spiegels en ik zag hem heel rustig verder rijden.. Of hij keek natuurlijk of er een telefoonnummer op de zijkant van mijn auto stond..
Als je dat soort dingen als in die 1e regel bij mij flikt, dan krijg je van mij dat soort reactie's, dus dat ik me opeens overal zeer netjes aan de snelheid ga houden..
Anders rij ik vaan gewoon 10-20 km/u te hard. (behalve binnen b.k.)
Ergerde me laatst wel enorm aan een 45 km/h wagentje wat zelfs op het stukje buiten de bebouwde kom van Farmsum naar Delfzijl nog geen 30 ree.. En uiteraard was het net spitsuur, dus kon ik er niet langs.
Trouwens, niet alle auto's zitten evensnel op de 80 ofzo..
Ik heb laatst een keer de acceleratie van een busje van mijn werk getimed, 70-80 km/h duurde een halve minuut! (in de goede versnelling) Was een SPrinter in Arriva-kleuren.. 7 ton op de teller..
quote:Op woensdag 15 juli 2009 23:09 schreef Athmozz het volgende:
[..]
er zijn genoeg wegen waar je 2x2 vakken hebt mét metalen vangrails in de midden, en waar je toch maar 70 mag. Als je daar op een verlaten moment op rijdt is 150 perfect veilig. En ja, als ik dan aan 75/u daar een rond punt wil nemen dan schuift mijn wagen gewoon weg (volgens mij schuift alles daar weg trouwens) omdat die ronde punten zodanig aangelegd zijn dat ze willen dat iedereen vertraagt naar 50/u (ronde punten zelf zijn 1 vakje breed, en de diameter is niet groter dan de breedte van 4 vakken + middenberm). Bij een grote rotonde gelijk je ze in NL vaak tegenkomt gaat 75 vaak probleemloos; bij die kutrotondes die ze hier leggen gaat dat gewoon niet (of je moet de tractiecontrole uit zetten & hem in een slip errond gooien, maar dan nog zal die snelheid lastig zijn).
en aan mijn auto ligt het zeker niet hoor; aan 150 kan ik probleemloos mijn stuur loslaten & een noodstop uitvoeren, hij zal geen 20cm zijwaarts afgeweken zijn (en van het moment dat ik merk dat hij zoiets zou doen gaat de wagen naar de garage om dat te herstellen).
Nee! Zolang er geen betonnen/stalen middenberm staat kun je gewoon inhalen als ze je er maar tussen laten! Dat is voor alle partijen beter als het verantwoordelijk gebeurt! Voor mij omdat ik door kan rijden en voor mijn voorganger omdat ik dan van zijn bumper af ben!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:59 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Je voelt je in deze dan niet gehinderd door zeg doorgetrokken strepen, of onduidelijke uitritten waar zo plots een tractor met aanhanger uit kan komen oid?
En voor de TS, niet elke snelheidsmeter heeft dezelfde afwijking, en niet iedereen wil zo ver op de grens gaan rijden dat er af en toe zo'n lullige 4 km/h te hard boete van 15 euro op de mat valt..
ik zeg juist dat ik mijn rotondes kalm neem, ik zal nooit gaan driften op de openbare baan.quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:40 schreef Ruhn het volgende:
[..]
hahahaaahaha ga maar lekker een noodstop maken met 150 alsof het niks is. Over rotondes driften
. Zulke figuren verdienen het om zichzelf om een boom heen te vouwen. Ga maar weer lekker A2 racer spelen
Met 180km/h binnen 150 meter stilstaan geloof ik niet.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:45 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik zeg juist dat ik mijn rotondes kalm neem, ik zal nooit gaan driften op de openbare baan.
Noodstop met 150 valt nog best aardig mee hoor, ik heb ze eens geprobeerd op de landingsbaan & ik was van de afstand geschrokken. Vanaf 180/u naar 0 gaat in een goede 150 meter, héél wat minder dan de zogenaamd 360 meter die ze zeggen dat je nodig hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |