quote:(CNN) -- A plane crashed Wednesday in northwestern Iran, Iranian state television reported. All 150 aboard are believed to be dead.
The passenger plane is thought to have crashed near the Iranian city of Qazvin, Iranian Press TV reported.
maakt het uit? Of je vliegtuig nu vanzelf crashed, of het is neergehaald; het blijft even erg voor de inzittenden & nabestaanden hoor...quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:24 schreef appelsjap het volgende:
TVP. pff. en nu maar hopen dat het geen 'aanval' was.
Ja dat maakt uit. Het is allebei erg, maar als dit een aanval is kan het weer meer gevolgen hebben. Is dat zo moeilijk te begrijpen?quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:25 schreef Athmozz het volgende:
[..]
maakt het uit? Of je vliegtuig nu vanzelf crashed, of het is neergehaald; het blijft even erg voor de inzittenden & nabestaanden hoor...
In de meeste (lees: meeste) gevallen zijn het toch van die "vage" vliegtuigmaatschappijen die het, na mijn mening, niet zo strikt houden met de veiligheid en controles.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er vallen er wat naar de beneden de laatste tijd zeg.
"Er hangt wat in de lucht!"
nee dat is nu juist het probleem, er hangt niets meer in de luchtquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er vallen er wat naar de beneden de laatste tijd zeg.
"Er hangt wat in de lucht!"
Gastquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:25 schreef Athmozz het volgende:
[..]
maakt het uit? Of je vliegtuig nu vanzelf crashed, of het is neergehaald; het blijft even erg voor de inzittenden & nabestaanden hoor...
WO3 omdat een paar terroristen een vliegertje neerhalen? dat geloof je toch zelf nietquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:29 schreef appelsjap het volgende:
[..]
GastAlsof het om de nabestaande gaat. Mocht het een aanval zijn dan kan dit het begin zijn van WOIII. En dat is niet overdreven.
STEL dat het israel was, of Iran DENKT dat het Israel was, dan begint Iran een aanval op Israel, Israel valt Iran aan, bondgenoten en belanghebbende gaan zich ermee bemoeien, VS, EU, China en Rusland.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:32 schreef Athmozz het volgende:
[..]
WO3 omdat een paar terroristen een vliegertje neerhalen? dat geloof je toch zelf niet. Als er een aanleiding zou geweest zijn tot een WO3 dan is het die aanslag op de twin towers & amerika zijn reactie om een invasie in het middenoosten te starten.
Dit zorgt hoogstens voor wat instabiliteit in die regio, maar dat zijn ze daar al gewend.
Ja, of het is gewoon een ongeluk. Move along people, nothing to see here.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:38 schreef appelsjap het volgende:
[..]
STEL dat het israel was, of Iran DENKT dat het Israel was, dan begint Iran een aanval op Israel, Israel valt Iran aan, bondgenoten en belanghebbende gaan zich ermee bemoeien, VS, EU, China en Rusland.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:27 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Ja dat maakt uit. Het is allebei erg, maar als dit een aanval is kan het weer meer gevolgen hebben. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
Tenzij er van die soepjurken inzitten , dan is het naar mijn bescheiden mening meer dan gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zou mij er geen zorgen om maken dat het vliegtuig is neergehaald door de VS of Israel (want dat wordt hierboven bedoeld met de ontketening van WOIII). Beide landen hebben toch geen enkele reden om een passagiersvliegtuig te tackelen.
WO1 is ook begonnen door 1 moord.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:32 schreef Athmozz het volgende:
[..]
WO3 omdat een paar terroristen een vliegertje neerhalen? dat geloof je toch zelf niet. Als er een aanleiding zou geweest zijn tot een WO3 dan is het die aanslag op de twin towers & amerika zijn reactie om een invasie in het middenoosten te starten.
Dit zorgt hoogstens voor wat instabiliteit in die regio, maar dat zijn ze daar al gewend.
Bron NOSquote:In het noordwesten van Iran is een passagiersvliegtuig neergestort. De Iraanse staatstelevisie meldt dat alle inzittenden bij het ongeluk om het leven zijn gekomen. De Toepolev had 150 mensen aan boord.
Het toestel van de Iraanse maatschappij Caspian Airlines was op weg van Teheran naar de Armeese hoofdstad Jerevan. Het vliegtuig stortte neer bij Qazvin.
De leider van de hulpdiensten in Qazvin heeft gezegd dat het toestel volkomen verwoest is en dat het wrak in brand staat.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:43 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Tenzij er van die soepjurken inzitten , dan is het naar mijn bescheiden mening meer dan gerechtvaardigd.
Ga jij anders even lekker bij ome Geert op schoot zittenquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:43 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Tenzij er van die soepjurken inzitten , dan is het naar mijn bescheiden mening meer dan gerechtvaardigd.
wat heb je nou tegen "soepjurken" die ginder zitten? Als ze uitwijken naar een ander land is het niet goed, maar als ze ginder blijven is het ook niet goedquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:43 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
Ach ja Toepolevquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:40 schreef Prosac het volgende:
Het was een Toepolev van een Caspian Airlines.
Toepolev: geen aanslag dus.
Tsunami alarm != Tsunami.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:28 schreef Unrealist- het volgende:
168 doden![]()
(De vliegtuig crash wordt alweer verdreven van CNN door een tsunami alarm. Vandaag rampendag?)
Het is al wel eens eerder gebeurd natuurlijkquote:Op woensdag 15 juli 2009 11:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zou mij er geen zorgen om maken dat het vliegtuig is neergehaald door de VS of Israel (want dat wordt hierboven bedoeld met de ontketening van WOIII). Beide landen hebben toch geen enkele reden om een passagiersvliegtuig te tackelen.
Hier kwam er ook een vertellen dat het naderde. Ik zei dat ik het niet geloofde. Toen haalde ze de ark van Noach aan en gaf me een foldertje. Nu ben ik bangquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
Het eind van de wereld nadert! Jehova's getuigen kwamen afgelopen weekend al bijeen om dit heugelijke feit te vieren, gaan ze gelijk krijgen??
* Zet alu hoedje opquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het is al wel eens eerder gebeurd natuurlijk
http://en.wikipedia.org/wiki/Iran_Air_Flight_655
Snuggere opmerking weer, debieljte.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:43 schreef turnpoint76 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |