Misschien hebben ze een antwoord voor je in dat andere topicquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maar heeft niemand een antwoord op de vraag uit de OP?
Et is mn 1e serieuse stoppogingquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:20 schreef Scarface2004 het volgende:
Stop met roken, je kan beter stoppen met stoppen...het gaat je toch niet lukken.
Je was vroeger te slap om er nee tegen te zeggen, en nu te slap om er vanaf te blijven.
Nieuwe pogingquote:
Oh ik had juistw el gehoopt dat mn conditie eindelijk weer een klein beetje beter zou wordenquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:22 schreef LaStrange het volgende:
Held!
Ben zelf 31 maart gestopt, je merkt er qua gezondheid helemaal geen reet van, maar toch voelt het goed.
Het afkicken van nicotine duurde bij mij ongeveer 3 dagen.
Thanks manquote:
Thanks broquote:
3 jaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:22 schreef sandermans het volgende:
Succes, je moet elke keer dat je geen sigaret neemt als iets goeds zien ipv dat je het graag wilt.
Hoe lang rookte je?
Ik doe er niet moeilijk over, ik vroeg alleen na hoelang je nicotine uit je bloed is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:29 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die moeilijk doen over stoppen met roken moeten niet zulke mietjes zijn en gewoon niet meer roken. Verman jezelf ofzo.
Bij mij 3 dagen. Inmiddels bijna 8 maanden gestopt en TOTAAL geen behoefte meer. Nooit nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vandaag 1e dag![]()
Opzcih gaat et best goed, maar hoelang duurt et eigenlijk voordat alle nicotine uit je lichaam is en je alleen nog maar van de gewoonte moet afkicken zeg maar?
Ik deel alleen klopjes uit aan mensen die al hun hele leven de sigaret afzweren.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:40 schreef Nikmans het volgende:
Wat wil je nou bereiken met dit topic? Een schouderklopje?
Netjesquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:01 schreef Mellow_ het volgende:
[..]
Bij mij 3 dagen. Inmiddels bijna 8 maanden gestopt en TOTAAL geen behoefte meer. Nooit niet
ik wou stoer zijn natuurlijk gekquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan komt de volgende hamvraag:
Waarom zijn jullie in Ofylesnaam begonnen met roken?
Ja man, en mn e-penis met 10cm laten groeien natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:40 schreef Nikmans het volgende:
Wat wil je nou bereiken met dit topic? Een schouderklopje?
Ooh nou dan ga ik nu als de kk naar een tankstation om gauw even sigaretten te halenquote:Op donderdag 16 juli 2009 01:41 schreef Muzz_ het volgende:
MIJN OPA IS 83 EN ROOKT ALS EEN KETTER, DUS AL DAT WETENSCHAPPELIJKE GEDOE IS ONZIN EINZ__!
Jij bent domquote:Op donderdag 16 juli 2009 04:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ooh nou dan ga ik nu als de kk naar een tankstation om gauw even sigaretten te halen
I'm still holding onquote:Op donderdag 16 juli 2009 17:24 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jij bent dom![]()
nu kan ik je geen succes meer wensen
Mag ik er dan eentje?quote:Op donderdag 16 juli 2009 02:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik deel alleen klopjes uit aan mensen die al hun hele leven de sigaret afzweren.
Mag jij sowieso omdat je een x aantal maanden zo een ongeloooofelijke mooie, perfecte, kan niet betere UI hadquote:
Goed man, jij hebt echt een ijzeren discipline qua stoppen met rokenquote:Op donderdag 16 juli 2009 19:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Ga zo door, heb al haast 20 jaar niet gerookt (ben haast 20) dus je weet zelf
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 06:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mag jij sowieso omdat je een x aantal maanden zo een ongeloooofelijke mooie, perfecte, kan niet betere UI had![]()
quote:
3 dagen dus zoals eerder gezegdquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:39 schreef Acinonyx het volgende:
zoiets duurt toch altijd minimaal 72 uur ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |