quote:
Op woensdag 15 juli 2009 20:15 schreef Spooky4u het volgende:[..]
Die kabel meegenomen en schijt gehad en wat mij ouders zouden zeggen. Wat willen ze doen? Je straffen ofzo?
Die maken me ook niks, maar ik haat hun gezeik, want als het aan hun ligt gaat dat eeuwig door.
quote:
400 euro, nope, te duur. Daar kan ik een flatwoning voor huren met 3 kamers
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 21:05 schreef twi het volgende:Je weet natuurlijk dat wanneer je zoiets koopt, wat heel interessant is voor je broertje, dat hij van alles zal proberen om er ook op te mogen spelen. Het maakt voor een 13-jarige dan echt niet uit wie het heeft gekocht.
Het gedrag van je ouders valt me wel tegen, ondanks dat zij iedereen tevreden moeten houden moeten ze zich natuurliljk ook wel voor kunnen stellen dat het niet prettig is als je thuiskomt en er zitten een stel aapjes je kamer te vervuilen.
Lijkt mij een gevalletje van afspraken maken met je broertje, een bepaald rooster opstellen en afspreken dat het echt niet erg is als het een paar minuten duurt voordat hij z'n spelletje afmaakt, maar dat 'ie dan wel z'n biezen moet pakken.
Schelden, slaan, schoppen heeft geen zin, parental control instellen met een wachtwoord voor jezelf - als dat mogelijk is - lijkt me dan het beste middel. Hoe moeilijker hij het voor zichzelf maakt, hoe eerder je die parental lock af laat lopen.
Dat is altijd interessant, maar hij is zo'n rotjoch dat van iedereen wilt profiteren

Het rooster komt zeker, reken maar. Ik kan em ook op sleeptimer uit laten gaan, en zodra ie uit gaat dat ie op parental control valt.
Maar mijn ouders vinden dat ik er maar mee moet leven dat die aapjes in mn kamer komen, WTF

Val toch dood.. Maar als die vriendjes rotten wel meteen mn kamer uit, dat is een +
Volgende week post ik de resultaten van de code, parental control etc.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 22:19 schreef Bart het volgende:En je kan je ouders nog zeggen dat het niet echt een goed voorbeeld is voor hun zoon op het gebied van opvoeding, als hem nu al wordt aangeleerd dat ie geen respect voor andermans spullen hoeft te hebben, spullen waar die ander hard voor heeft moeten werken om het aan te schaffen.
Ik zeg het vrijwel elke week dat ze het opvoeden totaal verleerd zijn, want kamers zijn toch prive?
Wel altijd janken dat ik hun kamer ff binnen kom om tv te kijken als die etters achter mn ps3 zitten (om ze terug te pakken

)

. Voor die 2 spellen geef ik em het recht om ze uit te spelen, en dan is het afgelopen. Maar nou heeft ie fifa gehaald, en juist, dat is niet uit te spelen

quote:
Op woensdag 15 juli 2009 23:22 schreef Nick-GizMo het volgende:ga gewoon een keer met je ouders praten (als dat al gaat, want zoals ik net een paar opmerkingen van je lees, zijn dat ook niet de makkelijkste mensen)
Zeg gewoon dat je geen zin in gezeik hebt en dat je er gewoon over wil praten,aangezien het niet lekker loopt met je broertje.
Kom je er niet uit zeg je gewoon dat je een code op de tv zet of dat je powercable voortaan overal mee naar toe neemt. (hoe zielig dat ook klinkt)
18 jaar oud, dus je hebt ook wat te zeggen!
ik ben dan wel enigs kind dus misschien telt mijn mening niet 
zovaak geprobeerd, dan krijg ik altijd het gezeur dat hij kleiner is, het geld er niet voor heeft etc etc. Maar dat heb ik toch ook niet gehad en ging toch ook toendertijd niet om een ps2 janken?

Vanaf mn 12de kocht ik mn eigen gameboy + spellen. Ik heb blijkbaar niks te zeggen.
Ik zet de boel voor de grap wel op marktplaats, want ik ben benieuwd naar hun reactie. Het zou hun niet mogen schelen. Zowel, bewijs, en gaat er overal waar maar kan een code op. Want janken dat ik mijn eigen spullen verkoop, welke ik van elke eigen cent heb betaald?
Ik ben van plan om binnenkort eens een goede auto te kopen, vanwege stage, school, werk, en sport. Gelukkig heeft die wel een sleutel.. (denkt over pedaalslot na..)
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img]
Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]