Maar als een vriend van me als een guido eraan komt lopen dan zeg ik dat gelijjk en verbreek ik de vriendschapquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:24 schreef cerror het volgende:
Wij mannen doen vaak hetzelfde.
- Wat een lelijke emo
- Wat een guido
- Vetzak mwhehehe
etc.
Iedereen vergelijkt om zichzelf op te hemelen. Of het nou om uiterlijk, auto of baan gaat.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:24 schreef cerror het volgende:
Wij mannen doen vaak hetzelfde.
- Wat een lelijke emo
- Wat een guido
- Vetzak mwhehehe
etc.
Dat dus.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:23 schreef On het volgende:
Tegen hun vriendinnen denken ze precies hetzelfde maar omdat het vriendinnen zijn doen ze schijnheilig.
Inderdaadquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:26 schreef Ladidadida het volgende:
Bij die vriendin zeggen ze alsnog tegen andere vriendinnen dat ze er als een hoer uitziet
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat dus.
Conclusie: vrouwen zijn schijnheilig.
What's new
Dat heet gewoon JALOEZIEquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat dus.
Conclusie: vrouwen zijn schijnheilig.
What's new
Nee hoor, jaloezie is gericht naar andere, vreemde, vrouwen.quote:
9 van de 10 die kritiek leveren, hebben vaak niet eens een foboquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:50 schreef Repeat het volgende:
Hier op fok ook, zie je soms iemand kritiek geven op een lekker mokkel en als je dan in het fotoboek van die user kijkt weet je niet wat je overkomtDat is gewoon pure nijd
Maar Pleun die mag dat...quote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:56 schreef Suuz_ het volgende:
Ik herken dit helemaal bij vriendinnen!
Gelukkig heb ik daar totaal geen last van, vind vrouwen veeeel mooier dan mannen!
Iddquote:
Nog zoiets: jongens die bewust in het begin aanpappen met dat graflelijke rotmens, zodat ze denken meer kans te maken bij dat mooie meisje.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:10 schreef superworm het volgende:
Nog zoiets: vrouwen die bewust omgaan met een graflelijk rotmens, zodat ze zich mooi voelen als ze met zo'n meisje omgaan.
bestaat dat ook nog? ik zie anders duidelijke verschillen in: lekkere meiden die populair zijn- groepjes en lelijke wijven die niet populair zijn - groepjes en er is natuurlijk nog een middenmoot van hillary Duffsquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:10 schreef superworm het volgende:
Nog zoiets: vrouwen die bewust omgaan met een graflelijk rotmens, zodat ze zich mooi voelen als ze met zo'n meisje omgaan.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:13 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
bestaat dat ook nog? ik zie anders duidelijke verschillen in: lekkere meiden die populair zijn- groepjes en lelijke wijven die niet populair zijn - groepjes en er is natuurlijk nog een middenmoot van hillary Duffs
maar wat wel gek is dat die lelijke wijven altijd hartsvriendinnen zijn en die lekkere wijven zijn slutpartners. Sadness.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:13 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
bestaat dat ook nog? ik zie anders duidelijke verschillen in: lekkere meiden die populair zijn- groepjes en lelijke wijven die niet populair zijn - groepjes en er is natuurlijk nog een middenmoot van hillary Duffs
maar wat wel gek is dat die lelijke wijven altijd hartsvriendinnen zijn en die lekkere wijven zijn slutpartners. Sadness.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
8 van de 10 keer zijn die zogenaamde lekkere wijven dan ook altijd van die arrogante kankerhoeren
Lekkere, maar arrogante meisjes zijn okayquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
8 van de 10 keer zijn die zogenaamde lekkere wijven dan ook altijd van die arrogante kankerhoeren
arrogante kankerhoeren die alleen voor de zogenaamde "lekkere jongens" gaan. uiteindelijk trouwen met een kale quasimodo omdat ze epic gefaald hebben. doe mij dan maar een aantrekkelijke middenmoter!quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
lelijke kampersnollen die ieder weekend 3 verschillende jongens hebben gehad. waarom? omdat het kan. Besides beer made ugly people have sex since 1800quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lekkere, maar arrogante meisjes zijn okay.
Lelijke kampersnollen in een trainingspak die onterecht arrogant zijn niet.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:19 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
arrogante kankerhoeren die alleen voor de zogenaamde "lekkere jongens" gaan. uiteindelijk trouwen met een kale quasimodo omdat ze epic gefaald hebben. doe mij dan maar een aantrekkelijke middenmoter!
quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:44 schreef Druktemaker het volgende:
Vrouwen zijn nou eenmaal jaloerse hoeren, niets aan te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |