5 notes en dat zullen allemaal geintjes van mods zijn denk ikquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:37 schreef Grulez het volgende:
Hoeveel notes heb je eigenlijk?
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Je kan wel zien hoeveel je er hebt en Bos is mod geweest. Ik zal wel allemaal onzin notes hebben.quote:Op donderdag 16 juli 2009 14:46 schreef Bluezz het volgende:
Hebben jullie dan allemaal betaald om je notes te kunnen lezen??
geloof dat we de 30e met de groep beginnen....nu af en toe voor mezelf aan het lopen !quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:32 schreef tong80 het volgende:
SCH en Bluezz zo Jan Siebeling op NED-2.
Als literatuurliefhebbers moeten jullie wel fan zijn.
En Hoi Bjoro
Als aan het trainen ?
Begon ik ook altijd te doen. Begon luister goed.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
geloof dat we de 30e met de groep beginnen....nu af en toe voor mezelf aan het lopen !
Vreselijke man, akelige dandy met zijn sjaaltjes en zijn hondjes.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:32 schreef tong80 het volgende:
SCH en Bluezz zo Jan Siebeling op NED-2.
Als literatuurliefhebbers moeten jullie wel fan zijn.
Precies. Ik had toen ik stopte al 5 notes, dus die weet ik allemaal nogquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:01 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je kan wel zien hoeveel je er hebt en Bos is mod geweest. Ik zal wel allemaal onzin notes hebben.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Vreselijke man, akelige dandy met zijn sjaaltjes en zijn hondjes.
Schrijft ook nog matig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |