quote:Tacohoest
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:30 schreef Lente_ninja het volgende:
Als er ooit een keer een dodelijke pokkenpandemie uitbreekt, ben ik de eerste die eraan gaat, ik weet het zeker.
En alvast RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef Rensjebree het volgende:
Stuur je ons een kaartje als je dood bent ?
Ik voel me beroerd, maar het gaat wel. Mijn zusje heeft echter astma, dus zou toch wel leuk zijn als ze haar preventief tamiflu konden geven. Maar dan moeten ze me wel serieus nemen en mijn ziektebeeld niet voor het gemak afdoen als een blaasontstekingquote:
Normale en aangeraden gang van zaken is dat je bij dergelijke verschijnselen de huisarts belt en dat die langskomt om vast te stellen of het mogelijk mexicaanse griep is. Als dat zo is, gaat de GGD ermee verder en mogen alle huisgenoten preventief ook lekker tamiflu slikken.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:35 schreef mafkees01 het volgende:
Meteen denken dat je de mexicaanse griep heb
HOAX! Het is woensdag.quote:Het is inmiddels donderdag
Als het linschoten is mag je van mij helemaal binnen blijven. Wil zelf de besproken tacohoest niet hebben.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
In de buurt van Woerden (waar al besmettingen zijn).
quote:
quote:HAP: *keuze menu* Welkom bij de centrale huisartsenpost.
Paar keer goed kuch, niezen, etc in de wachtkamer danquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:43 schreef Maruna het volgende:
[..]
[..]
Lezen is moeilijk, echt waar.
OT:
Fijne arts als ie een blaasontsteking en een longontsteking door elkaar haalt, ik zou gewoon een afspraak maken en langs gaan morgenvroeg
Hij zou nog niet gaan als zijn arm van zijn lijf dreigt te vallen. Meneer heeft een beetje een naaldenfobie en zelfs een punaise is genoeg om hem de gordijnen in te jagen. Ze zullen maar eens bloed willen afnemen zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:40 schreef Jojogirl het volgende:
Als je neef een watje is dat niet naar de huisarts durft en zich toch alleen wat grieperig voelt dan heeft ie vast niet meer dan een verkoudheid te pakken.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik moet juist iemand anders morgen dat plasje laten brengen, omdat ze bang zijn besmet te worden als ik tóch influenza blijk te hebben. Stelletje hypocriete...quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:47 schreef DoctorB het volgende:
Gewoon morgen naar het spreekuur gaan, dan flink hoesten in de wachtkamer inderdaad en dan bij meneer d'n dokter is zijn kantoortje ook nog eens een keer.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef Timmor het volgende:
TS nu moet je je naam veranderen in....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef freecell het volgende:
Heb je dat van je neef ed ook aan de HA gemeld?
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:30 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik: *noemt rochelend als een stervende zeehond haar symptomen en meld bezoek bij neef*
Ja, maar tot hij zich meldt (wat dus in geen miljoen jaar gaat gebeurenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:56 schreef freecell het volgende:
Heb je dat van je neef ed ook aan de HA gemeld?
likewisequote:
Och, als je in woerdense verlaat woont dan maakt het geen fuck uitquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:38 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Maar een dag voordat je ziek wordt ben je al besmettelijk, en toen ben ik eerst met de trein naar Rotterdam geweest om iets terug naar een winkel in Alexandrium te brengen, en vervolgens met de trein naar Den Haag voor een bezoek aan de bieb. Zowel bieb, Alexandrium als beide treinen waren stampvol. Niemand is veiligquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:01 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Och, als je in woerdense verlaat woont dan maakt het geen fuck uitDat stelt toch nix voor
Ach, ik ben al drie dagen het huis niet uitgeweest (ohja, gisteravond alleen) dus ik ben veiligquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:04 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Maar een dag voordat je ziek wordt ben je al besmettelijk, en toen ben ik eerst met de trein naar Rotterdam geweest om iets terug naar een winkel in Alexandrium te brengen, en vervolgens met de trein naar Den Haag voor een bezoek aan de bieb. Zowel bieb, Alexandrium als beide treinen waren stampvol. Niemand is veilig![]()
Eigenlijk zeg je dus dat jij het aapje van Outbreak bentquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:04 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Maar een dag voordat je ziek wordt ben je al besmettelijk, en toen ben ik eerst met de trein naar Rotterdam geweest om iets terug naar een winkel in Alexandrium te brengen, en vervolgens met de trein naar Den Haag voor een bezoek aan de bieb. Zowel bieb, Alexandrium als beide treinen waren stampvol. Niemand is veilig![]()
Nou, zo'n kop trok ik wel toen ik me net (halfdood van de spierpijn) had aangekleed en ze toen belde met de boodschap dat ik toch niet hoefde te komen. Grrr...quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:16 schreef Timmor het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus dat jij het aapje van Outbreak bent
[ afbeelding ]
Wel gevat van HAPquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:30 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik: Moet ik niet in quarantaine?![]()
HAP: we hebben daar wel een kamertje, als je wil.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:26 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Nou, zo'n kop trok ik wel toen ik me net (halfdood van de spierpijn) had aangekleed en ze toen belde met de boodschap dat ik toch niet hoefde te komen. Grrr...
Maar er zijn wel goede redenen voor dat geprobeerd wordt een grote uitbraak ervan zo lang mogelijk uit te stellen. En daarom wordt toch echt aangeraden dat je thuis blijft en de huisarts naar jou laat komen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:28 schreef Nembrionic het volgende:
De Mexicaanse griep betekent echt niet dat iedereen spontaan dood neervalt als je daarmee in aanraking komt hoor
Ja helemaal eens..maar als je wordt afgewimpeld door de arts terwijl je zelf denkt "fuck it, ik ben zwaar ziek", dan zou ik gewoon lekker langsgaan zodat 'ie zelf mag testen of het de MG is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:29 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Maar er zijn wel goede redenen voor dat geprobeerd wordt een grote uitbraak ervan zo lang mogelijk uit te stellen. En daarom wordt toch echt aangeraden dat je thuis blijft en de huisarts naar jou laat komen.
Huisartsen, en vooral die van de HAP geloven sowieso niet dat het überhaupt mogelijk is dat iemand echt ziek is.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja helemaal eens..maar als je wordt afgewimpeld door de arts terwijl je zelf denkt "fuck it, ik ben zwaar ziek", dan zou ik gewoon lekker langsgaan zodat 'ie zelf mag testen of het de MG is.
Het is een complot! De bilderberg groep wil ons allemaal langzaam vermoorden door ons medische zorg te ontzeggen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 16:58 schreef Sjibble het volgende:
Het is toch allang bekend dat de artsen in Nederland debielen zijn?
Gewoon keihard voorliegen die gasten, want weet jij veel wat je hebt? Weten zij helemaal niet.
K%n^%r man.. waar ik in nederland 10x voor naar de huisarts moet om em voor te liegen dat die methode van hem niet werkt (niet eens geprobeerdwerkt ook nooit dus geen reden) om eindelijk de medicijnen te krijgen die wel wat voor elkaar krijgen. Terwijl je in menig land als duitsland of oostenrijk die shit gewoon in de apotheek koopt. En de enige wat ze je vragen: "betaalt u contact of wilt u pinnen?" in het duits, uiteraard..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |