Ik wil, trager dan stront pauperlayout gaat automatisch synchroniseren terwijl ik dat uit heb staan etc etcquote:Op woensdag 15 juli 2009 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb er normaal geen problemen mee.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:28 schreef Zotheid het volgende:
M'n oude iPod gevonden, handig voor op vakantie
Hij laadt alleen niet op.
Meer @ http://www.twitter.com/zotheid
Twitter is eigenlijk niets anders dan "welkom in mijn leven"quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:28 schreef Zotheid het volgende:
Doet het niet!quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:28 schreef Zotheid het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Twitter is eigenlijk niets anders dan "welkom in mijn leven"
Getwitterrolled!quote:
en ''breek hier in als ik heb gezegd dat ik op vakantie ben''quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Twitter is eigenlijk niets anders dan "welkom in mijn leven"
We're no strangers to loveequote:Op woensdag 15 juli 2009 17:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt.
Beetje jammer dat die levens nooit boeiend zijn.
[..]
Getwitterrolled!
Dat zei ik laatst ook tegen mijn vader toen hij vroeg of ik twitter had.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
''en breek hier in als ik geb gezegd dat ik op vakantie ben''
Dat heb ik helemaal niet gezegd, en los ervan vind ik het gewoon aso als je je zo afzondert van de rest. Maar goed, dat is gewoon een fatsoensnorm en dat ontbreekt bij veel Nederlanders tegenwoordig, daarin ben je echt niet de enige.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als iemand hey syb zegt; dan doe ik automatisch mijn dopjes af, en dan kun je daarna je vraag stellen.
ik ga ervan uit dat je normaal ook iemand even roept/ begroet voordat jeje vraag stelt, die altijd beantwoord zullen worden met een ja. het enige verschil tussen deze twee is natuurlijk de extra tijd (2 a 3 sec) die je kwijt bent met het tijdrovende ''dopjes'' uitdoen van de ontvangende partij.
volgensmij heb jij gewoon collega's die de muziek teringhard zetten, want ik zie het probleem echt niet.
tevens had je het er zelf over dat die radio enigzins afleidend werkt, aangezien jij je er aan stoort.
dan zie ik het meebrengen van eigen oordopjes ook nog eens stimulerend omdat jij een leuk muziekje hoort, het fijn vind en dus plezieriger en evt harder werkt.
You know the rules and so do I.quote:
Jaja, we weten nou wel dat je aso bent.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet gezegd, en los ervan vind ik het gewoon aso als je je zo afzondert van de rest. Maar goed, dat is gewoon een fatsoensnorm en dat ontbreekt bij veel Nederlanders tegenwoordig, daarin ben je echt niet de enige.
Zou je die naam willen verwijderen? Ik heb liever niet dat m'n vriendin erachter komt dat ik dat gesprek heb gevoerd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 17:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en mensen kijken is best leuk, maar in de trein doen ze vaak niets
Hoewel je wel leuke gesprekken kunt afluisteren.
Joh, je had r gewoon moeten nemen! Ze wilde je
- Ja, ik weet het man, maar dat is zo lullig voor Hanneke
Hoe zou die er nou achter moeten komen dan?
- Geen idee maar die weet altijd alles
Ze kent toch verder niemand die daar was
-Ja, maar toch komt ze erachter, ik weet echt niet hoe
Kut man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |