Incidenteel wel geinig, maar inderdaad, voor de rest mee eens.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:15 schreef UncleErnie het volgende:
Kut gebroeders co
Ik haat ze al sinds hun toeter op hun waterscooter, die ik verplicht op school moest doen
Wat een kutnummer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:15 schreef UncleErnie het volgende:
Kut gebroeders co
Ik haat ze al sinds hun toeter op hun waterscooter, die ik verplicht op school moest doen
Die heb ik al een maandquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:14 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Nee. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik hou van kerst, maar meestal ben ik rond september in de kerststemming, en dan ben ik het in december helemaal zat
Dan moet je niet in augustus beginnen, want dan krijg ik al de kriebels
Wel uberfout. Doch jeugdsentimentquote:
Whehe, in before the editquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:22 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Wel uberfout. Doch jeugdsentiment
Correctquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:22 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Wel uberfout. Doch jeugdsentiment
SWJ heeft dat volgens mij gedaan. Ik niet. Wie weL?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Hebben jullie de lijst uit de OP al naar q-music gemaild?
Hoe meer users de lijst insturen, hoe meer kans we maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:24 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
SWJ heeft dat volgens mij gedaan. Ik niet.
Diploma's en mijn cheques op zak...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:28 schreef UncleErnie het volgende:
En als de bom valt lig ik in mijn nette pak....
Verder ken ik hem niet hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Diploma's en mijn cheques op zak...
Queen? ABBA bedoel je waarschijnlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:35 schreef UncleErnie het volgende:
Queen is godverdomme nooit fout, waarom staat die in een foute lijst?
Deze doet het natuurlijk wel goed. HAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaving the time of your life
Onder de flatgebouwen van de stad naast jouhouhouquote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Diploma's en mijn cheques op zak...
Inderdaad....quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Queen? ABBA bedoel je waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |