quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat daar daarnet wat anders stond
quote:Maar lijkt me wel, evenement met motoren en auto's ofzo.
Het is altijd beter dan geen werk, ja. Maar wel iets om bij te blijven doorzoeken.quote:
Dat heb ik straks waarschijnlijk ook, baan via Randstad, maar is zeker geen vast werk.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is altijd beter dan geen werk, ja. Maar wel iets om bij te blijven doorzoeken.
Tuurlijk, maar het is al niet zo dikgezaaid met banen daarquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is altijd beter dan geen werk, ja. Maar wel iets om bij te blijven doorzoeken.
Waar is daar? Zeeland toch?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is al niet zo dikgezaaid met banen daar.
Beter dan thuis zittenquote:Op woensdag 15 juli 2009 13:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik straks waarschijnlijk ook, baan via Randstad, maar is zeker geen vast werk.
Dit is geen ervaring opdoen, dit is tijdverdrijf, typtyptyptyptyptyptyp.quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beter dan thuis zitten. Scheelt ook in het "geen ervaring" stukje
.
Alles is beter qua ervaring dan "Gladiolen bekeken. Daarna geraniums."quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit is geen ervaring opdoen, dit is tijdverdrijf, typtyptyptyptyptyptyp.![]()
Maar goed, CWI zal blij zijn.
Wat voor baan is dat, Bengeltje?quote:Op woensdag 15 juli 2009 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
Dit is geen ervaring opdoen, dit is tijdverdrijf, typtyptyptyptyptyptyp.![]()
Maar goed, CWI zal blij zijn.
Kijk wel naar jou, goed?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Alles is beter qua ervaring dan "Gladiolen bekeken. Daarna geraniums."
Data entry.quote:
"Gladiool bekeken". Hm. Ik weet niet of dat een verbetering isquote:
Ik hou meer van Narcissen, dus voor mij is het zeker een verbetering.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
"Gladiool bekeken". Hm. Ik weet niet of dat een verbetering is.
Oké..quote:
Narcissus?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik hou meer van Narcissen, dus voor mij is het zeker een verbetering.
Dat blijft iets waar je nooit écht aan gaat wennen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
Brrr, krijg net bericht dat de vader van collega gisteren euthanasie heeft laten plegen gisterenavond. Wisten al dat het eraan zat te komen, maar bah. Die man was 48..
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
Brrr, krijg net bericht dat de vader van collega gisteren euthanasie heeft laten plegen gisterenavond. Wisten al dat het eraan zat te komen, maar bah. Die man was 48..
Dat zijn geen fijne berichten inderdaad, al kan ik me ook voorstellen dat ze opgelucht zijn dat het voorbij is ook al is de redenquote:Op woensdag 15 juli 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
damn. wat had hij?quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:13 schreef Nouk84 het volgende:
het hangt allemaal nogal af van de situatiequote:Op woensdag 15 juli 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)erbroek__.html?p=5,1
Wat vinden de mannen?
zo, dat is ook snel gegaan dan. naar..... denk wel dat de euthanasie de mogelijkheid heeft gegeven om goed afscheid te nemen enzo en een soort van "goed" moment te kiezen voor hem.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
Hij had de spierziekte ALS. Nog geen jaar geleden geconstateerd en vorige week ging zijn longspier ook protesteren.
Was een ontzettend trotse man, zijn vrouw en 2 dochters zorgden voor hem, wilde geen thuiszorg, geen beademing via een gaatje in zijn keel. Afgelopen weekend slecht nieuws gekregen wat betreft de beademing en er daarom voor gekozen niet meer te willen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 14:23 schreef Murmeli het volgende:
zo, dat is ook snel gegaan dan. naar..... denk wel dat de euthanasie de mogelijkheid heeft gegeven om goed afscheid te nemen enzo en een soort van "goed" moment te kiezen voor hem.
redt je collega het een beetje? of is die nu niet aanwezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |