Wat is nou precies het punt dat je wilt maken hiermee? Je reageert niet op wat ik gepost heb en je vindt de club zielig. Voor iemand die niet gefrustreerd is en de club zielig vindt heb je al vaakquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ha ha ha het wordt steeds lachwekkender. Nu zou ik al gefrustreerd zijn. Ik heb geen zielige rukclubjes nodig om mijn bevrediging te halen, dat laat ik wel aan jullie over.
Je mag je eigen bier meebrengenquote:
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:45 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Je mag je eigen bier meebrengenof als iedereen het eens is over het te kopen merk dan zal het aanwezig zijn op de bijeenkomsten
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik heb TS volgens mij ook niet zien uitleggen waarom er geen homo's bij zouden mogen. Dat hij bang is voor een orgie is volgens mij jullie conclusie. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik het een bizarre aanname vind, mocht dat inderdaad de reden voor TS zijn.
Man=man en rukken=rukken. Toch?
Het oorspronkelijke punt was dat je zo stellig brengt dat er geen homo's mee mogen doen zonder enige verklaring. Dan vraag je er om om belachelijk gemaakt te worden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 19:57 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Wat is nou precies het punt dat je wilt maken hiermee? Je reageert niet op wat ik gepost heb en je vindt de club zielig. Voor iemand die niet gefrustreerd is en de club zielig vindt heb je al vaakin dit topic gepost.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 20:52 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Kan je direk bierflesjes in jullie anus penetreren!
Of je pikkie in de hals van t flessie drukken. Kan best want die van jullie is niet zo groot
Maar in jullie geval zou ik augurkenpotjes doen! Is veel lekkerder, en totaal niet gay !
Wel zonder elkaar te helpen hé, anders is het weer gay![]()
dan was ik dus niet duidelijk. Ik probeerde het zo algemeen mogelijk te houden. Niet elke hetero is zo, net zoals niet elke homo is zoals ik ben, gelukkigquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat snap ik wel. Maar als ik jullie zo las, kreeg ik het idee dat het echt de meerderheid van de hetero's betreft. En dat verwachtte ik niet (kijkend naar mijn eigen omgeving zeg maar).
Thank God for that, ik zou geen leven meer hebbenquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:28 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dan was ik dus niet duidelijk. Ik probeerde het zo algemeen mogelijk te houden. Niet elke hetero is zo, net zoals niet elke homo is zoals ik ben, gelukkig
whahahaquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Thank God for that, ik zou geen leven meer hebben
Genoeg kerels waar ik best wel mee zou willen, maar ja, je moet toch ook werken en eten hequote:
Oké dan. Voelde me al haast beledigdquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:28 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dan was ik dus niet duidelijk. Ik probeerde het zo algemeen mogelijk te houden. Niet elke hetero is zo, net zoals niet elke homo is zoals ik ben, gelukkig
Nergens voor nodig hoor Jij bent blijkbaar een "normale" heteroquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oké dan. Voelde me al haast beledigd
Kijk en dat was niet me bedoeling. Ik probeerde het juist zo algemeen mogelijk te houden. zodat ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 21:58 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oké dan. Voelde me al haast beledigd
Maar Robbieboy, wij zijn toch ook veel te lief om iemand te kwetsenquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:08 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Kijk en dat was niet me bedoeling. Ik probeerde het juist zo algemeen mogelijk te houden. zodat ik
niemand zou kwetsen
Yeah, ik ben een normale heteroquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor Jij bent blijkbaar een "normale" hetero
En zo is het maar net. Je wordt geboren zoals je bent, daar doe je weinig aan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Yeah, ik ben een normale hetero![]()
Ik kan echt niet tegen dat fobische gedoe volgens mij heb je over of je homo of hetero (of bi) bent net zo weinig te kiezen als in of je een jongen of een meisje wordt bij je geboorte.
Ik ben niet gekwetst hoor!quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:08 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Kijk en dat was niet me bedoeling. Ik probeerde het juist zo algemeen mogelijk te houden. zodat ik
niemand zou kwetsen
Mooi zoquote:
Gelukkig maarquote:
Ja, ik ben echt een (b)engeltje ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Maar Robbieboy, wij zijn toch ook veel te lief om iemand te kwetsen
Je kan ook een ad plaatsen in de krant hoor. "Gezocht, meisje om in het midden van een groepje rukkende jongens te zitten, om ons flink uit te kunnen lachen".quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef Northside het volgende:
[..]
Je wilde solliciteren naar de plek van meisje in het midden?
That makes 2 of us....quote:
Hier prima hoor, weer lekker aan het werk vandaag.quote:
Het moet natuurlijk wel een Fok!ster zijn, anders telt het niet...quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:33 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Je kan ook een ad plaatsen in de krant hoor. "Gezocht, meisje om in het midden van een groepje rukkende jongens te zitten, om ons flink uit te kunnen lachen".
haha, waarom moet dat perse?quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:00 schreef Northside het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een Fok!ster zijn, anders telt het niet...
Omdat geen enkele zichzelf respecterende homo zich voor zoiets zou lenen denk ikquote:
nee, maar volgens mij bedoelt hij dat het perse een vrouw moet zijn die ook op Fok zit. lees eerdere posts maar eens goedquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:05 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Omdat geen enkele zichzelf respecterende homo zich voor zoiets zou lenen denk ik
Hmmm ja je hebt gelijk. Misschien omdat vrouwen die niet op Fok zitten teveel verstand hebben?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:28 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
nee, maar volgens mij bedoelt hij dat het perse een vrouw moet zijn die ook op Fok zit. lees eerdere posts maar eens goed
mischien. dat durf ik niet zomaar hardop te zeggen. Da's het zelfde als zeggen dat alle homo's zich niet kunnen beheersen, toch?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hmmm ja je hebt gelijk. Misschien omdat vrouwen die niet op Fok zitten teveel verstand hebben?
Kloptquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:36 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
mischien. dat durf ik niet zomaar hardop te zeggen. Da's het zelfde als zeggen dat alle homo's zich niet kunnen beheersen, toch?
Neuh. Ben geen meisje namelijkquote:Op woensdag 22 juli 2009 22:50 schreef Northside het volgende:
[..]
Je wilde solliciteren naar de plek van meisje in het midden?
quote:
| 1 |
| 1 2 3 4 | Voornaam: Achternaam: Geslacht:Vrouw |
Ze bedoelt dan ook vrouw en geen meisje denk ik. Vrouw is meer volwassen.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:59 schreef RobbieBoy het volgende:
[quote]Op vrijdag 24 juli 2009 09:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Staat wel in je cv
[ code verwijderd ]
oke, op die mannierquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ze bedoelt dan ook vrouw en geen meisje denk ik. Vrouw is meer volwassen.
Meisje, vrouw... all the same, het gaat erom dat het de homo-erotiek camoufleert. Het schijnt ook goed voor je huid te zijn, zo'n laagje creme. Misschien trekt dat je alsnog over de streep?quote:
.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:35 schreef Northside het volgende:
[..]
Meisje, vrouw... all the same, het gaat erom dat het de homo-erotiek camoufleert. Het schijnt ook goed voor je huid te zijn, zo'n laagje creme. Misschien trekt dat je alsnog over de streep?
oh bah. dat gaat zelfs mij te verquote:Op vrijdag 24 juli 2009 11:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
.
Zaad goed voor de huid? Geen idee, maar in kleine hoeveelheden zal het niet veel effect hebben.
Ha ha ha de grenzen zijn bereikt......quote:
Een vrouw naar mijn hartquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:14 schreef Lovechild het volgende:
Even in het algemeen:
zo'n beetje met de geboorte van mijn oudste kind ben ik opgehouden met mezelf als meisje te zien. Inmiddels ben ik 4 kinderen verder en zou ik niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om in het midden van een kringetje rukkers te gaan zitten zodat zij de schijn van homoseksualiteit kunnen weerhouden. Ze moesten zich gewoon maar niet zo aanstellen. Zoals ik al eerder zei: man=man en rukken=rukken.
quote:
whahaha. Je hebt humorquote:Op vrijdag 24 juli 2009 15:14 schreef Lovechild het volgende:
Even in het algemeen:
zo'n beetje met de geboorte van mijn oudste kind ben ik opgehouden met mezelf als meisje te zien. Inmiddels ben ik 4 kinderen verder en zou ik niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om in het midden van een kringetje rukkers te gaan zitten zodat zij de schijn van homoseksualiteit kunnen weerhouden. Ze moesten zich gewoon maar niet zo aanstellen. Zoals ik al eerder zei: man=man en rukken=rukken.
En wat is de test dan? Sta jij met een poster van een bloot wijf bij de ingang en mag je alleen naar binnen als je een stijve krijgt?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:35 schreef NoFidea het volgende:
Het gaat helaas niet erg hard met de aanmeldingen meer.
Wees niet bang nieuwe leden als we een bijeenkomst houden zullen homo's met harde hand worden geweerd (hier huren wij een groep Marokkaanse knullen voor in) en zullen met geen mogelijkheid aanwezig kunnen zijn
![]()
De bijeenkomst is alleen voor leden toegankelijkquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:44 schreef Northside het volgende:
[..]
En wat is de test dan? Sta jij met een poster van een bloot wijf bij de ingang en mag je alleen naar binnen als je een stijve krijgt?
Pfff. whahahaha. Je bent echt niet bij je volle verstand, he? Sneu figuur.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:35 schreef NoFidea het volgende:
Wees niet bang nieuwe leden als we een bijeenkomst houden zullen homo's met harde hand worden geweerd (hier huren wij een groep Marokkaanse knullen voor in) en zullen met geen mogelijkheid aanwezig kunnen zijn
![]()
LMAOquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:01 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Pfff. whahahaha. Je bent echt niet bij je volle verstand, he? Sneu figuur
Want eerst ging het wel heel hardquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:35 schreef NoFidea het volgende:
haha. wat heeft mijn leeftijd er nu weer mee te maken zeg!!quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:23 schreef NoFidea het volgende:
[..]
LMAO
Zegt iemand die dit topic volspamt, overal klaagt over hetero's en ook nog eens geboren is in 27-05-1978
Maar hoe weet je de eerste keer dat daar niet stiekem homo's tussenzitten dan?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:45 schreef NoFidea het volgende:
[..]
De bijeenkomst is alleen voor leden toegankelijk
Ja, dat weet je niet he? Want wij homo's lopen niet met onze sexualiteit tekoop. Ik in iedergeval niet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:38 schreef Northside het volgende:
[..]
Maar hoe weet je de eerste keer dat daar niet stiekem homo's tussenzitten dan?
Had je dat verwacht dan? En die Marokkaanse knullen kan ik wel aan hoor, lijkt me best lekker.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:53 schreef Northside het volgende:
Hij heeft er niet goed over nagedacht he...
ALs je ouder bent als 18 denken ze dat je een vieze homo bent die op jonge jongetjes geilt.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:05 schreef RobbieBoy het volgende:
snapt iemand wat mijn leeftijd er nou mee te maken heeft????
aha. Nu ben ik ineens een pedo? Staat er een leeftijdsgrens op het bezoeken van bepaalde toppics dan, ofzo?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
ALs je ouder bent als 18 denken ze dat je een vieze homo bent die op jonge jongetjes geilt.
Blijkbaar wel, Stel je voor dat een volwassen man naar al die kleine pikkies moet kijken.Dan schaam je je toch dood.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:18 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
aha. Nu ben ik ineens een pedo? Staat er een leeftijdsgrens op het bezoeken van bepaalde toppics dan, ofzo?
De leukste thuis is al heel wat jaren geleden gestopt hoor.quote:
Je knalt ze gewoon op internet, kan de hele wereld meelachenquote:Op zondag 26 juli 2009 10:23 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
De leukste thuis is al heel wat jaren geleden gestopt hoor.
Dus ze kunnen die filmpjes dan toch niet meer opsturen naar de Tros!!!
Daar hebben we jouw hoofd al voorquote:Op zondag 26 juli 2009 17:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je knalt ze gewoon op internet, kan de hele wereld meelachen
*proest*quote:
Ik sta straks niet in mijn blote reet op het web....quote:
Als je hier al om moet lachen, moet je afwachten tot de video van dit evenement op het web staat.quote:
Wat voor video?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:00 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je hier al om moet lachen, moet je afwachten tot de video van dit evenement op het web staat.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:16 schreef karr-1 het volgende:
[..]
ALs je ouder bent als 18 denken ze dat je een vieze homo bent die op jonge jongetjes geilt.
quote:Op maandag 27 juli 2009 16:56 schreef Teezie het volgende:
Heb ik al gezegd dat degene die zich hiervoor aanmeldt een gratis butplug ontvangt?
Voor, of NADAT jjj hem uit getest hebt??quote:Op maandag 27 juli 2009 16:56 schreef Teezie het volgende:
Heb ik al gezegd dat degene die zich hiervoor aanmeldt een gratis butplug ontvangt?
Verpakking zit (uiteraard) nog dicht..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:14 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Voor, of NADAT jjj hem uit getest hebt??
Mijn PM box stroomt over nuquote:Op maandag 27 juli 2009 16:56 schreef Teezie het volgende:
Je moeder.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef I-Love-Lamon het volgende:
whahaha wat is dit????
Doet Lamon ook mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:43 schreef Graseter het volgende:Direct-link naar 4chanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
newfag![]()
Genoten van de Homo Honderd vandaag?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:05 schreef RobbieBoy het volgende:
En toen was het stil. Jammer, dit is het LEUKSTE gay toppic van Fok!
nee, niet geluisterd. Sommige Fokkers hebben namelijk een drukke baan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Genoten van de Homo Honderd vandaag?
Zo, auw...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:16 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Sommige Fokkers hebben namelijk een drukke baan.
Geen idee niet naar geluisterd. Over het algemeen staan er elk jaar weer dezelfde platen in die ik al 300 keer gehoord heb dus echt origineel is het allang niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
ik heb echt niks met die homo 100is niet echt mijn "ding".quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Die top 100 is net als jullie twee telkens hetzelfde liedjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:35 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik heb echt niks met die homo 100is niet echt mijn "ding".
Daar was ik gewoon even benieuwd naar, in hoeverre homo's daar nu echt enthousiast over zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:35 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik heb echt niks met die homo 100is niet echt mijn "ding".
Nee jij hebt geweldige uitspraken....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:58 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Die top 100 is net als jullie twee telkens hetzelfde liedje
Statement prima, maar ik ken geen enkele homo die de hele dag in een leren broek rondloopt en naar ABBA luistert. Het enige wat je ziet en hoort op tv en in de media zijn stereotypen en dat maakt het er niet beter op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Daar was ik gewoon even benieuwd naar, in hoeverre homo's daar nu echt enthousiast over zijn.
Het statement erachter misschien wel...
Gelukkig hebben ze jou nog als rolmodelquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Statement prima, maar ik ken geen enkele homo die de hele dag in een leren broek rondloopt en naar ABBA luistert. Het enige wat je ziet en hoort op tv en in de media zijn stereotypen en dat maakt het er niet beter op.
Johquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Statement prima, maar ik ken geen enkele homo die de hele dag in een leren broek rondloopt en naar ABBA luistert.
Dat is er wel, maar de behoefte is daar niet zo aanwezig om hetero's te typeren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Joh![]()
![]()
Ik snap dat stereotyp beeld ook niet zo...Tuurlijk moet je gewoon kunnen uitdragen dat je homoseksueel bent, maar volgens mij wordt je als niet-stereotype homo zowat ondergesneeuwd.
Ik hoorde Gordon gisteren maar weer eens uitleggen welke soorten homo's er allemaal zijn. Alsof ooit iemand de behoefte heeft gevoeld te verkondigen welke soorten hetero's er zijn
Dat zeg ik...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is er wel, maar de behoefte is daar niet zo aanwezig om hetero's te typeren.
Bij homo's snap ik dat wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat zeg ik...
Alsof ooit iemand die behoefte heeft gevoeld. Al die type homo's die Gordon noemde, zijn er natuurlijk ook in hetero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |