Misschien hebben ze een antwoord voor je in dat andere topicquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:57 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maar heeft niemand een antwoord op de vraag uit de OP?
Et is mn 1e serieuse stoppogingquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:20 schreef Scarface2004 het volgende:
Stop met roken, je kan beter stoppen met stoppen...het gaat je toch niet lukken.
Je was vroeger te slap om er nee tegen te zeggen, en nu te slap om er vanaf te blijven.
Nieuwe pogingquote:
Oh ik had juistw el gehoopt dat mn conditie eindelijk weer een klein beetje beter zou wordenquote:Op woensdag 15 juli 2009 18:22 schreef LaStrange het volgende:
Held!
Ben zelf 31 maart gestopt, je merkt er qua gezondheid helemaal geen reet van, maar toch voelt het goed.
Het afkicken van nicotine duurde bij mij ongeveer 3 dagen.
Thanks manquote:
Thanks broquote:
3 jaarquote:Op woensdag 15 juli 2009 19:22 schreef sandermans het volgende:
Succes, je moet elke keer dat je geen sigaret neemt als iets goeds zien ipv dat je het graag wilt.
Hoe lang rookte je?
Ik doe er niet moeilijk over, ik vroeg alleen na hoelang je nicotine uit je bloed is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 22:29 schreef BigKahuna het volgende:
Mensen die moeilijk doen over stoppen met roken moeten niet zulke mietjes zijn en gewoon niet meer roken. Verman jezelf ofzo.
Bij mij 3 dagen. Inmiddels bijna 8 maanden gestopt en TOTAAL geen behoefte meer. Nooit nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Vandaag 1e dag![]()
Opzcih gaat et best goed, maar hoelang duurt et eigenlijk voordat alle nicotine uit je lichaam is en je alleen nog maar van de gewoonte moet afkicken zeg maar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |