maar wel zorgen dat je het niet te dromerig verteld allemaal he, ze moet niet het idee hebben dat haar kinderen een voorbeeld aan je kunnen nemen... maar ze moet zich weer energierijk voelen, een slok uit de fontein van de eeuwige jeugd willen nemenquote:Op woensdag 15 juli 2009 20:38 schreef magge het volgende:
[..]
Nou dat is eigenlijk niet zo'n slecht idee. Dat ga ik eens toepassen:)
[..]
quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:52 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
1. 15 tot 19: ik wil volwassen lijken, ik wil een vast vriendje en spelen dat ik al volwassen ben
2. 20 tot 24: ik wil los, ik kan genieten van het leven LOS, GAAN, LEVEN.
3. rond 24-25 ohjeej... ik wilde rond mijn 30 eigenlijk altijd kinderen, dan moet ik opschieten... vastigheid moet ik, een kerel die voor me kan zorgen en financieel dingen op de rit... een huisje boompje beestje.
4. ergens rond 30e kut, ik heb nu alles voor elkaar, maar die kerel van mij zit echt geen schrijntje levenslust in... voetbal kijken op de bank met een biertje... dat is voor hem echt genieten... ik wil meer!!!
(ik ben me bewust dat ik nu echt generaliseer en hier veel commentaar op komt, kom maaar)
wel even op de hoogte houden van alles he...quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:17 schreef magge het volgende:
[..]
Haha, mooi verwoord.Het klopt ook echt. Ik denk dat ik flirten plus haar laat zien wat jong is zijn.
Wellicht heb ik dan meer geluk.
Bedankt Souls!
Hou ik je aan!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:56 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
en als het niet lukt gaan we ons bezatten en een willekeurig milfje scoren om de theorieën toch te bewijzen
deal...quote:
Ja, ze ziet er ook zo zomers uit. Gezellig. Nog bedankt voor de flirt tip Houniet!quote:Op donderdag 16 juli 2009 11:48 schreef Houniet het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd.
Vooral met dit weer gaat het makkelijker.
we all so don't want to know thatquote:Op donderdag 16 juli 2009 15:47 schreef EggsTC het volgende:
Hoe kan je der nou keihard neuken als je allebei vrouw bent.
Daar is genoeg online lesmateriaal over te vinden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 15:47 schreef EggsTC het volgende:
Hoe kan je der nou keihard neuken als je allebei vrouw bent.
15 tot 19 klopt helemaal.quote:Op donderdag 16 juli 2009 00:52 schreef Soulshaker het volgende:
[..]
maar wel zorgen dat je het niet te dromerig verteld allemaal he, ze moet niet het idee hebben dat haar kinderen een voorbeeld aan je kunnen nemen... maar ze moet zich weer energierijk voelen, een slok uit de fontein van de eeuwige jeugd willen nemen![]()
Ik heb altijd veel met generaliseren gedaan, omdat het leuk is, je er vanaf kan wijken maar mooi patronen kan weergeven... en omdat ik regelmatig een 10 jaar oudere vrouw had die aangaf me leuk te vinden, heb ik eens voor mezelf gekeken waar dat aan lag. Ik weet niet of het voor deze vrouw ook geld maar een vrouw heeft veelal een aantal levensfasen, in het liefdesleven klopt dit ook wel redelijk als je de marketing van de verschillende bladen met doelgroepen gaat vergelijken:
1. 15 tot 19: ik wil volwassen lijken, ik wil een vast vriendje en spelen dat ik al volwassen ben
2. 20 tot 24: ik wil los, ik kan genieten van het leven LOS, GAAN, LEVEN.
3. rond 24-25 ohjeej... ik wilde rond mijn 30 eigenlijk altijd kinderen, dan moet ik opschieten... vastigheid moet ik, een kerel die voor me kan zorgen en financieel dingen op de rit... een huisje boompje beestje.
4. ergens rond 30e kut, ik heb nu alles voor elkaar, maar die kerel van mij zit echt geen schrijntje levenslust in... voetbal kijken op de bank met een biertje... dat is voor hem echt genieten... ik wil meer!!!
nou en dan hebben ze een goeie baan, dito inkomen en zelf een leuk huisje, de kerel niet nodig voor de basis behoefte en dan gaan ze opzoek naar die ideale leuke man die met zijn kinderen in het park speelt, die wil reizen, dromen heeft... hun wilde kant weer even opzoeken, en daar past een uitstapje met een meid ook wel bij
en als je dat met een korreltje zout neemt kun je daar behoorlijk op in spelen![]()
(ik ben me bewust dat ik nu echt generaliseer en hier veel commentaar op komt, kom maaar)
Volgens mij stond gister nog in het profiel: man.quote:
Kan het niet bevestigen. Zal wel vrouw zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:37 schreef sander89 het volgende:
[..]
Volgens mij stond gister nog in het profiel: man.
Kan iemand dat bevestigen?
gisteren stond er ook vrouw: wat overigens niets zegt tegenwoordigquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:37 schreef sander89 het volgende:
[..]
Volgens mij stond gister nog in het profiel: man.
Kan iemand dat bevestigen?
Shhhquote:Op vrijdag 17 juli 2009 08:43 schreef epibreren het volgende:
[..]
Kan het niet bevestigen. Zal wel vrouw zijn.
Het giert hier overigens van medewerkers van flutblaadjes als Panorama en de Viva die alhier inspiratie komen opdoen. TS werkt gewoon bij Cosmopolitan ofzo...
Zal niet helpen, ze kan geen nederlandsquote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:41 schreef mafkees01 het volgende:
Stuur per ongeluk dit topic naar dr mail?
Ah! Een buitenlander! Een expat ofzoiets neem ik aan?quote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:42 schreef magge het volgende:
[..]
Zal niet helpen, ze kan geen nederlands
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |