Lijkt wel een Apres-ski ochtendquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Weinig leuke muziek tot nu toe.
Ik had het dan ook over 2 verschillende dingen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Queen? ABBA bedoel je waarschijnlijk
Omdat er extreem veel foute muziek is gemaakt en uitgebracht tijdens onze jeugdquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:42 schreef Ezechielk het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom ik bijna alle nummers ken die ik vanmorgen gehoord heb
Dit is ook de eerste die ik niet kenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:42 schreef Ezechielk het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom ik bijna alle nummers ken die ik vanmorgen gehoord heb
Veel meer dan in de sixties en seventies jaquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat er extreem veel foute muziek is gemaakt en uitgebracht tijdens onze jeugd
En dat is wel Queenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:46 schreef SuperwormJim het volgende:
'Crazy little thing called love'
Die kende ik welquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:45 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dit is ook de eerste die ik niet ken
We want YOU, we want YOU, we want YOU.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:37 schreef SuperwormJim het volgende:
In the NEEEEEVVIEIEIEIEIEIIEIEIE!1!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, nog steeds nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:06 schreef Snaavel het volgende:
Eej ff een vraagje..
moet ik de lijst morgen mee nemen als ik naar Q-music ga...
want ik ben er dan toch..
dan komt ie er misschien eerder dan via de mail...of is de lijst er al doorgeweest...
Dat is toch wel het toppunt van fout hoorquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:41 schreef UncleErnie het volgende:
wat is dit voor gedrochtige muziek?
Dit is wel écht fout![]()
Ken ik nietquote:
Nu wel, je hoorde hem netquote:
Mai Tai - Historyquote:Op woensdag 2 september 2009 09:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Nu weer zo'n nummer dat ik nog nooit eerder gehoord heb.
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:24 schreef UncleErnie het volgende:
En dit ken ik niet. Ik vind het wel grappig
Deze wil ik niet kennen!quote:
Doe 't niet. Want dan zul je zien dat dan juist de leuke muziek komt.quote:Op woensdag 2 september 2009 09:46 schreef UncleErnie het volgende:
Wat een slechte muziek vandaag. Hij gaat weer uit.
En, wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 2 september 2009 09:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Doe 't niet. Want dan zul je zien dat dan juist de leuke muziek komt.
Hehe, dat dacht ik al. Goede keuze dus hem uit te zettenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:21 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niks![]()
Allemaal bagger vandaag.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hehe, dat dacht ik al. Goede keuze dus hem uit te zetten
quote:
Ik leef met je meequote:
Ik ookquote:
quote:Als sterren aan de hemel staan
Dan sta ik er even stil
Dan weet ik echt wat ik wil
Dat is alleen maar jou
Als sterren aan de hemel staan
Zijn woorden niet eens zo koel
Dan telt alleen een gevoel
Dat ik veel van je hou
mail vooral het lijstje doorquote:
Wat hij zegt. Het WK openingsconcert hangt me ondertussen ook de keel uit.quote:
quote:
quote:
quote:Vrijdag 25 juni is uitgeroepen tot de officiële Foute Dag van 2010, de enige dag dat ‘Fout’ helemaal goed is. Met overdag de Foute 111 en 's avonds de Foute Party!
Dit jaar weer groter en fouter dan ooit tevoren met live optredens van Rednex, Party Animals, Maywood, 2 Brothers On The 4th Floor en Jody Bernal. De Foute Party vindt net als vorig jaar plaats in de Brabanthallen in Den Bosch.
Ga je?quote:
Deze dan?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:59 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hoi WormJim hoe is het met ja kater van gister?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |