Gewoon een dag na ontvangst van de verzendbevestiging?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hmm, die herkent mijn nummer niet. Hoe lang duurde het bij jou voordat ie binnenkwam?
Ook als is het een "normaal" resultaat, dan is het nog steeds goed.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:43 schreef lighted het volgende:
[..]
Goed!?!
Het moet normaal zijn dat we tegen Bristol 4-0 winnen. Straks is een gelijkspel tegen 010 ook een goed resultaat!
5 dagenquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hmm, die herkent mijn nummer niet. Hoe lang duurde het bij jou voordat ie binnenkwam?
quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:43 schreef lighted het volgende:
[..]
Goed!?!
Het moet normaal zijn dat we tegen Bristol 4-0 winnen. Straks is een gelijkspel tegen 010 ook een goed resultaat!
Wat dat betreft kan Ajaxtv echt een voorbeeld nemen aan psvtv.quote:Op donderdag 16 juli 2009 18:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Mwha dat was de laatste jaren niet anders. De samenvatting van de oefenwedstrijd tegen Sunderland vorig jaar dook pas twee weken later op.
Wat een onzin, die samenvattingen van al die wedstrijden tegen amateurs staan er toch ook prima op? Dat hoeft echt niet dezelfde avond of volgende dag hoor, wat meestal nog wel gebeurd ook.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:41 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wat dat betreft kan Ajaxtv echt een voorbeeld nemen aan psvtv.
Ik heb het dan meer over het geheel. Op psvtv heb je veel meer opties en mogelijkheden. Ik vind het bij Ajaxtv al jaren behoorlijk karig.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wat een onzin, die samenvattingen van al die wedstrijden tegen amateurs staan er toch ook prima op? Dat hoeft echt niet dezelfde avond of volgende dag hoor, wat meestal nog wel gebeurd ook.
Ik vind Ajax.tv echt een toevoeging met interviewtjes enzo.
Mooi stukje inderdaad, maar wel errug veel wishful thinkingquote:
Welkom op FOK. Dit soort oudere filmpjes zijn hier vaak al voorbij gekomen en kan je dan beter posten in het topic van de speler ( Het Evander Sno topic: No Woman, No Cry ). Die topics kan je via Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)! vinden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:11 schreef Peter-Andre het volgende:
Sno onze homeboy smoked em
"haha hij is stoned man kankerhard" vanaf 2:38 t/m 2:43
Niet zo lullen. Sno speelt bij Ajax toch? Ik had 'm nog niet gezien.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Welkom op FOK. Dit soort oudere filmpjes zijn hier vaak al voorbij gekomen en kan je dan beter posten in het topic van de speler ( Het Evander Sno topic: No Woman, No Cry ). Die topics kan je via Het Handige Linkjes Topic (met topiclijst)! vinden.
Darko bodul hattrickquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Oostkapelle - Jong Ajax was iets van 1-9, veel te gezellig gehad om het te volgen. Had ik tripje Southampton afgezegd, zit nu wel weer heel erg in dubio...
Heb 1 goal van m nog wel ff gezien, dan kan het wel Oostkapelle zijn en niets zeggen, maar dat deed ie toch heerlijkquote:Op donderdag 16 juli 2009 23:05 schreef Dhill0n het volgende:
[..]
Darko bodul hattrick
En hij heeft maar 1 helft gespeeld , deze man moest gewoon mee naar engeland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |