hehehe das voor mij ook zo hoor maar dan met den haag daar hoort dan nog net rijswijk, voorburg en wassenaar bijquote:
Je hebt ze toch wel verteld dat je nickname op Fok vencodark is?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:30 schreef vencodark het volgende:
11 aug rij-examen, bij Jamin afgewezen, zaterdag 1 dagje werken bij evenement in Zeeland.
Ze kreeg toch op het eind van de dag pas te horen??quote:
Veilig plekje? Je bent daar wel weg gegaan?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:23 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ja, in mn koppie is 't gelukkig weer een stuk rustiger
Zit nu weer op een veilig plekje en ben ondertussen weer flink opzoek naar werk en een eigen woning.
En buiten dat om gaat 't gelukkig ook wel primaen met jou?
Zou kunnen ja. Als ze iets gehoord had, had 1 van ons het vast wel geweten en als iemand van ons het zou weten, dan is het niet leuk om te vertellen, dat zal ze zelf dan wel komen doen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kreeg toch op het eind van de dag pas te horen??
Nee, ik zal wel gewoon te oud zijn.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:31 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt ze toch wel verteld dat je nickname op Fok vencodark is?
Ben dol op achtbanen enzo, maar dingen die ronddraaien kan ik niet zo goed handlenquote:
Maar, maar, je komt net kijkenquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik zal wel gewoon te oud zijn.
die gebruiken ze vaak jah die smoesquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, ik zal wel gewoon te oud zijn.
Yep, zit nu ff bij vriendenquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze kreeg toch op het eind van de dag pas te horen??
[..]
Veilig plekje? Je bent daar wel weg gegaan?![]()
Met mij gaat het wel.Heb zin in het weekend.
Geloof niet dat het een smoes is. Iemand van 18/19 etc. is gewoon goedkoper dan iemand van 24.quote:
Weet je zeker dat je nog niet toe bent aan een looprek?quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:40 schreef STING het volgende:
Wees blij, ik mag binnenkort al m'n eerste wandelstok uitkiezen
Misschien zit ze nu wel in gesprek ofzo.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:46 schreef Murmeli het volgende:
oh ik dcht dat ze het einde van de ochtend zou horen
Ze zullen het niet hardop zeggen, want dat mogen ze niet.quote:
Slim.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:45 schreef Civilian het volgende:
[..]
Yep, zit nu ff bij vriendenVoelde me echt zwaar ongemakkelijk op mn kamertje. Dus we hadden afgelopen zondag m'n spullen daar weggehaald.
Wat ga je van 't weekend doen dan?
Ik heb een deal met de winkel dat ik evt. na een paar maanden met korting mag upgraden naar een looprek, met gratis een pakje Kukidentquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je nog niet toe bent aan een looprek?
Ik ben op mijn brief alleen al afgewezen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze zullen het niet hardop zeggen, want dat mogen ze niet.![]()
Je past niet in het team is een goede.![]()
Dus je kunt even testen of je de juiste keuze hebt gemaakt? Goede deal!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:51 schreef STING het volgende:
Ik heb een deal met de winkel dat ik evt. na een paar maanden met korting mag upgraden naar een looprek, met gratis een pakje Kukident
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |