quote:Op maandag 27 juli 2009 16:56 schreef Teezie het volgende:
Heb ik al gezegd dat degene die zich hiervoor aanmeldt een gratis butplug ontvangt?
Voor, of NADAT jjj hem uit getest hebt??quote:Op maandag 27 juli 2009 16:56 schreef Teezie het volgende:
Heb ik al gezegd dat degene die zich hiervoor aanmeldt een gratis butplug ontvangt?
Verpakking zit (uiteraard) nog dicht..quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:14 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Voor, of NADAT jjj hem uit getest hebt??
Mijn PM box stroomt over nuquote:Op maandag 27 juli 2009 16:56 schreef Teezie het volgende:
Je moeder.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:55 schreef I-Love-Lamon het volgende:
whahaha wat is dit????
Doet Lamon ook mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 16:43 schreef Graseter het volgende:Direct-link naar 4chanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
newfag![]()
Genoten van de Homo Honderd vandaag?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:05 schreef RobbieBoy het volgende:
En toen was het stil. Jammer, dit is het LEUKSTE gay toppic van Fok!
nee, niet geluisterd. Sommige Fokkers hebben namelijk een drukke baan.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Genoten van de Homo Honderd vandaag?
Zo, auw...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:16 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Sommige Fokkers hebben namelijk een drukke baan.
Geen idee niet naar geluisterd. Over het algemeen staan er elk jaar weer dezelfde platen in die ik al 300 keer gehoord heb dus echt origineel is het allang niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
ik heb echt niks met die homo 100is niet echt mijn "ding".quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:08 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Die top 100 is net als jullie twee telkens hetzelfde liedjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:35 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik heb echt niks met die homo 100is niet echt mijn "ding".
Daar was ik gewoon even benieuwd naar, in hoeverre homo's daar nu echt enthousiast over zijn.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:35 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik heb echt niks met die homo 100is niet echt mijn "ding".
Nee jij hebt geweldige uitspraken....quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:58 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Die top 100 is net als jullie twee telkens hetzelfde liedje
Statement prima, maar ik ken geen enkele homo die de hele dag in een leren broek rondloopt en naar ABBA luistert. Het enige wat je ziet en hoort op tv en in de media zijn stereotypen en dat maakt het er niet beter op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Daar was ik gewoon even benieuwd naar, in hoeverre homo's daar nu echt enthousiast over zijn.
Het statement erachter misschien wel...
Gelukkig hebben ze jou nog als rolmodelquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Statement prima, maar ik ken geen enkele homo die de hele dag in een leren broek rondloopt en naar ABBA luistert. Het enige wat je ziet en hoort op tv en in de media zijn stereotypen en dat maakt het er niet beter op.
Johquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Statement prima, maar ik ken geen enkele homo die de hele dag in een leren broek rondloopt en naar ABBA luistert.
Dat is er wel, maar de behoefte is daar niet zo aanwezig om hetero's te typeren.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Joh![]()
![]()
Ik snap dat stereotyp beeld ook niet zo...Tuurlijk moet je gewoon kunnen uitdragen dat je homoseksueel bent, maar volgens mij wordt je als niet-stereotype homo zowat ondergesneeuwd.
Ik hoorde Gordon gisteren maar weer eens uitleggen welke soorten homo's er allemaal zijn. Alsof ooit iemand de behoefte heeft gevoeld te verkondigen welke soorten hetero's er zijn
Dat zeg ik...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is er wel, maar de behoefte is daar niet zo aanwezig om hetero's te typeren.
Bij homo's snap ik dat wel.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:28 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat zeg ik...
Alsof ooit iemand die behoefte heeft gevoeld. Al die type homo's die Gordon noemde, zijn er natuurlijk ook in hetero.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |