Vergeten te melden, maar dat mag niet, aangezien ik een kluizenaar wordt volgens mn oudersquote:
Die afspraak is ook gemaakt. Maar dan kom je evengoed 3 ettertjes in je kamer tegen die lekker samen FIFA zitten te spelen. En wel even het potje afmaken. Ben de kwaadste ook weer niet, dus geef ze duidelijk 10 min. Maar daar komt verandering in, want ik ga mn rooster ophangen zodat hij al mn kamer uit is nog voordat ik thuis ben. Mocht ie er na de afgesproken tijd nog op zitten, code op tv en week geen playstation.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:00 schreef sjimz het volgende:
Als jij er niet op speelt (als je dus niet thuis bent) is het toch geen probleem dat je broertje er wel op speelt?
Het lijkt me dan ook logisch dat jij hem van zijn kamer afschopt als jij wil spelen of gewoon op je kamer wil zitten.
Simpel doch effectiefquote:
Dit.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:00 schreef sjimz het volgende:
Als jij er niet op speelt (als je dus niet thuis bent) is het toch geen probleem dat je broertje er wel op speelt?
Het lijkt me dan ook logisch dat jij hem van zijn kamer afschopt als jij wil spelen of gewoon op je kamer wil zitten.
Dat dus. En gewoon vrágen om weg te gaan kun je ook vast wel; je bent tenslotte al 18quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:00 schreef sjimz het volgende:
Was het maar zo simpel bij dat kreng. Als ik het voor de 3de keer vraag krijg ik een gigantische bek terug, want hij MOET HET NOG SAVEN!!!! Wat moet ik doen, woorden en geweld helpen echt niet.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dus. En gewoon vrágen om weg te gaan kun je ook vast wel; je bent tenslotte al 18
Wat doet jouw broertje met jouw PS3 als je bang bent dat hij hem bekrast of laat vallen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:10 schreef Sjibble het volgende:
Mijn oplossing is dus, koop een XboX voor jezelf.
Code op TV alleen heeft weinig nut, want in de woonkamer staat ook een HDTV.
Powercable en HDMI kabel aansluiten en je bent klaar. Maar ik wil niet het risico lopen dat ie ook nog mn ps3 bekrast of zelfs uit zn takken laat vallen.
quote:
Dat is over anderhalf jaar pas een optie, helaas.. Maar dat gaat zeker gebeuren.quote:
Kan, maar > gevolg > janktelefoontjes > drama als ik thuis kom.quote:
Dan gaan ze janken waarom ik er 2 meeneemquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:15 schreef neen het volgende:
Of zeg dat je na school bij een vriend op z'n ps3 gaat spelen en neem daarom je controllers mee
Klopt, maar dat kan hem niks schelen..?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat doet jouw broertje met jouw PS3 als je bang bent dat hij hem bekrast of laat vallen?
Het is toch de bedoeling dat de PS3 op een plek blijft staan.
Dan is hij toch aan het afronden?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:10 schreef Sjibble het volgende:
Als ik het voor de 3de keer vraag krijg ik een gigantische bek terug, want hij MOET HET NOG SAVEN!!!!
Dat is het allermooiste. Laatst dat ik em een klap verkocht omdat ie voor de zoveelste keer respectloos was hebben mn ouders me verteld dat ze bij de volgende klap de kinderbescherming bellen, WTF!!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:23 schreef Ps2K het volgende:
Haha TS is een faler 1e klasse!
Failstation 3
Broertje niet kunnen opvoeden/mishandelen
Hetzelfde geval in multiplayer? Ik heb mn game vrijwel meteen gesaved, wat voor game ook.quote:
Goeiequote:Op woensdag 15 juli 2009 18:30 schreef MaGNeT het volgende:
Koop zo'n ding bij de Action of DHZ zaak voor 15 euro:
[ afbeelding ]
En zet die tussen de stroomaansluiting en de PS3 en TV.
Wil hij niet achter de PS3 vandaan? Klikje op de afstandsbediening en hij is uitGelijk weer inschakelen en hij snapt er geen zak van...
Dat komt omdat je waarschijnlijk reëel bedoelt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Behandel je broertje niet als een kind van 13 maar wees gewoon rieel, wellicht is hij dan ook rieel tegen jou?
rieel rieel rieel? raar woord eigenlijk.
Ow en ga op jezelf wonen
Ik moet dan wachten tot ik een woning aangeboden krijg door de woningbouw, of er moet een vriend of vriendin wezen met een lege kamer in hun woning waar ik bij kan intrekkenquote:
Hoezo? Het is toch jouw powerkabel? Heb je zelf betaald. Moet je dus ook zelf weten wat je ermee doet. Echt, ik zou het wel weten hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:24 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Kan, maar > gevolg > janktelefoontjes > drama als ik thuis kom.
JA!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:33 schreef neen het volgende:
[..]
Dat komt omdat je waarschijnlijk reëel bedoelt.
reëelquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Behandel je broertje niet als een kind van 13 maar wees gewoon rieel, wellicht is hij dan ook rieel tegen jou?
Ow en ga op jezelf wonen
Het is geen raar woord als je het goed spelt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en ga op jezelf wonen
Juust!quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
reëel![]()
Enne TS.. bij multi-player wil hij waarschijnlijk even zijn ronde afmaken.. spreek gewoon af dat als jij thuis bent hij X aantal minuten heeft om af te ronden in plaats van hem onverwachts de kamer uit te schoppen. Kan jij nog even wat te drinken pakken en hij afronden
Gek he? Misschien moet je het eens zo proberen: Reëel.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:32 schreef SuperFruitig het volgende:
Ow en ga op jezelf wonen
serieusquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:28 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat is het allermooiste. Laatst dat ik em een klap verkocht omdat ie voor de zoveelste keer respectloos was hebben mn ouders me verteld dat ze bij de volgende klap de kinderbescherming bellen, WTF!!Was het maar bullshit..
Dat dus, maar dat kan hun niks schelen, die powercable MOET er gewoon wezen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch jouw powerkabel? Heb je zelf betaald. Moet je dus ook zelf weten wat je ermee doet. Echt, ik zou het wel weten hoor
Zijn kamer is niet zo groot, die van mij heeft een 3p bank.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:36 schreef MaGNeT het volgende:
TS kan trouwens ook nog met zijn vrienden op de kamer van zijn broertje gaan zitten.
Kijken hoelang het duurt voor hij dat zat wordt.
Eventueel aan z'n spullen gaan zitten om het proces te bevorderen.
Zo is het afgesproken. Ik thuis = oprotten. Hij mag blij wezen dat ie er uberhaubt op mag spelen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
reëel![]()
Enne TS.. bij multi-player wil hij waarschijnlijk even zijn ronde afmaken.. spreek gewoon af dat als jij thuis bent hij X aantal minuten heeft om af te ronden in plaats van hem onverwachts de kamer uit te schoppen. Kan jij nog even wat te drinken pakken en hij afronden
Gewoon argumenteren dat aangezien dat ding van jou is, je hem net zo goed zou kunnen verkopen. Dan was die powerkabel er ook niet geweest, dus waarom zou er nu opeens wel moeten zijn?quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:44 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Dat dus, maar dat kan hun niks schelen, die powercable MOET er gewoon wezen.
Kan me zelfs niet eens voorstellen dat jij nog steeds dat gekanker hebt, zelfs al woon je op jezelf.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:37 schreef Lastpost het volgende:
Haha té herkenbaar dit.
Toen ik nog thuis woonde ook, controllers pleite of een complete kinder-clan op m'n kamer en als er eens iets stuk was werd het vakkundig verstopt.
En altijd die grafouders met die geweldige redenaties, "Je bent toch niet thuis", "is het nou zo erg?", "kinderachtig hoor", pleur dood.
Nu eenmaal het huis uit en nog geouwehoer hoor, "nee die singstar microfoons zijn van ons", "nee, dat is onze hdmi-kabel (welk apparaat dan?!)" enz.
Blij toe dat ik daar vanaf ben.
Tsja, alsof de kinderbescherming dat serieus neemtquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:39 schreef zquing het volgende:
[..]
serieusDan zou ik m express nog een keer klappen
zolang je thuis woont horen dat soort argumenten niet gebruikt te worden, als je het geld hebt om je eigen dingen te halen heb je ook het geld om huur te betalen..... Zolang je in je ouderlijk huis woont moet je je maar gedragen zoals je ouders dat willenquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon argumenteren dat aangezien dat ding van jou is, je hem net zo goed zou kunnen verkopen. Dan was die powerkabel er ook niet geweest, dus waarom zou er nu opeens wel moeten zijn?
Het is zelfs dusdanig grappig dat ze dreigen dat het oude TFT scherm vol dooie pixels ook maar terug moet komen als ik die PS2 (!) terug wil hebben, dit natuurlijk enkel omdat ik m'n oude scherm al een tijdje bij het oud vuil heb staan.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:49 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Kan me zelfs niet eens voorstellen dat jij nog steeds dat gekanker hebt, zelfs al woon je op jezelf.
Dat is al een reden om mijn adres gewoon niet door te geven.
Ga ik eens proberen, ik durf te wedden dat ze moeilijk gaan doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Gewoon argumenteren dat aangezien dat ding van jou is, je hem net zo goed zou kunnen verkopen. Dan was die powerkabel er ook niet geweest, dus waarom zou er nu opeens wel moeten zijn?
Ik denk dat je pas aan de huur meebetaalt als je een fulltime baan hebt en nog niet ingeschreven staan bij de woningbouw voor een eigen woning. Dat is nog redelijk. Als je gelijk moet dokken zodra je 18 bent en maar een bijloontje van 300 euro hebt is ronduit triest van de ouders. Later zullen mn kinderen niks te hoeven dokken, zolang ze wel bezig zijn een eigen woning te vinden.quote:Op woensdag 15 juli 2009 18:50 schreef zquing het volgende:
[..]
zolang je thuis woont horen dat soort argumenten niet gebruikt te worden, als je het geld hebt om je eigen dingen te halen heb je ook het geld om huur te betalen..... Zolang je in je ouderlijk huis woont moet je je maar gedragen zoals je ouders dat willen
En heb je het scherm nog? Zo ja, geef terug voor je PS2, koop je wel een nieuw 22inch scherm voor 130 euroquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:51 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het is zelfs dusdanig grappig dat ze dreigen dat het oude TFT scherm vol dooie pixels ook maar terug moet komen als ik die PS2 (!) terug wil hebben, dit natuurlijk enkel omdat ik m'n oude scherm al een tijdje bij het oud vuil heb staan.
Gewoon chantage om m'n eigen spullen terug te krijgen, maar nu zijn ze 3 weken op vakantie ...
Huur voor je eigen huis natuurlijk, huur aan ouders moeten betalen isquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:03 schreef Sjibble het volgende:
Ik denk dat je pas aan de huur meebetaalt als je een fulltime baan hebt en nog niet ingeschreven staan bij de woningbouw voor een eigen woning. Dat is nog redelijk. Als je gelijk moet dokken zodra je 18 bent en maar een bijloontje van 300 euro hebt is ronduit triest van de ouders. Later zullen mn kinderen niks te hoeven dokken, zolang ze wel bezig zijn een eigen woning te vinden.
Oh dan begreep ik je verkeerdquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:07 schreef zquing het volgende:
[..]
Huur voor je eigen huis natuurlijk, huur aan ouders moeten betalen is
Betekend niet dat zolang je thuis zit je je niet hoeft te houden aan wat je ouders willen en als zij goed vinden dat je broertje aan je shit zit dan is dat kut voor jou, leuk voor je broertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |